پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
576 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه پرستاری بهداشت روان

جزوه پرستاری بهداشت روان از این نظر حائز اهمیت است که یکی از دروس اصلی رشته ی پرستاری و اتاق عمل می باشد. که باید این واحد پرستاری بهداشت روان را در دانشگاه بگذرانند. جزوه جزوه پرستاری بهداشت روان که تقدیم حضورتان می شود بهترین و کامل ترین جزوه برای این درس می باشد که دانشجویان با صرف زمان کم علاوه بر یادگیری تمامی نکات نتیجه خوبی رزا در امتحانات میان ترم و پایان ترم کسب می کنند.

روان پرستاری یا پرستاری بهداشت جزء گرایش های تخصصی برای رشته ی پرستاری حساب می شوند. پرستاران عمومی بعد از گذارندن دوره ی کارشناسی، با گذراندن سه سال تحصیلی دیگر موفق به اخذ پرستاری روان خواهند شد.

جزوه پرستاری بهداشت روان

جزوه درس بهداشت روان کارشناسی ارشد پرستاری +دانلود

جزوه پرستاری بهداشت روان خلاصه ای کامل از درس بهداشت روان دانشجویان لیسانس پرستاری می باشد که تهیه شده است. و مطالعه این جزوه را به دانشجویان کارشناسی پرستاری توصیه می نماییم. جزوه پرستاری بهداشت روان در 40 صفحه و در قالب پی دی اف گرد آوری شده است و تمامی نکات مهم را بیان کرده است. بنابراین دانشجویان با خیال راحت می توانند این جزوه را جهت منبع امتحانی خود برگزینند.

دانلود پی دی اف جزوه روان شناسی پرستاری

همانطور که در جزوه پرستاری بهداشت روان ذکر شده است، روان پرستاری در نقش های مختلفی تعریف می شود. از جمله این نقش ها، شامل نقش مراقبتی و درمانی، عملکرد آموزشی، نقش رهبری و عملکرد تحقیقی می باشد. نقش مراقبتی و درمانی در واقع همان فرایند پرستاری را شامل می شود که می توان گرفتن شرح حال و در نهایت با بررسی جنبه های مختلف تدوین برنامه مراقبتی برای بیمار را ذکر کرد. نقش آموزشی به جهت پیش گیری طراحی شده است تا با آموزش صحیح بتوانیم از مشکلات بعدی که اغلب نیاز به درمان دارند پیش گیری کنیم.

جزوه + خلاصه پرستاری روان PDF

 جزوه پرستاری بهداشت روان نقش رهبری را همان سازمان و جهت دادن به برنامه های مراقبتی و پیش گیری کننده بیان می کند و همچنین ساختار منظمی به خدمات و فعالیت های پرستارزی می بخشد. در کنار این سه نقش نقش دیگری وجود دارد تحت عنوان نقش تحقیقی که به تحقیق و بررسی در زمینه سلامت روان می پردازد و سعی می کند با کسب اطلاعات مناسب و به روز برنامه های پیش گیرانه و مراقبتی موثر تری را تهیه کند. تمامی این نقش ها با توضیح و مثال در این جزوه بیان شده است که می توانید به مطالعه هر یک بپردازید.

خرید و دانلود جزوه بهداشت روان پرستاری PDF

مطالبی را که در جزوه پرستاری بهداشت روان توضیح داده شده است را به صورت تیتر وار بیان می کنیم.

-مقدمه

-نقش روان پرستاری

-انواع مراکز روان پزشکی

-مراقبت های بیمارستانی نیمه وقت

-محیط درمانی

-فواید بیمارستان باز

-عوامل تشکیل دهنده ی محیط درمانی

-اصول بهداشت روانی

-انگیزه ها و نیاز های اساسی انسان

-بحران و انواع آن

-مراحل بحران

-فرایند پرستاری در بحران

-استرس

-پاسخ های فیزیولوژیکی به استرس

-پاسخ های روان شناختی به استرس

-جهت های صحیح مقابله با استرس

-ارتباط درمانی

-انواع ارتباط و عوامل موثر در ارتباط

-مراحل ارتباط درمانی و تکنیک های آن

دانلود جزوه پرستاری بهداشت روان دانلون رایگان جزوه های درسی رشته  ی پرستاری

دانشجویانی که در رشته های پرستاری تحصیل می نمایند با درس بهداشت روان اشنایی بسیار کاملی دارند. برای درس بهداشت روان همانند هر درس دیگری باید کتاب یا جزوه ی مناسب را بریا ان دانلود و تهیه نمایید. علاوه بر دانشجویان رشته های پرستاری دانشجویان رشته ی اتاق عمل نیز در مقطع کارشناسی همانند پرستاران باید درس بهداشت روان و پرستاری بهداشت روان را اخذ نمایند. پس گروه هدف برای مطالعه ی جزوه پرستاری بهداشت روان علاوه بر دانشجویان رشته های پرستاری و پرستاران دانشجویان رشته های اتاق عمل یا تکنولوژی جراحی نیز می باشد.

اگر جز دانشجویان این رشته های تحصیلی هستید پیشنهاد ما به شما این است که از مطالعه ی این جزوه ی پرستاری بهداشت روان قرار گرفته درس سایت کافه جزوه بهره مند شوید. زیرا تمامی مطالب و نکات به صورت کامل در جزوه ی  پرستاری بهداشت روان برای شما ذکر شده است و شما لازم است تا با دقت فراوانی این نکات را مطالعه نمایید تا بتوانید نمره ی بسیار خوبی را از درس بهداشت روان در پرستاری اخذ نمایید. این نکته ها به صورت خلاصه شده ذکر شده اند تا برای دانشجویان راحت تر و اسان تر قابل فهم باشد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه پرستاری بهداشت روان

جزوه پرستاری بهداشت روان برای دانشجویان رشته های پرستاری و اتاق عمل مناسب می باشد. پس اگر در این رشته های تحصیلی ذکر شده تحصیل می نمایید بهترین کار برای شما این است که در اولین مرحله به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و جزوه پرستاری بهداشت روان را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید. این جزوه بسیار دقیق و کامل است و مزیت دیگر ان این است که مطالب را به صورت خلاصه شده و فشرد شرح داده است.

ادامه مطلب

این جزوه به مبانی پرستاری بهداشت روان، شامل مفاهیم پایه، اختلالات روانپزشکی، و مداخلات پرستاری در این زمینه می‌پردازد.
این جزوه برای دانشجویان رشته پرستاری و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی مناسب است. همچنین این جزوه می‌تواند برای پرستاران و متخصصان حوزه بهداشت روان مفید باشد.
نظرات
  1. مرضیه

    جزوه کاملی بود

  2. سمیه کاظمی نورالدین وند

    سلام و عرض ادب. میزنم دانلود رایگان جزوه پرستاری ولی وقتی وارد سایتتون میشم میبینم پولیه. اگر این کار دست شما است لطفا اصلاح کنید. اگر شگرد تبلیغاتیه که کار درستی نیست چون وقت ما تلف میشه و باعث بی اعتمادی میشه. البته ستاره زدم تا بتونم نظر بدم.

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      قبلا این فایل رایگان بود و به دلیل افزایش هزینه های نگهداری سایت مثل هاست و غیره مجبور به پولی کردن فایل ها و محصولات شدیم.
      چشم اصلاح می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *