پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مهندس جواد پورشریفی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
566 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه مصالح ساختمانی جواد پورشریفی

جزوه مصالح ساختمانی یک جزوه ی درسی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است که توسط مهندس جواد پورشریفی برای استفاده ی دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشگاه ها به رشته ی تحریر درآمده است.

مهندس جواد پورشریفی جزوه مصالح ساختمانی را به صورت تایپ شده، با صفحه بندی درست، به همراه عکس ها و جداول مورد نیاز طراحی و تألیف نموده است تا دانشجویان به راحتی بتوانند از محتوای آن استفاده نمایند.

جزوه مصالح ساختمانی

دانلود جزوه کامل مصالح ساختمانی

جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی که در این صفحه از سایت کافه جزوه منتشر شده است مربوط به ویرایش سال تحصیلی 1389-1388 می باشد.

درس مصالح ساختمانی یا Construction Materials یکی از دروس اصلی رشته ی مهندسی معماری در مقطع کارشناسی است که برای تدریس در 32 ساعت از یک نیم سال تحصیلی به ارزش دو واحد نظری تعریف شده است.

جزوه درس مصالح ساختمانی pdf

معرفی سیر تاریخی مصالح ساختمانی، آشنایی با نحوه ی استفاده از مصالح ساختمانی معاصر مدرن در معماری امروز جهان، بررسی تحلیل رفتار مصالح ساختمانی و معرفی انواع مصالح ساختمانی و آشنایی با ویژگی های این مصالح اهدافی هستند که درس مصالح ساختمانی به منظور تحقق آن ها تعریف شده است.

جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی نیز در مسیر تحقق و رسیدن به این اهداف همراه خوبی برای اساتید و دانشجویان خواهد بود.

جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی

مصالح غیر فلزی و مصالح فلزی دو بخش اصلی و کلی موجود در جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی هستند که به صورت کامل و جامع در این جزوه به آن ها پرداخته شده است.

با توجه به اینکه درس مصالح ساختمانی علاوه بر رشته ی معماری برای دانشجویان رشته ی مهندسی عمران نیز در دوره ی کارشناسی ارائه می شود دانشجویان این رشته نیز می توانند از محتوای جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی سود ببرند.

دانلود رایگان فایل PDF جزوه مصالح ساختمانی (جواد پورشریفی)

مصالح و ویژگی های مشترک

آشنایی با مصالح نانو و کاربرد آن ها در صنعت ساختمان

ضرورت استفاده از مصالح و فناوری های نوین و جایگاه آن در روند طراحی معماری

آشنایی با مواد و مصالح هوشمند

آشنایی با مصالح نوین سازه ای و موارد استفاده در صنعت ساخت

دانلود جزوه درس مصالح ساختمانی

تأثیر مصالح جدید بر زیبایی شناسی معماری

از سرفصل های درس مصالح ساختمانی هستند که اساتید این رشته ملزم هستند تا در طول تدریس این درس آن ها را به دانشجویان تدریس نمایند.

علاوه بر عناوین بالا از طریق مطالعه ی جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی دانشجویان رشته ی معماری با نمونه هایی از آخرین طرح ها و ساختمان های اجرا شده با مصالح مختلف ساختمانی آشنا می شوند و چگونگی رفتار مصالح در برابر انواع نیروها و شرایط محیطی را آموزش می بینند.

 دانلود رایگان فایل PDF جزوه درس مصالح ساختمانی رشته معماری

با توجه به اینکه دانشجویان زیادی از رشته های معماری و مهندسی عمران خواستار دسترسی به جزوه مصالح ساختمانی نگاشته شده توسط مهندس جواد پورشریفی هستند تیم کافه جزوه، این جزوه را در قالب یک فایل پی دی اف 172 صفحه ای برای استفاده ی این عزیزان قرار داده است.

امید است محتوای جزوه مصالح ساختمانی مهندس جواد پورشریفی برای شما مخاطب عزیز ارزشمند بوده و مفید و مؤثر واقع گردد.

دانلود رایگان جزوه مصالح ساختمانی دانشگاه فنی مهندسی

برای این که بدانید کتاب یا جزوه مصالح ساختمانی برای کدام گزروه از رشته های مناسب می باشد کافی است که به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید. ما در این سایت به صورت کامل برای شما ذکر کرده ایم که کلیه دانشجویان رشته های عمرام ن و مهندسین ساختمان باید واحد درسی مصالح ساختمانی را پتس نمایند.

در مقطع کارشناسی درس مصالح ساختمانی به دانشجویان گرامی ارائه می شود که ان ها باید برای مطالعه ی ان به هر حال یک کتاب جزوه یا خلاصه کتابی را تهیه نمایند. گاهی استاد مربوطه کتاب یا جزوه ا ی را به شما معرفی خواهد کرد که باید مطابق با ان اقدام له تهیه جزوه مربوطه  نمایید. در سایت کافه جزوه جزوه مصالح ساختمانی به صورت فایل پی دی اف قرار گرفته است و شما می تواندی برای امتحانات پایانی درس مصالح ساختمانی این مطلب را مطالعه نموده و در امتحانات پایان ترم نمره ی خوبی را به ثبت برسانید.

دانشجویان رشته های مهندسی عمران و …. جهت مطالعه ی درس مصالح ساختمانی می توانند از مطالعه ی این جزوه ی مصالح ساختمانی بار گذاری شده در سایت کافه جزوه بهره مند شوند و نتیجه ی مطلوبی را کسب نمایند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه مصالح ساختمانی

در این جزوه مصالح ساختمانی گرد اوری شده سعی شده است تا کلیه نکات مورد نیاز ذکر شود تا نیازی نباشد که دانشجو به منبع دیگری برای مطالعه ی درس مصالح ساختمانی نیاز داشته باشد. پس این جزوه برای درس مصالح ساختمانی بسیار جامع و کامل می باشد و شما می توانید فقط به مطالعه ی این جزوه ی مصالح ساختمانی اکتفا کنید و مطالب و نکات ضروری و مهم ذکر شده در این جزوه ی پی دی اف را به اسانی راحت یاد بگیرید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران، معماری و سایر رشته‌های مرتبط که درس مصالح ساختمانی را می‌گذرانند، مناسب است.
این جزوه به صورت PDF یا جزوه چاپی ارائه شده است.
نظرات
  1. مجید

    جزوه کاملی بود

  2. حامد تابش

    ( خریدار محصول )

    این محصوله خوبیه خیلی عالی

  3. اکبر کشاورز

    ( خریدار محصول )

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *