پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
617 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه کارگاه عمومی 1 مکانیک

جزوه کارگاه عمومی 1 یکی از دوره هایی است که در سطح دانشگاه می گذرانید. در این درس، مهارت های عملی چیزهایی را که از نظر تئوری در درس های دیگر می دانید، فرا خواهید گرفت. بنابراین، این دوره نوعی دوره عملی برای آموزش و آمادگی برای کار در واحدهای صنعتی است که در آینده با آن برخورد خواهید کرد.

جزوه کارگاه عمومی 1

جزوه کارگاه عمومی 1 برق pdf

برای انجام صحیح و اصولی کار به ابزارهای متفاوتی نیاز دارید که برای هر صنعتگر لازم است، زیرا دقت کار در کارگاه دقیقاً به استفاده بهینه و صحیح از ابزارهای صنعتی مربوط می شود. رعایت این نکات هنگام استفاده از هر ابزاری ممکن است مهم باشد. از ابزارهای ساده مانند پیچ ​​گوشتی و چکش گرفته تا ماشین های پیشرفته مانند CNC و دستگاه های ریخته گری ، بخشی از این بروشور عمومی کارگاه به ارائه ابزارهای مناسب برای استفاده در کارگاه اختصاص داده شده است.

جزوه کارگاه عمومی 1 مهندسی شیمی

در بخش دیگری، روش هایی که باید برای ساخت و تولید قطعات یا بهبود آنها در نظر گرفته شود ارائه شده است. به عنوان مثال در زمینه های متالورژی و مکانیک، روش های تدریس مانند برش، حفاری، خم و ورق سازی، تراشکاری، فرز، سنگ زنی و گاهی روش هایی مانند رنگ آمیزی و روکش بخشی کوچک از مهارت هایی است که باید انجام دهید و در این دوره به یادگیری آنها توجه کنید.

جزوه کارگاه عمومی 1 پیام نور

برای آگاهی از اصول و اعتبار هر یک از این روش ها، لازم است نکات استاندارد و آشنایی با قسمت ها و نظریه های روش های مختلف آموزش داده شود. این مجموعه جزوه کارگاه عمومی که در این قسمت در اختیار شما قرار گرفته است، اصول این روش ها و دانش قسمت های مختلف را که مطمئناً در واحدهای صنعتی با آنها کار خواهید کرد، به شما آموزش می دهد.

جزوه کارگاه عمومی 1 دانلود رایگان جزوه کارگاه عمومی 1

یکی دیگر از واحد های عملی که باید در مقطع کارشناسی گذرانده شود کارگاه عمومی 1 می باشد. دانشجویان برای اینکه بتوانند دروس عملی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند حتما لازم است تا منبعی را جهت مطالعه ی دروس کارگاهی انتخاب نمایند. برای تمامی دروس کارگاهی جزواتی در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان گرامی در مطالعه ی تمامی دروس کارگاهی راحت باشند و به مشکلی بر نخورند.

یکی از این جزوات جزوه کارگاه عمومی 1 می باشد که برای واحد عملی و کارگاهی گرد اوری شده است. تمامی نکات لازم و مهم در این جزوه ذکر شده است و دانشجویان می توانند فایل پی دی اف ان را از سایت کافه جزوه دانلود نمایند و به مطالعه ی تمامی مطالب ذکر شده در جزوه کارگاهی عمومی 1 بپردازند.

کسب نمره ی خوب از واحد های عملی و کارگاهی برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا هر چه دانشجو در دروس عملی و کارگاهی خود موفق تر باشد و بهتر بتوانند کارهای عملی را به انجام برسانند در واقع نمایان گر این است که توانایی بسیار بالایی در درس و رشته ی خود دارند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه کارگاه عمومی 1

اکثر اساتید برای دروس عملی نیز کتاب ها و جزواتی را به دانشجویان معرفی می کنند تا دانشجوان بهتر بتوانند با روش کار در کارگاه های عملی اشنا شوند.

این کارگاه عمومی به مسائل ابتدایی می پردازد تا در مراحل بعدی واحد های عملی تخصصی تر شوند و دانشجویان کار های تخصصی تری انجام دهند. برای درس عملی کارگاه عمومی می توانید ازمطالعه ی جزوه کارگاه عمومی 1 بهره مند شوید. تمامی نکات مهم و ضروری مرتبط با کارگاه عمومی یک در جزوه کارگاه عمومی 1 بیان شده است.

ادامه مطلب

جزوه کارگاه عمومی 1 یکی از دوره هایی است که در سطح دانشگاه می گذرانید
بله
نظرات
  1. مازیار

    بسیار عااااالی

  2. محمود نقدی

    ( خریدار محصول )

    از خریدش راضیم

  3. ابراهیم شیرازی

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *