پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۰ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
394 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه SPSS

در جزوه SPSS نحوه کار و اصول کاربردی برای کار با نرم افزار اس پی اس اس آموزش داده می شود. نرم افزار اس پی اس اس نرافزار تجزیه و تحلیل داده های آماری است و کاربرد بسیار و گسترده ای در این زمینه دارد. در این جزوه تمامی نکات با مثال عددی نیز ذکر شده تا مخاطب به راحتی مفاهیم را فرا بگیرد.

زبان روان و ساده نیز این جزوه را به منبعی مناسب برای مطالعه و فراگیری دانش نرم افزار اس پی اس اس تبدیل کرده است. هر آنچه که راجع به نرم افزار اس پی اس اس باید بدانید در این جزوه گرد آوری شده است و با مطالعه آن مهارتد لازم را در این زمینه کسب می نمایید.

جزوه SPSS

دانلود جزوه SPSS به زبان فارسی

SPSS یکی از نرم افرار های تحلیلی برای داده های آماری می باشد علاوه بر رشته های فنی مهندسی در رشته های غیر فنی هم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های مهم نرم افزار اس پی اس اس نیاز نداشتن به کد نویسی می باشد که در سایر برنامه ها این گونه نمی باشد. جزوه SPSS  برای دانشجویانی مناسب است که با کد نویسی مشکل دارند یا تمایلی به انجام کد نویسی ندارند. جزوه موجود بیشتر قسمت های موجود و ضروری برای نرم افزار اس پی اس اس را پوشش می دهد بنابراین جزوه کاربردی برای دانشجویان محسوب می شود.

خرید و دانلود pdf جزوه SPSS

در حال حاظر نرم افزار SPSS یکی از بهترین و برترین نرم افزار های تحلیلی برای داده های آماری می باشد. نرم افزار اس پی اس اس در رشته علوم اجتماعی هم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پژوهش گران رشته های مختلف از قبیل، شرکت های نقشه کشی، پژوهش گران در حیطه سلامت، بازار داد و ستد سراسر جهان و پژوهش گران آموزشی به کار می رود. با دانلود این جزوه از مشخصات کامل این منبع آموزشی کاربردی بهره مند می شوید.

بهترین جزوه آموزشی نرم افزار تحلیلی SPSS

جزوه SPSS تحلیل آماری یک داده را در سه مرحله توضیح می دهد که عبارت است از: در مرحله اول داده ها باید به صورت خام وارد شوند و در یک پرونده مشخص ذخیره گردند، در مرحله دوم باید تحلیل آماری مورد نیاز را مشخص و انتخاب کرد، در مرحله سوم و آخر به بررسی برونداد ها پرداخته می شود. اهمیت نرم افزار اس پی اس اس در دنیای کنونی بسیار مشهود است چون در میان این همه گستردگی علم آمار در نظم دهی به اکتشافات جدید و به روز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد.

جزوه SPSS آموزش صفر تا صد 

مختصرا توضیحی از بخش های مختلف جزوه SPSS ارائه می دهیم. در جلسه اول مفاهیمی از جمله تعاریف اولیه، انواع مقیاس ها، شاخص پراکندگی و نمودار نرمال شرح داده می شود. جلسه دوم به جدول فراوانی، روش رده بندی و ایجاد متغیر جدید، روش ثبت انواع دستور های قابل اجرا در نرم افزار اس پی اس اس، تفکیک داده ها و گرفتن اطلاعات از یک فایل اختصاص دارد.

در جلسه سوم اقسام نمونه، جداول توافقی، آزمون فرض، آزمون میانگین و آزمون مقایسه میانگین در انواع مختلف توضیح داه می شود. جلسه پنجم این جزوه به آزمون های نا پارامتری و غیره می پردازد. جلسه ششم آزمون دو جمله ای و همبستگی و جلسه هفتم در ادامه جلسه ششم و ارائه مبحث رگرسیون می باشد.

دانلود جزوه spss

جزوه spss  یکی دیگر از جزوه های موجود در سایت کافه جزوه می باشد. این جزوه از کلاس های درس اساتید بسیار مطرح جمع اوری شده است که شما می توانید این جزوه را به عنوان منبع اصلی این درس انتخاب نمایید و به مطالعه ی کلیه مباحث ان بپردازید. سر فصل های این درس عینا مطابق با با سر فصل های اموزشی ارائه شده می باشد که شما می توانید این جزوه اس پی اس اس را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید و به مطالعه ی ان بپردازید. اگر می خواهید تا برای درس اس پی اس اس یک جزوه مناسب را دانلود نمایید پیشنهاد ما به شما معرفی این جزوه تخصصی می باشد.

اس پی اس اس یک نرم افزار اختصاصی نیز داد که شما در کنار مطالعه ی این جزوه باید کار با این نرم افزار را نیز بلد بگیرید که در این جزوه به صورت کامل تمامی مراحل شرح داده شده است. برای مطالعه ی این جزوه فقط لازم است که به مرجع دانلود جزواه ها و کتاب ها یعنی سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و نام فایل مورد نطر خود یعنی جزوه اس پی اس اس را دانلود نمایید و به مطالعه ی مباحث ان بپردازید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه  spss

جزوه spss  یکی از دروس تخصصی می باشد که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی بار گذاری شده است که شما می توانید این جزوه را به عنوان منبع درس اس پی اس اس دانلود و مطالعه نمایید. کلیه مطالب ذکر شده در جزوه اس پی اس اس بسیار ساده و روان می باشد به گونه ای که به راحتی می توانید این مطالب ذکر شده در این کتاب اس پی اس اس را به صورت کامل و جامع مطالعه نموده و مهارت بهبود بخشید.

 

 

 

 

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، و سایر رشته‌های مرتبط با آمار و تحلیل داده‌ها مناسب است. همچنین این جزوه می‌تواند برای داوطلبان کنکور ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با آمار و علوم اجتماعی مفید باشد.
از داخل سایت کاف جزوه میتوانید سفارش دهید
نظرات
  1. مازیار

    بی نظیر بود جزوه

  2. قربانعلی شاکری

    ( خریدار محصول )

    توی تخیف گرفتم

  3. علیرضا زارعی

    ( خریدار محصول )

    بسیار عالی بود و با اطمینان کامل خرید کردم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *