پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
542 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه نوروآناتومی

جزوه نوروآناتومی که تقدیم حضورتان می شود شامل تصاویر رنگی با کیفیت و متنوعی می باشد. تمامی نکات مهم در درس نوروآناتومی در این تصاویر گنجانده شده است و پایه و اساس جزوه نوروآناتومی آموزش بصری به کمک تصاویر می باشد.

 این جزوه از طریق عکس های مختلفی که در آن گنجانده شده است تمامی مطالب را ذکر می کند و شما با مطالعه آن مهارت خوبی در زمینه نوروآناتومی کسب می کنید. درس نوروآناتومی یکی از دروسی می باشد که اگر بدون شکل به مطالعه آن بپردازید چیز زیادی یاد نخواهید گرفت. اما با مشاهده تصاویر کالبد شناسی هر قسمت را به راحتی می توانید در ذهن خود حک کنید. حافظه تصویری در این زمینهد شما را یاری می کند.

جزوه نوروآناتومی

دانلود پی دی اف خلاصه جزوه نوروآناتومی

ریشه و پایه ی علم پزشکی در واقع همین آناتومی یا کالبد شناسی می باشد. در میان اعضای بدن مغز از اهمیت ویژه هی و خاصی برخوردار است به همین دلیل مطالعه جزوه نوروآناتومی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای آنکه بتوانید آناتومی مغز را به راحتی یاد بگیرید مطالعه این جزوه به شدت به شما توصیه می شود. اهمیت ویژه ی مطالعه نوروآناتومی به دلیل این است که مغز علاوه بر این که قدرتمند ترین قسمت بدن می باشد به عنوان حساس ترین قسمت نیز شناخته شده است. در درس نوروآناتومی به مطالعه ساختمان عصبی در ابعاد مختلف میکروسکوپی و ماکروسکوپی می پردازیم.

جزوه نوروآناتومی منابع علوم پایه +دانلود PDF

در ادامه مطلب قبلی می توان دستگاه عصبی را عضوی از بدن دانست که سیستم های دیگر بدن را با هم هماهنگ می کند همچنین ارتباط موجود زنده را با محیط نیز برقرار می کند. پس لازم است که با مطالعه جزوه نوروآناتومی به دانش کافی در این زمینه برسید. بنابراین در نوروآناتومی ساختار و جایگاه اعصاب مختلف بررسی می شود که فعالیت های بدن تحت تاثیر این اعصاب می باشند. سیستم عصبی که در جزوه نوروآناتومی مورد بررسیقرار گرفته است شامل، مغز و نخاع می باشد. مغز خود نیز تنظیم کننده اصلی بدن حساب می شود که شامل مخ، مخچه و ساقه مغز می باشد. که هر یک از موارد با ذکر شکل توضیح داده شده است.

 دانلود رایگان جزوه آناتومی اعصاب

درس نوروآناتومی یکی از واحد های تخصصی پزشکان حساب می شود. همچنین علاوه بر دانشجویان رشته ی پزشکی، دانشجویان رشته پیراپزشکی و پرستاری هم به مطالعه آن می پردازند. پس جزوه نوروآناتومی برای تمامی دانشجویان در رشته های ذکر شده مناسب می باشد. انتخاب جزوه نوروآناتومی می تواند به شما کمک کند تا مطالب را بهتر درک کنید و همچنین برای مرور شب امتحان نیز بسیار موثر تلقی می شود.

 دانلود جزوه نوروآناتومی دانشگاه علوم پزشکی

مطالبی را که این جزوه شامل می شود در ادامه مطلب ذکر می کنیم. جهت مطالعه کامل جزوه نوروآناتومی نسب به دانلود آن اقدام نمایید.

– نورون و گلیا یابه عبارتی نوروبیولوژی

– نخاع، بصل النخاع و پل مغزی

– مغز میانی

– بطن چهارم

– مخچه و تشکیلات مشبک

– مغز بینابینی

– تلانسفال

– پرده های مغز و نخاع

– عروق سیستم اعصاب مرکزی

– اعصاب دوازده گانه

– دستگاه خودکار عصبی

– راه های عصبی

که هر یک از موارد فوق با ذکر تصویر بیان شده است.

دانلود رایگان جزوه نورواناتومی دانشگاه علم پزشکی تهران

درس نورواناتومی یکی از دروس بسیار مهمی می باشد که در دانشگاه‌ های سرالسر کشور برای دانشجویان رشته های پزشکی و سایر رشته های مرتبط با علوم پزشکی مثل پرستاری و پیرا پزشکی تدریس می شود که شما می توانید برای مطالعه ی این درس تخصصی هم از کتاب های رفرنس استفاده نمایید هم از جزوه ها. جزوه هایی که برای درس  نورواناتومی نگاشته و جمع اوری شده است خلاصه ای از کتاب ها ی درسید می باشد که به صورت خلاصه شده تر به ذکر مطالب مفاهیم و نکات بسیار مهم پرداخته است.

شما می توانید فایل پی دی  اف جزوه نورواناتومی را زا سایت کافه جزوه دریافت نمایید. مطالعه خلاصه جزوه ی نورو اناتومی یا اناتومی اعصاب به مراتب از مطالعه ی کتاب های درسی و رفرنس های اصلی اسان تر و راحت می باشد. پس بهتر است که برای مطالعه این چنین دروس سختی از مطالعه ی جزوات بهره مند شوید تا بتوانید نکات مهم موجود در این درس ها را به طور کامل یاد بگیرید . نگران نباشید زیرا در این جزوه نیز برای یاد گیری بهتر شما تصاویر ی به صورت رنگی ارائه شده است تا به راحتی با اناتئمی اعصاب یا درس نورو اناتومی اشنایی پیدا کنید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه نورواناتومی

از میان کتاب های رفرنس و اصلی موجود برای درس نورو اناتومی و همچنین جزوه های مختلف موجود برای این درس ممکن است که انتخاب برای شما کمی سخت تر شود. به همنی دلیل در این قسمت می خواهی بهترین و کامل ترین جزوه نورواناتومی را به شما دانشجویان گرامی معرفی نماییم. تا با مطالعه ی این جزوه ی کامل جامع و بی نظیر هم بتوانید مطالب درسی را به راحتی یاد بگیرید هم نمره ی خوبی را کسب نمایید.

ادامه مطلب

بله به روز است
بله، جزوات دیگری مانند "نورواناتومی" دکتر عباس علی زاده و "اصول نوروآناتومی" دکتر فرهاد احمدی نیز به عنوان منبع کنکوری مناسب هستند.
نظرات
  1. مرادی

    جزوه ای کامل و بی نقص

  2. طبق چی

    بسیار به درد می خورد

  3. کاظم کلانتری

    ( خریدار محصول )

    پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *