پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد رضا ذاکر عباسعلی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
358 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه معارف اسلامی 2 استاد محمد رضا ذاکر عباسعلی

جزوه معارف اسلامی 2 یک جزوه و خلاصه ی بسیار تمیز و تایپ شده از درس اندیشه اسلامی 2 است که توسط جناب آقای محمد رضا ذاکر عباسعلی تلخیص و گردآوری شده است.

جزوه معارف اسلامی 2 خلاصه ای نکته وار و کلیدی برگرفته از کتاب معارف اسلامی 2 نوشته ی نویسندگان محمد سعیدی مهر و دکتر امیر دیوانی می باشد.

آقای محمد رضا ذاکر عباسعلی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته ی فقه و حقوق اسلامی هستند که به عنوان مربی نیز مشغول کار بوده اند و درس اندیشه اسلامی 2 را به دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تدریس نموده اند.

هدف ایشان از گردآوری جزوه معارف اسلامی 2 نوشتن یکی از جامع ترین و نکته وارترین جزوات موجود برای درس اندیشه اسلامی 2 بوده است تا بتواند جزوه معارف اسلامی 2 را به عنوان یک جزوه آماده به دانشجویان خود معرفی و عرضه کند.

همچنین سایر دانشجویان را نیز در فهم و درک نکات کلیدی درس اندیشه اسلامی 2 یاری نماید.

جزوه معارف اسلامی 2

دانلود رایگان جزوه معارف اسلامی 2 به همراه نمونه سوال

آقای محمد رضا ذاکر عباسعلی چهار بخش به همراه زیربخش ها از درس اندیشه اسلامی 2 که در کتاب معارف اسلامی 2 توسط مؤلفان محمد سعیدی مهر و دکتر امیر دیوانی تحلیل و بررسی شده است را در جزوه معارف اسلامی 2 خود نیز به شرح و ترتیب زیر پوشش داده است.

بخش اول: کلیات

الف) تعریف دین

ب) روش تحقیق در مبانی دین

بخش دوم: وحی و پیامبری

بخش سوم: امامت و رهبری

الف) کلیات

ب) امامت از دیدگاه عقل و نقل

دانلود جزوه اندیشه اسلامی 2 محمد رضا ذاکر عباسعلی

ج) مهدی موعود (عج)

بخش چهارم: مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

الف) تاریخچه

ب) ولایت مطلقه

ج) مشروعیت ولایت فقیه

علاوه بر دانشجویان تمامی رشته ها به خصوص رشته ی معارف اسلامی، علاقه مندان به محتواهای مذهبی، علم عرفان، مرجعیت دینی و اندیشه ی اسلامی نیز می توانند از مطالعه ی جزوه معارف اسلامی 2 بهره مند شده و سود جویند.

با توجه به موضوع بخش های مختلف جزوه معارف اسلامی 2 که در بالا به آن ها اشاره نمودیم مطالعه ی آن نه تنها به دانشجویان بلکه به تمام مسلمانان پیشنهاد می شود تا پشتوانه ی علمی قوی در زمینه ی نبوت، امامت، مرجعیت و ولایت عالمان دین خود داشته باشند.

دانلود جزوه معارف اسلامی 2 محمد رضا ذاکر عباسعلی

درس اندیشه ی اسلامی 2 به عنوان درس هدف در جزوه معارف اسلامی 2، به ارزش 2 واحد از دروس عمومی مشترک بین همه ی رشته های دانشگاهی است که دانشجویان تمامی رشته ها می توانند آن ها را از بین دروس عمومی که برای آن ها ارائه می شود انتخاب کنند.

هر چند که گذراندن دروس عمومی انتخابی نیست و برای فارغ التحصیل شدن از دانشگاه الزامی است اما از بین دروس عمومی که ارائه می شود دانشجویان می توانند تعداد مشخصی را به سلیقه ی خود برای گذراندن انتخاب کنند که دروس اندیشه اسلامی 1 و 2 نیز در این بین قرار دارند.

کلاس مربوط به درس اندیشه اسلامی 2 معمولاً در دانشکده ی الهایت مربوط به هر دانشگاه برگزار می شود.

در طول گذرندن این درس مباحثی کلیدی همچون امامت، نبوت و ولایت به دانشجویان منتقل می شود.

دانلود خلاصه معارف اسلامی 2

جزوه معارف اسلامی 2 به عنوان خلاصه ی کتاب معارف اسلامی 2 است که به عنوان یک کتاب منبع برای درس اندیشه ی اسلامی 2 توسط استاتید معرفی می شود.

اکثر دانشجویان نیز ترجیح می دهند که به جای خواندن محتوای طولانی کتاب معارف اسلامی 2 جزوه معارف اسلامی 2 را که به زبانی ساده و روان و به صورت تایپ شده موجود است را به منظور آمادگی برای امتحان مطالعه نمایند.

از همین رو سایت کافه جزوه، جزوه معارف اسلامی 2 را به منظور دسترسی راحت تر این عزیزان برای دانلود بر روی این صفحه قرار داده است.

فایل ارائه شده یک فایل فشرده شامل دو جزوه است؛ یکی جزوه معارف اسلامی 2 نوشته شده توسط محمدرضا ذاکر عباسعلی و یک جزوه ی خلاصه ی دیگر از درس اندیشه ی اسلامی که هر دو برگرفته از کتاب معارف اسلامی 2 هستند.

دانلود رایگان جزوه معارف اسلامی 2 دروس عمومی

یکی از دروس عمومی که تمامی دانشجویانی که در رشته های مختلف دانشگاهی تحصیل می نمایند باید مطالعه کنند درس معارف اسلامی دو می باشد.

درس معارف اسلامی دو در واقعکامل کننده درس معارف اسلامی 1 است. برای هر دو درس معارف اسلامی 1 و معارف تسلامی 2 کتاب های مختلفی به نگارش در امده است که دانشجویانی که با مطالعه ی کتاب های درسیی راحت تر هستند می توانند ان ها را خربیداری نموده و به مطالعه ی این دروس عمومی بپردازند.

برای مطالعه ی دروس عمومی از جمله معارف اسلامی 1 و معارف اسلامی 2 می توانید از مطالعه ی جزوات نیز بهره مند شوید. می دانید که جزوات در واقع خلاصه ای مختصر و مفید از کتاب های درسی می باشند که تنها به توصضیح نکات بسیار ضروری و مهم پرداخته اند و نکات کم اهمیت تر در ان ها دیده نمی شود.

برای دروس عمومی بهتر است که وثقت خود را صرف مطالعه ی جزوات درسی نمایید که به صورت خلاصه و مختصر و مفید به توضیح مطالب پرداخته است. همچنین بختر است تا نسخه ی چاپی جزوه معارف اسلامی 2 را خریداری نماییید تا هزینه ی کم تری بابت خرید این جزوه ی درسی بپردازید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه معارف اسلامی 2

برای دانشجویان گرامی مطالعه ی جزوات به خصوص برای دروس مختلف عمومی بسیار راحت تر می باشد و سریع ترین می توانند مطالب مهم را در این جزوات فرا بگیرند. زیرا کتاب ای درسی کامل تر  می باشد و حتی روی مباحث حاشیه ای زنیز تمرکز دارد به گونه ای که برای مطالعه ی کل مطالب کتاب درسی باید خیلی وقت بگذارید. پس برای راحتی مطالعه ددروس عومی بهتر است تا جزوه معارف اسلامی 2 را از سایت کافه جزوه بگیرید.

ادامه مطلب

سطح دشواری این جزوه متوسط ​​است.
8900ت
نظرات
  1. علی رضایی

    بسیار عالی
    تنکس

  2. امید حمیدی

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

  3. احسان حجتی

    بهترینه برای خریدش شک نکنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *