پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
پروفسور شریف پور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
250 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه برنامه نویسی کامپیوتر رشته عمران

جزوه مبانی برنامه نویسی کامپیوتر که مربوط به دوره پروفسور شریف پور و دانشگاه صنعتی اصفهان است یک منبع کامل برای یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی کامپیوتر می باشد که به عنوان یک دوره در دوره های فنی و مهندسی ارائه می شود.

جزوه مبانی برنامه نویسی

جزوه برنامه نویسی کامپیوتر رشته برق

برنامه نویسی رایانه ای گام به گام طراحی و توسعه مجموعه های مختلف برنامه های کامپیوتری برای دستیابی به یک نتیجه محاسباتی خاص است. این فرایند شامل چندین وظیفه مانند تجزیه و تحلیل، کدگذاری، تولید الگوریتم، بررسی صحت و مصرف منابع الگوریتم ها و غیره است. هدف از برنامه نویسی کامپیوتر یافتن دنباله ای از دستورالعمل ها است که یک مشکل خاص را در رایانه حل می کند.

جزوه مبانی برنامه نویسی دانشگاه شریف

برنامه نویسی رایانه ای اگر به درستی مدیریت شود بسیار آسان است. زبان های برنامه نویسی رایانه ای زیادی وجود دارد بنابراین نهایی کردن زبان برنامه نویسی مناسب کار ساده ای نیست.

جزوه برنامه نویسی کامپیوتر پیام نور

انگلیسی محبوب ترین و شناخته شده ترین زبان بشر است. زبان انگلیسی دارای قوانین گرامری خاص خود است که برای نوشتن صحیح به زبان انگلیسی باید رعایت شود.

به همین ترتیب هر زبان انسانی دیگر (آلمانی ، اسپانیایی ، روسی و غیره) از چندین عنصر مانند اسم، صفت، قید، گزاره ها و ربط ها و غیره ساخته شده است. بنابراین مانند زبان انگلیسی، اسپانیایی یا سایر زبان های انسانی، زبان های برنامه نویسی همچنین از عناصر مختلف ساخته شده است.

درست مانند زبان های انسانی، زبان های برنامه نویسی نیز از گرامری به نام نحو پیروی می کنند. برخی از عناصر کد برنامه اصلی وجود دارد که برای همه زبان های برنامه نویسی مشترک است.

دانلود جزوه برنامه نویسی

مهمترین عناصر اساسی برای زبان های برنامه نویسی عبارتند از:

  • محیط برنامه نویسی
  • انواع داده ها
  • متغیرها
  • کلید واژه ها
  • عملگرهای منطقی و حسابی
  • در غیر این صورت شرایط
  • حلقه ها
  • اعداد ، شخصیت ها و آرایه ها
  • کارکرد
  • عملیات ورودی و خروجی

جزوه مبانی برنامه نویسی یکی از مهمترین مباحث اساسی در علوم کامپیوتر و یکی از موضوعات کاربردی است که در زمینه های مختلف مهندسی و علوم پایه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اهمیت موضوع برنامه نویسی و کاربرد گسترده آن یکی از مهمترین قابلیت های مورد نیاز هر متخصص حداقل آشنایی با اصول برنامه نویسی است.

 

دانلود رایگان جزوه مبانی برنامه نویسی + مهندسی کامپیوتر + دانشگاه فنی مهندسی

یکی از درئوسی که دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی باید بگذرانند درس مبانی برنامه نویسی می باشد که در سایت کافه جزوه جزوه مبانی برنامه نویسی برای این دسته از دانشجویان قرار گرفته است. تا دانشجویان گرامی بتوانند از مطالعه ی این جزوه ی بی نظیر برای درس اصول برنامه نویسی بهره مند شوند.

مهارت برنامه نویسیبرای دانشجویان مهندسی کامپیوتر بسیار حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل نیز دذانشجویان وقت زیادی را صرف مطالعه ی اصول برنامه نویسی می نمایند. پس بهتر است که برای مطالعه ی راحت این درس جزوه ای را انتخاب نمایید که به صورت جامع ولی خلاصه وار مباحث مورد نیاز را برای شما شرح دهد.

پس انتخاب جزوه ی خوب برای درس اصول برنامه نویسی دانشجویان مهندسی کامپیوتر بسیار حائز اهیمت است. جزوه ای که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی رشته ی هندسی کامپیوتر قرار گرفته است شامل تمامی مباحث مهمی می باشد که دانشجویان در مقطع کارشناسی باید یاد بگیرند. پس مطالعه ی این جزوه برای دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر بسیار ارزشمندمی باشد که جهت مطالعه ی ان باید وقت کافی را اختصاص دهند.

خرید و دانلود جزوه اصول برنامه نویسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه ازاد اسلامی

علاوه بر دانشجویانی که در رشته های کامپیوتر تخحصیل می نمایند که باید درس اصول برنامه نویسی را درمقطع کارشناسی پاس نمایند. تعداید از افراد هم هستند که به یاد گیری اصول برنامه نویسی علاقه شدیدی نشان می دهند.

این دسته از افراد علاقه مند نیز می توانند از مطالعه ی جزوه اصول برنامه نویسی بهره مند شوند. برای دانلود فایل پی دی اف جزوه خلاصه اصول برنامه نویسی برا دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمود جزوه را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و علوم پایه در مقطع کارشناسی و همچنین برای افراد علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی مناسب است.
اکثر دانشجویان این جزوه را به عنوان منبعی جامع و کامل برای درس مبانی برنامه نویسی معرفی می‌کنند.
نظرات
  1. مازیار

    سپاس از گذاشتن این جزوه

  2. خلیل محسنی

    ( خریدار محصول )

    یعنی هر چی بگم کم گفتم دست مریزاد

  3. علی ایزدی

    ( خریدار محصول )

    قیمت بسیار عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *