پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
708 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه مبانی مهندسی برق pdf

جزوه مبانی مهندسی برق فعلی شامل موضوعات و موضوعات مربوط به دوره های کارشناسی مبانی مهندسی برق 1 و 2 در زمینه مهندسی مکانیک با تأکید بر گرما و مایعات است. مبانی مهندسی برق 1 مباحثی مانند اصول و مبانی طراحی مدارهای الکتریکی ، آشنایی با روابط و فرمول های حاکم بر انتقال برق را پوشش می دهد و اجزای مدارهای الکتریکی را معرفی می کند. مبانی مهندسی برق 2 همچنین شامل موضوعاتی مانند: توضیح روابط بین الکتریسیته و مغناطیس و اصول طراحی و عملکرد ترانسفورماتورها و ماشینهای جریان مستقیم و متناوب است.

جزوه مبانی مهندسی برق

دانلود جزوه مبانی برق هنرستان

مروری بر توسعه و روندهای فعلی در مهندسی برق و علوم کامپیوتر. مبانی برق، ظرفیت. جریان الکتریکی و پدیده های الکتریکی مبانی مغناطیس، استقراء و استقراء متقابل. مفاهیم، عناصر و توپولوژی مدارهای الکتریکی قوانین کرخوف مدارهای ابتدایی DC مدارهای دارای خازن مدارهای DC پیچیده (مدار پل ، تبدیل ستاره-دلتا ، مدارهای با منابع متعدد).

ویژگی های فرکانس قدرت لحظه ای، واقعی، واکنشی و ظاهری. مدارهای AC با منابع متعدد سیستم چند فازی تجزیه و تحلیل هارمونیک، برنامه های کاربردی در تحلیل مدار گذرا

جزوه مبانی مهندسی برق کاردانی

جزوه مبانی مهندسی برق شامل مفاهیم، قوانین و اصول مربوط به مدارهای الکتریکی را ارائه می دهد. پس از اتمام این دوره، دانش آموزان قادر خواهند بود مدارهای الکتریکی DC و AC را تجزیه و تحلیل کرده و پدیده های فیزیکی اساسی را درک کنند.

جزوه مبانی مهندسی برق 1 پارسه

تعریف و درک مفاهیم اساسی مربوط به الکتریسیته، مغناطیس و نظریه مدار الکتریکی.

قوانین Kirchhoff را در تحلیل مدارهای DC و AC بفهمید و به کار ببرید.

درک و استفاده از فازورها برای تجزیه و تحلیل مدار AC حالت پایدار سینوسی.

تجزیه و تحلیل مدارهای DC و AC با استفاده از روشها و قضایای تجزیه و تحلیل مدار: تجزیه و تحلیل گره ای، تبدیل ستاره-دلتا، تبدیل بین مدلهای منبع واقعی، قضایای میلمن، تهونین و نورتون.

اصل خطی و برهم نهی را در مدارهای AC و DC بفهمید و به کار ببرید.

مدارها را با منابع غیر سینوسی با تجزیه و تحلیل هارمونیک تجزیه و تحلیل کنید.

تجزیه و تحلیل گذرا مدارهای مرتبه اول (سری RC و RL).

از تجهیزات اولیه اندازه گیری آزمایشگاهی شامل منبع تغذیه، آمپر متر، ولت متر، اهم متر، مولتی مترهای دیجیتال، ژنراتورهای عملکرد و اسیلوسکوپ ها و همچنین برای انجام آزمایشات، اندازه گیری مقادیر اولیه در مدارهای الکتریکی و تفسیر داده ها استفاده کنید.

دانلود رایگان جزوه مبانی مهندسی برق دانشگاه شریف مهندسی برق

دانشجویانی که در رشته ی برق تحصیل می کنند یکی از واحد هایی که باید بگذراننند درس مبانی مهندسی برق می باشد. سایت کافه جزوه نیز جزوه مبانی مهندسی برق را در دسترس دانشجویان قرار داده است. فایلی که در سایت کافه جزوه برای درس مبانی مهندسی ارائه شده به صورت فایل پی دی اف می باشد.

کلیه سر فصل های ارائه شده برای درس مبانی مهندسی در این جزوه مبانی مهندسی به صورت کامل پوشش داده شده است. زبان شرح مطالب در جزوه خلاصه مبانی مهندسی برق با زبانی ساده بیان شده است که دانشجویان با مطالعه بتوانند کلیه مطالب را به راحتی فرا بگیرید. یکی از بهنترین جزوات ارائه شده برای درس مبانی مهندسی برق جزوه خلاصه مبانی مهندسی برق می باشد.

که با مطالعه ی دقیق و کامل این جزوه به راحتی می توانید در امتحانات پایانی درس مبانی مهندسی برق موفق شوبد و نمره ی بسیار خوبی را از درس تخصصی مبانی مهندسی برق فرا بگیرید. مطالعه ی درس مبانی ماندسی برق یکی از دروس بسیار مهم برای دانشجویانی می باشد که در رشته ی مهندسی برق تحصیل می نمایند.

خرید و دانلود جزوه مهندسی مبانی برق خلاصه جزوه دانشجویان مهندسی برق

اگر شما هم در رشته ی برق تحصیل می نمایید. لازم است تا منبع مناسبی را برای مطالعه ی درس مبانی مهندسی انتخاب و مطالعه نمایید. یکی از بهترین جزوات ارایه شده برای این درس جزوه مبانی مهندسی برق می باشد.

که به صورت خلاصه کلیه سر فصل های ارایه شده را در برر می گیرد. با مطالعه ی این جزوا نیاز نیست دانشجویان نگرانی نقص در مطالب ذکر شده باشند. بلکه کلیه محتوات این جزوه به صورت کامل تمامی مطالب و سر فصل ای درس مبانی مهندسی برق را کامل ذکر کرده است.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، و سایر رشته‌های فنی مهندسی که درس مبانی مهندسی برق را در مقطع کارشناسی می‌گذرانند، مناسب است.
ار داخل سایت کافه جزوه دانلود کنید.
نظرات
  1. maryam

    لطفا نمونه سوالات این درس را هم قرار بدید
    با تشکر

  2. جعفر فتحی

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

  3. جلال میری

    ( خریدار محصول )

    پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *