پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
334 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه کارگاه برق دانشگاه صنعتی اصفهان

جزوه کارگاه برق اولین کارگاه تخصصی است که دانشجویان مهندسی برق در آن شرکت می کنند. در این کارگاه آن ها به طور مختصر با ماهیت جریان برق تک فاز، سه فاز و عناصر و اجزای مورد نیاز برای رساندن برق به مصرف کنندگان داخلی و صنعتی آشنا می شوند.

همچنین پس از آشنایی با انواع اجزای حفاظتی و کنترلی و یادگیری عملکرد این قطعات، دانشجویان با بسیاری از مدارهای سیم کشی خانگی مانند سوئیچ تک پل، سوئیچ دو پل، سوئیچ انتقال، روشنایی لامپ رشته ای، روشنایی لامپ فلورسنت و صدا آشنا می شوند.

جزوه کارگاه برق

جزوه کارگاه برق دانشگاه خواجه نصیر

درب بازکن برای آماده سازی و کنترل مصرف کنندگان صنعتی، از مدارهایی به نام مدارهای مسیریابی استفاده می شود و دانش آموزان نحوه ترسیم و پیاده سازی انواع مختلف این مدارها را بر روی سیستم آموزش مدارهای مسیریابی در قسمت عملی کارگاه می آموزند. از جمله آزمایشات انجام شده با این سیستم:

  1. موتور را بلافاصله و دائماً با کانکتور روشن کنید
  2. استارت موتور با کلید حالت دائمی
  3. استارت و کنترل موتور از دو محل
  4. استارت موتور با تایمر
  5. موتور را یکی یکی و یکی یکی و نوع اتوماتیک آن را روشن کنید
  6. استارت موتور از چپ به راست و نوع اتوماتیک آن
  7. راه اندازی موتور به شکل مثلث ستاره ای و نوع خودکار آن

جزوه کارگاه برق ساختمان

مهندسی برق شاخه ای از مهندسی است که الکترومغناطیس و الکتریسیته را مطالعه و به کار می گیرد. روندهای زیادی در این زمینه وجود دارد و متخصصان این حوزه آن را مهندسان برق پیشگیری از شوک الکتریکی (بهداشت و ایمنی شغلی) می نامند: اگر جریان الکتریکی از بدن انسان یا حیوان عبور کند، شوک الکتریکی رخ می دهد و ممکن است میزان جریان در بدن قابل توجه نباشد، در این صورت شوک الکتریکی قابل تشخیص نیست و در نهایت به مرگ مغزی تبدیل می شود.

جزوه کارگاه برق دانشگاه سمنان

برق گرفتگی یک تصادف خانگی است و رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از وسایل برقی از خطر برق گرفتگی و پیامدهای آن جلوگیری می کند. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از وسایل برقی با رعایت نکات ساده، خانه ای امن برای خود و اعضای خانواده به ویژه کودکان ایجاد کنیم.

دانلود رایگان جزوه کارگاه برق دانشگاه صنعتی شریف + مهندسی برق

مهندسی برق یکی از رشته های دانشگاهی ریاضی و فیزیک محسوب می شود که دانشجویانی که در رشته های ریاضی و فیزیک تحصیل کرده اند علاقه دارند تا در رشته ی برق در دانشگاه قبول شوند. واحد های درسی مختلفی را باید دانشجویان رشته های مهندسی برق بگذرانند.

که تعدادی از این واحد ها به صورت عملی و تعدای از این واحد ها به صورت تئوری می باشد. یکی از این واحد ای عملی برای دانشجویان رشته ی مهندسی برق کارگاه برق می باشد که واحدی عملی محسوب می شود و دانشجویان در این کارگاه تعداد مشخصی کار را یاد خواهند گرفت. شرکت در کارگاه برق برای تمامی دانشجویان رشته ی برق الزامی می باشد.

برای واحد های عملی که کارگاه دارند اصول در پایان هر جلسه از دانشجویان خواسته می شود تا گزارش کارگاه را بنویسند و تحویل استاد مربوطه دهند. با مطالعه ی جزوه کارگاه برق تمامی مطالب لازم را به خوبی فرا خواهید گرفت و در پایان نیز می توانید گزارشی بسیار کاملی را بنویسید و به استاد مربوطه تحویل دهید. که این موضوع گزارش نویسی در کارگاه برق بسیار قابل توجه دانشجویان و اساتید محترم قرار گرفته است.

خرید و دانلود جزوه کارگاه برق + پی دی اف

دانشجویان همواره می خواهند تا نمره ی بسیار بالایی را از دروس عملی و کارگاهی خود کسب نمایند. یکی از دروی عملی دانشجویان مهندسی برق کارگاه برق می باشد. که برای این واحد عملی جزوه کارگاه برق در سایت کافه جزوه قرار داده شده است.

این جزوه ی حاضر در سایت کافه جزوه بسیار کامل و جامع به کلیه مباحث عملی لازم پرداخته است و هیچ نکته ای نیست که در این جزوه کارگاهی برق جا افتاده باشد پس این جزوه را از کافه جزوه دریافت کنید.

 

 

ادامه مطلب

اولین کارگاه تخصصی است که دانشجویان مهندسی برق در آن شرکت می کنند. در این کارگاه آن ها به طور مختصر با ماهیت جریان برق تک فاز، سه فاز و عناصر و اجزای مورد نیاز برای رساندن برق به مصرف کنندگان داخلی و صنعتی آشنا می شوند.
از داخل سایت کافه جزوه سفارش دهید
نظرات
  1. mary

    Tanx

  2. داوود قهرمانی

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

  3. کریم بیگی

    ( خریدار محصول )

    خرید امن و مطمئن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *