پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
577 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه فارماکولوژی شهید بهشتی

جزوه فارماکولوژی مجموعه ای از جزوات تک تک جلسه های برگزار شده ی کلاس درس فارماکولوژی در یک نیم سال تحصیلی مربوط به سال 1390 است.

مجموعه جزوه فارماکولوژی شامل ده عدد جزوه می باشد که هر کدام از آن ها را گروهی از دانشجویان رشته ی داروشناسی حاضر در کلاس درس فارماکولوژی از یکی از جلسات در طول نیم سال تحصیلی مربوطه تهیه نموده اند.

جزوه فارماکولوژی

جزوه داروشناسی pdf رایگان

مجموعه جزوه فارماکولوژی از کلاس درس فارماکولوژی در دانشگاه شهید بهشتی، تدریس شده توسط خانم دکتر خجسته جوهرچی گردآوری و تهیه شده است.

خانم دکتر خجسته جوهرچی از اساتید مطرح و سرشناس رشته ی فارماکولوژی، استادیار و از اعضای هیئت علمی داروشناسی (فارماکولوژی) گروه داروشناسی دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

جزوه فارماکولوژی pdf

دانشجویان رشته ی فارماکولوژی یا داروشناسی دانشگاه شهید بهشتی که در نیم سال دوم سال تحصیلی 1391-1390 درحال گذراندن درس فارماکولوژی با خانم دکتر خجسته جوهرچی بوده اند، به گروه های سه نفره تقسیم شده اند تا هر یک از گروه ها از یکی از ده جلسه ای که برای این درس در طول یک نیم سال تحصیلی برگذار می شود جزوه تهیه نمایند.

دانلود جزوه داروشناسی

عناوینی که در زیر نام برده شده اند موضوعات نه جلسه ی مربوط به کلاس درس فارماکولوژی است که خانم دکتر خجسته جوهرچی برای دانشجویان خود تدریس نموده اند.

جلسه اول: Premediction

جلسه دوم: اترو اسکلروز

جلسه سوم: اندروژن

جزوه فارما دانشگاه شهید بهشتی

جلسه چهارم: ایمونوفارماکو

جلسه پنجم: آنتی بیوتیک

جلسه ششم: بی حس کننده موضعی

جلسه هفتم: CNS 1

جلسه هشتم: CNS 2

جزوه فارماکولوژی 1 و 2 دانشگاه شهید بهشتی تهران

جلسه نهم: داروهای گیاهی

جلسه دهم: ضد انعقاد

جزوات مربوط به تک تک این جلسه ها که به صورت جداگانه در قالب فایل پی دی اف و به صورت تایپ شده توسط دانشجویان دانشگاه نگاشته شده است همه در مجموعه جزوه فارماکولوژی گنجانده شده اند.

جزوه فارماکولوژی 1

با توجه به اینکه محتوای مجموعه جزوه فارماکولوژی از کلاس درس یکی از بهترین اساتید داروشناسی کشور و در یکی از بهترین دانشگاه های کشور نکته برداری شده است، قطعاً برای دانشجویان رشته ی داروشناسی یا فارماکولوژی تمامی دانشگاه های کشور مفید و مؤثر خواهد بود.

درس فارماکولوژی یک درس مبنایی و پایه ای رشته ی فارماکولوژی یا داروشناسی می باشد که دانشجویان این رشته باید تسلط کافی را بر این درس از طریق مطالعه ی کتاب ها و جزوات معروف و معتبری همچون جزوه فارماکولوژی داشنگاه شهید بهشتی پیدا کنند.

دانلود جزوه فارماکولوژی خجسته جوهرچی دانشگاه شهید بهشتی

به جرأت می توان گفت مجموعه جزوه فارماکولوژی یکی از جامع ترین و کامل ترین جزوات موجود از درس فارماکولوژی یا داروشناسی در سطح اینترنت است که تمامی کسانی که خانم دکتر خجسته جوهرچی را می شناسند در جریان هستند که ایشان به بهترین نحو درس مربوطه را ارئه می دهند.

با توجه به اینکه دانشجویان زیادی خواستار دسترسی به جزوه فارماکولوژی تهیه شده از کلاس درس خانم دکتر خجسته جوهرچی هستند تیم کافه جزوه، این مجموعه جزوه را در قالب یک فایل فشرده آماده و برای دانلود قرار داده است.

امید است محتوای جزوه درس فارماکولوژی برای شما ارزشمند بوده و مفید و مؤثر واقع گردد.

دانلود رایگان جزوه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران

درس فارماکولوژی علاوه بر این که کی از دروسی می باشد که دانشجویان پزشکی پرستاری و پیراپزشکی باید ان را اخذ نمایند. رشته ی دانشگاهی به نام فارماکولوژی یا داروشناسی نیز وجود دارد. این درس که دارو شناسی نام دارد یکی از دروس تخصصی و سختی محسوب می شود که اگر جزوه ی مناسبی برای مطالعه ی این کتاب نداشته باشید نم یتوانید مطالب موجود در این درس را فرا بگیرید. به علت وجود کتاب های رفرنس بسیار دشوار اغلب ایساتید جزوه های مختلفی را به دانشجویان خود پیشنهاد می نمایند تا از مطالعه ی ان جزوات بهره مند گردند.

جزوه فارماکولوژی قرار گرفته در سایت کافه جزوه یکی از کامل ترین جزواتی مرتبط بیا درس فارموکولوژی و داروشناسسی می باشد که کلیه مباحث مربوطه در این جزوه به صورت قابل فهم بیان شده است تا دانشجویان با یک بار مطالعه کردن این جزوه موجود بتوانند کلیه مباحث و موضاعات ذمکر شده در ان را فرا بگیرند. این گونه با کسب دانش و مهارت علمی در زمینه فارماکولوژی نمره ی بسیار خوبی را از درس دارو شناسی کسب خواهید کرد که این موضوع برای دانشجویان رشته های مختلف پیرا پزشکی پزشکی و پرستاری بسیار حائز اهمیت است.

دانلود و خرید فایل پی دی اف جزوه فارماکولوژی

اگر برای مطالعه ی درس فارماکولوزی به دنبال یک منبع ناسب می گردید. می توانی با مراجعه به سایت کاف جزوه و جستجوی عبارت جزوه فارماکولوژی بهترین جزوه ی موجود برای درس دارو شناسی را دریافت نمایید.

وس از دانلود این فایل از سایت کافه جزوه به مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در جزوه ی فارموکولوژی یا جزوه ی دارو شناسی بپردازید. این جزوه با فرمت پی دی اف و با لینک مستقیم در اختیار دانشجویان گرامی رشته های مرتبط با  داروشناسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

می توانید با مراجعه به سایت کاف جزوه و جستجوی عبارت جزوه فارماکولوژی بهترین جزوه ی موجود برای درس دارو شناسی را دریافت نمایید.
این جزوه به صورت جامع و کامل ارائه شده است، اما ممکن است برخی از جزئیات کتاب درسی در آن گنجانده نشده باشد.
نظرات
  1. مرضیه

    در یک کلمه بی نظیر

  2. سیدعلی فاطمی

    ( خریدار محصول )

    عالی بود من که خیلی راضی ام

  3. داوود باهنر

    خرید امن و مطمئن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *