پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
استاد الهی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
476 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

دانلود رایگان خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی

خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی شامل مطالعه ساختار ، خواص ، ترکیب ، واکنش ها و تهیه ترکیبات حاوی کربن است که نه تنها شامل هیدروکربن ها بلکه همچنین ترکیباتی با تعداد عناصر دیگر از جمله هیدروژن است (اکثر ترکیبات حاوی حداقل یک کربن هیدروژن هستند).

این شاخه از شیمی در ابتدا محدود به ترکیباتی بود که توسط موجودات زنده تولید می شد اما گسترش یافته است و شامل مواد ساخته شده توسط انسان مانند پلاستیک است.

دامنه کاربرد ترکیبات آلی بسیار زیاد است و شامل داروها ، مواد پتروشیمی ، مواد غذایی ، مواد منفجره ، رنگ و مواد آرایشی نیز می شود ، اما محدود به آنها نیست.

خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی

جزوه خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی

شیمی آلی علمی بسیار خلاق است که در آن شیمی دانان مولکول های جدیدی ایجاد می کنند و خواص ترکیبات موجود را کشف می کنند.

انواع ترکیبات آلی در اطراف ما هستند و اینها در رشد اقتصادی کشورها در صنایع لاستیک ، پلاستیک ، سوخت ، دارویی ، مواد آرایشی ، مواد شوینده ، پوشش ها ، مواد رنگرزی و صنایع شیمیایی نقش مهمی دارند.

پایه های بیوشیمی ، بیوتکنولوژی و پزشکی بر پایه ترکیبات آلی و نقش آنها در فرآیندهای زندگی بنا شده است. بسیاری از مواد پیشرفته و پیشرفته حداقل تا حدی از ترکیبات آلی تشکیل شده اند. با مطالعه جزوه خلاصه شیمی الی 1 استاد الهی نمره ی خوبی از این درس کسب کنید.

دانلود جزوه خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی

شیمی دانان آلی در تمام سطوح به طور کلی در صنایع دارویی ، بیوتکنولوژی ، شیمیایی ، محصولات مصرفی و نفت به کار گرفته می شوند.

شیمی دانان در صنعت عمدتا در حال توسعه هستند در حالی که شیمی دانان در دانشگاه در تحقیقات اساسی تر شرکت می کنند. ایالت فدرال (به عنوان مثال اداره غذا و دارو ، اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری) و دولت های محلی نیز شیمی دان های ارگانیک استخدام می کنند.

بیوتکنولوژی (به طور خلاصه “بیوتکنولوژی”) یک رشته از زیست شناسی کاربردی است که شامل استفاده از موجودات زنده و فرآیندهای زیستی برای ایجاد یا اصلاح محصولات برای استفاده خاص است.

کشت گیاهان به عنوان اولین نمونه از بیوتکنولوژی و پیش ماده مهندسی ژنتیک مدرن و فناوری های کشت سلول و بافت مشاهده شده است. تقریباً تمام محصولات بیوتکنولوژی نتیجه شیمی آلی هستند.

بیوتکنولوژی در مراقبت های بهداشتی ، تولید محصولات زراعی و کشاورزی ، مصارف غیر غذایی محصولات و محصولات دیگر (به عنوان مثال ، پلاستیک های زیست تخریب پذیر ، روغن نباتی ، سوخت های زیستی) و کاربردهای زیست محیطی استفاده می شود.

دانلود رایگان جزوه خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی دانشگاه پیام نور

برای اموزش درس شیمی آلی 1 اغلب اساتید کتاب های رفرنسی را به دانشجویان معرفی می کنند. که مطالعه کامل تمامی این کتاب های رفرنس کاری بسیار دشوار است. اینجا است که مطالعه خلاصه شیمی الی 1 استاد الهی بسیار دارای اهمیت است.

یکی از خلاصه جزواتی که برای درس شیمی الی 1 نگاشته شده است جزوه خلاصه شیمی الی 1 استاد الهی می باشد. که به صورت کامل کلیه مطالب و سر فصل های این واحد درسی را پوشش می دهد.

در این جزوه تعداد بسیاری تمرین نیز ذکر شده است تا دانشجو بعد از مطالعه مباحث با حل تمرین ها کلیه مطالب را در ذهن خود تثبیت نماید. از این رو مطالعه ی کامل و دقیق این جزوه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا دانشجو اگر به صورت دقیق و با جزئیات مطالب را مطالعه نماید می تواند نمره ی خوبی را این درس کسب نمایند.

زبان شرح مطالب در جزوه ی شیمی الی 1 استاد الهی بسیار ساده و روان می باشد به طوری که تمامی دانشجویان به راحتی می توانند کلیه  مطالب را یاد بگیرند.

خلاصه شیمی الی 1 استاد آلهی به صورت فایل پی دی اف +دانلود خلاصه جزوه

دانشجویانی که در رشته های مرتبط با شیمی تحصیل می کنند در طول ترم های تحصیلی خود باید درس شیمی الی 1 را بگذرانند. مطالعه کتاب های درسی و رفرنس ها به دلیل حجم بسیار زیاد کاری بسیار دشوار و زمان بر می باشد.

از این رو به دانشجویان گرامی پیشنهاد و توصیه می شود که فایل پی دی اف جزوه خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مطالعه ی کامل ان بپردازند. مطمئن باشید که با مطالعه ی دقیق و کامل این جزوه ی دست نویس نمره ی خوبی را از این درس کسب خواهید نمود.

 

 

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های شیمی و مهندسی شیمی در دانشگاه: این خلاصه می‌تواند به عنوان منبعی مفید برای یادگیری و مرور مطالب درس شیمی آلی 1 مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد.
از این رو به دانشجویان گرامی پیشنهاد و توصیه می شود که فایل پی دی اف جزوه خلاصه شیمی آلی 1 استاد الهی را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مطالعه ی کامل ان بپردازند. مطمئن باشید که با مطالعه ی دقیق و کامل این جزوه ی دست نویس نمره ی خوبی را از این درس کسب خواهید نمود.
نظرات
  1. جواد

    جزوه خیلی خوبی بود

  2. زینب

    خوب

  3. Shakiba

    سلام من هزینه رو پرداخت کردم چیزی دریافت نکردم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام. به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا مشکلتان را برطرف نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *