پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مریام
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
588 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

حل المسائل دینامیک مریام ویرایش 6

حل المسائل دینامیک مریام محبوب ترین کتاب درسی مکانیک مهندسی است. این کتاب سال ها به عنوان منبع دوره پویایی در دانشگاه های ایران و بین المللی ارائه و تدریس شده است.

حل المسائل دینامیک مریام

این کتاب شامل سوالات و مسائل زیادی است و پاسخ نهایی برخی از آنها در خود کتاب آمده است، اما دانش آموزان اغلب به راه حل های توصیفی برای مشکلات نیاز دارند. در ادامه ما کتاب حل المسائل دینامیک مریام ویرایش ششم را برای شما آماده کرده ایم.

فهرست کتاب حل المسائل دینامیک مریام

بخش 1: دینامیک ذرات

فصل اول – آشنایی با دینامیک

فصل دوم – دینامیک ذرات

فصل سوم – سینتیک ذرات

فصل چهارم – سینتیک سیستم های ذرات

بخش 2: دینامیک که اجسام صلب

فصل پنجم – سینماتیک صفحه ای اجسام صلب

فصل ششم – سینتیک صفحه اجسام صلب

فصل هفتم – آشنایی با دینامیک سه بعدی اجسام صلب

فصل هشتم – ارتعاش و پاسخ زمانی

دانلود حل تمرین دینامیک مریام فارسی

دینامیک از کلمه لاتین kinematics گرفته شده است و شاخه ای از مکانیک و مهندسی است که در مورد بررسی علل حرکت و بیان دقیق مطالعه حرکت با کمک نیروها و قوانین مرتبط بحث می کند.

به طور کلی حرکت یک ذره را می توان از دو منظر مختلف بررسی کرد، به عبارت دیگر مکانیک کلاسیک که در آن حرکت اجسام مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، از دو قسمت جنبشی و پویا تشکیل شده است. در سطح سینمایی علت حرکت غیر کلامی است و حرکت بدون در نظر گرفتن علت بررسی می شود. بنابراین در سینماتیک حرکت، بحث بیشتر هندسی است.

اما در حل المسائل دینامیک مریام، علل حرکت در نظر گرفته می شود. به این معنا که هر ذره یا جسم همیشه با محیط اطراف خود در تماس بوده و تحت تأثیر آن قرار می گیرد و فرض بر این است که محیط اطراف بر حرکت تأثیر می گذارد. برای مثال فرض کنید جسمی با جرم معین بر روی سطح افقی در حال کشیدن است. در این مثال ، سطح افقی ، به عنوان یکی از محیط های اطراف جسم ، با اعمال اصطکاک در برابر حرکت جسم مقاومت می کند.

Pdf کتاب حل المسائل دینامیک مریام

حرکت یک ذره با توجه به ماهیت و ترتیب سایر چیزهایی که محیط ذره را تشکیل می دهند تعیین می شود. تأثیر محیط بر حرکت ذره با نیروی اعمال می شود. بنابراین مهمترین عاملی که در حرکت یک ذره باید در نظر گرفته شود ، نیروهای وارد بر ذره و قوانین حاکم بر این نیروها هستند.

دانلود حل المسائل مکانیک مهندسی

کتاب حل المسائل دینامیک مریام یکی از بهترین منابع برای مطالعه پویایی در زمینه های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و … است. این کتاب به دلیل بیان خوب مطالب مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد و نمونه های گوناگونی دارد. یکی از نویسندگان اصلی این کتاب ، پروفسور جیمز مریم ، فارغ التحصیل دانشگاه ییل است که در سال 2019 بیش از 102 سال سن دارد و بیشتر عمر خود را در زمینه تحقیقات پویا گذرانده است.

دانلود رایگان حل المسائل دینامیک مریام دانشگاه صنعتی شریف

درس دینامیک هم جز دروسی می باشد که دانشجویان برای مطالعه ی دقیق ان لازم است تا در کنار کتاب درسی از کتاب حل المسائل نیز بهره مند شوند. یکی از منابع درسی برای درس دینامیک کتاب دینامیک مریام می باشد که کتابی جامع و کامل برای درس دینامیک است و کلیه مباحث و سر فصل هیا لازم به صورت دقیق در این کتاب شرح داده شده است.

همچنین در کتاب دینامیک مریام سوالاتی وجود دارد که گاها دانشجویان در حل ان ها نا توان هستند. از این رو دانشجویان می توانند کتاب یا جزوه حل المسائل دینامیک مریام را دانلود نموده و پاسخ تمامی سوالات را در ان پیدا کنند. تمامی راه حل های موجود برای سوالات کتاب دینامیک مریام را می توانید به صورت کامل در کتاب حل المسائل دینامیک پیدا کنید.

این کتاب به عنوان یک کتاب راهنما برای دانشجویان در نظر گرفته می شود تا اگر در انجام یکی از سوالات موجود در کتاب دینامیک مریام به مشکلی خوردند به راحتی بتوانند به کتاب حل المسائل موجود برای درس دینامیک مراجعه نمایند. و پاسخ صحیح تمامی سوالات را به راحتی فرا بگیرند و این گونه بتوانند  نمرهی  بسیار خوبی را از درس دینامیک کسب کنند.

خرید و دانلود حل المسائل دینامیک مریام

اگر برای سوالات مطرح شده در کتاب دینامیک مریام به دنبال پاسخ و راه حل هستید به شما پیشنهاد می شود که کتاب یا جزوه حل المسائل دینامیک مریام را از سایت کافه جزوه دریافت نمایید.

کافه جزوه این کتاب راهنما و حل المسائل سوالات دینامیک مریام را به صورت فایل پی دی اف و با کیفیتی بسیار خوب در اختیار دانشجویان گرامی قرار داده است. تا دانشجویان عزیز بتوانند از مطالعه ی این حل المسائل به خوبی بهره مند شوند

ادامه مطلب

8
بله
نظرات
  1. جواد

    بسیار عالی
    بهترین سایت هستید واقعا

  2. صادق اسکندری

    این محصول خوبی بود من خیلییی ازش راضیم

  3. محسن ساعی

    ( خریدار محصول )

    عالی بی نظیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *