پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ مهر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
671 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک

این گزارش و دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک مهندسی شیمی شامل 10 آزمایش است که هر یک به تفصیل و جداگانه ارائه شده است. فرآیند بازبینی آزمایش ها به گونه ای انجام می شود که ابتدا هدف از آزمون بررسی شده و سپس دستگاه و نحوه عملکرد آن توضیح داده شود. سپس نظریه آزمایش را مورد بررسی قرار می دهد و فرایند کلی تصمیم گیری در مورد نحوه انجام آزمایش و در نهایت شرایط لازم برای هر آزمایش را تکمیل می کند.

دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک

دانلود گزارش کار ازمایشگاه ترمودینامیک رشته مکانیک به صورت ورد

فهرست دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک:

  • آزماِیش بمب کالریمتر
  • پمپ حرارتی(هوا به آب)
  • تست موتور بنزینی تک سیلندر
  • آزمایش تست نازل
  • دستگاه تهویه مطبوع
  • دیگ مارست
  • آزمایش سیکل استرلینگ
  • آزمایش تست کمپرسور
  • موتورهای احتراق داخلی چهار زمانه
  • دستگاه معادل مکانیکی حرارت

دانلود رایگان دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک + ترمودینامیک

برای واحد درسی ترمودینامیک علاوه بر واحد تئوری دانشجویان لازم است که یک واحد عملی و کار در ازمایشگاه را نیز پاس نمایند. برای واحد های عملی هم لازم است که دانشجویان مطالعه ی کافی داشته باشند تا بتوانند کلیه مراحل ازمایشات مختلف را به درستی انجام دهند.

هر ازمایشی را که در واحد ترمودینامیو لازم است انجام دهید به صورت کامل و جامع در جزوا دستور کار ازمایشگاه ترمودینامیک ذکر شده است تا دانشجویان گرامی بتوانند کلیه مباحث را با مطالعه ی  این جزوه یاد بگیرند.

همچنین با مطالعه ی مرحله به مرحله انجام یک ازمایش به راحتی می توانید گزارش کاری را در انتهای جلسه یادداشت نموده و به پزشک مربوطه تحویل دهید. تمامی ازمایشات موجود در ترمودینامیک در این جزوه ی دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک پوشش داده شده است و می تواند به عنوان یک منبع جامع و کامل در نظر گرفته شود.

اگر در هر یک از ازمایشات ترمودینامیک مشکلی داشتید  می توانید به این جزوه ی دستور ار ازمایشگاه ترمودینامیک مراجعه نمایید و کلیه ازمایشات را به صورت کامل و با دقت فراوان مطالعه نمایید. تا این گونه دیگر در انجام ازمایشات مختلف به مشکلی بر نخورید.

فایل پی دی اف جزوه دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک خرید و دانلود دستور کار ازمایشگاه ترمودینامیک

فایل پی دی اف جزوه دستور کار آزمایشگاه ترمودینامیک به صورت کامل و با کیفیتی بسیار مطلوب در سایت کافه جزوه قرار گرفته است تا دانشجویان گرامی بتوانند این مباحث را به صورت کامل مطالعه نمایند.

اگر در هر مرخله از انجام یک ازمایش به مشکلی بر بخورید تنها با مراجعه به این جزوه ی دستور کار ازمایشگاه ترمودینانیک می توانید ان ازمایش مربوط به درس ترمودینانیک را به صورت کامل در ازمایشگاه بددن کوچک ترین مشکلی به انجام برسانید پس نگرانی نداشته باشید.

 

ادامه مطلب

برند

کافه جزوه

10
8900ت
نظرات
  1. حاج رضا

    بسیار عالی

  2. ابراهیم فرجی

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. جلال دهقان

    در کل خوبه باتشکر از این سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *