پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
482 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود پی دی اف سوالات تستی اصول حسابداری

سوالات تستی اصول حسابداری متشکل از ده سوال تستی مربوط به درس اصول حسابداری به همراه پاسخ آن ها می باشد.

درس اصول حسابداری برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته حسابداری تحت عناوین اصول حسابداری 1، اصول حسابداری 2 و اصول حسابداری 3 در دانشکده ی حسابداری و مدیریت ارائه می شود.

درس اصول حسابداری از دروس اصلی، مهم و بسیار تأثیرگذار رشته ی حسابداری می باشد و از همین رو در سه نیم سال تحصیلی جداگانه و در هر نیم سال به ارزش چهار واحد نظری تعریف شده است.

سوالات تستی اصول حسابداری

دانلود فایل نمونه سوالات تستی اصول حسابداری

درس اصول حسابداری از دروس تخصصی و اجباری رشته ی حسابداری می باشد که در همان نیم سال های اولیه باید توسط دانشجویان پاس شود.

زیرا این درس یک درس پایه ای و مبانی می باشد که درک عمیق و مفهومی آن برای یادگرفتن سایر دروس در ترم های آتی ضروری و لازم است.

حسابداری صنعتی 1، حسابرسی 1، حسابداری مالیاتی، مدیریت مالی 1 و اصول بانکداری اسلامی از جمله ی این دروس هستند که فهم آن ها توسط دانشجویان نیازمند این است که درس اصول حسابداری را از قبل گذرانده باشند.

به همین دلیل هم هست که درس اصول حسابداری به عنوان پیشنیاز این دروس تعیین شده است.

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی اصول حسابداری

از همین رو پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه ی سوالات تستی اصول حسابداری خود را آماده ی کسب یک نمره ی خوب از این درس بکنید.

اما خود درس اصول حسابداری با توجه به پایه ای بودن هیچ پیشنیازی برای آن تعریف نشده است.

البته تسلط بر مفاهیم اصول حسابدرای تلاش بسیاری را می طلبد و نباید انتظار داشت که تنها با خواندن سوالات تستی اصول حسابداری به مفهوم واقعی بر اصول حسابداری تسلط یافت. بلکه پاره ای از مفاهیم اصول حسابداری تنها در روندی از تلاش و کوشش مستمر درک می گردند و سوالات تستی اصول حسابداری می تواند در این مسیر کمک کننده باشد.

به جرأت می توان گفت سوالات تستی اصول حسابداری دارای سوالات بسیار مهم همراه کلیدی ترین نکات هستند.

دانلود pdf سوالات تستی اصول حسابداری

از همین رو به شما توصیه می کنیم تا اگر دانشجوی حسابداری هستید از سوالات تستی اصول حسابداری نهایت استفاده را ببرید.

کلیات اصول حسابداری شامل تعریف حسابداری، آشنایی با مفاهیم اولیه حسابداری، استفاده کنندگان از اطالعات مالی و انواع واحدهای اقتصادی هستند که از طریق از سوالات تستی اصول حسابداری می توان مفهوم آن ها را بهتر درک کرد.

آشنایی با ترازنامه و تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی و تأثیر آنها بر اجزای معادله حسابداری، آشنایی با صورت سود و زیان و ارتباط آن با ترازنامه، آشنایی با مفهوم حساب و قواعد بدهکار و بستانکار کردن حسابها از ملزوماتی هستند که دانشجویان باید بر آن ها اشراف داشته باشند و نمونه سوالات اصول حسابداری در این مسیر کمک کننده خواهد بود.

خرید نمونه سوالات تستی اصول حسابداری

ثبت رویدادهای مالی موسسات خدماتی، لزوم استفاده از کاربرگ و چگونگی تنظیم آن، تهیه صورت های مالی و بستن حسابهای موقت و دائم و اشتباهات دفترداری و نحوه تصحیح آنها نیز از سرفصل های درس اصول حسابدرای هستند که از طریق سوالات تستی اصول حسابداری دانشجویان می توانند مهارتشان را در آن ها افزایش دهند.

از طریق مطالعه ی نمونه سوالات اصول حسابداری با سوالات امتحانی درس اصول حسابداری آشنا شده و با پاسخ به آن ها خودتان را به چالش می کشید.

سوالات تستی اصول حسابداری از جمله تعداد زیادی مجموعه نمونه سوالاتی است که سایت کافه جزوه به منظور کمک به دانشجویانی که به سوالات امتحانی دسترسی ندارند عرضه می کند.

فایل پی دی اف ده صفحه ای مربوط به سوالات تستی اصول حسابداری را می توانید از این صفحه با کلیک بر روی خرید محصول دانلود نمایید.

دانلود رایگان سوالات تستی اصول حسابداری

علاوه بر مطالعه ی کتاب های درسی مختلف برای اصول حسابدار یدانشجویان رشته ی  حسابداری در کنار مطالعه ی متون درسی باید نمونه سوالاتی را نیز حل نمایند. تا مطالب به راحتی در ذهنشان جا بیفتد. اینکه کدام مطالب را مطالعه نمایید و تست ان را حل کنید ابتدا باید مشخص کنید که در کدام بخش اصول حسابداری ضعف دارید و سپس با توجه به ضعفتان تمامی سوالات ذکر شده در این جزوه نمونه سوالات تستی اصول حسابداری را حل نمایید.

خوبی این جزوه نمنه سوال اصول حیسابداری این است که تمامی سوالات ان پاسخی کاملا تشریحی داشته و شما می توانید پاسخ سوالات تستی را در اختیار داشته باشید. اول این منبع را خریداری نمایید.

نمونه سوالات هم به صورت چاپیئ هم به صورت تستس در دسترس هستند. و بسته به پولی که برای خرید نمونه سوال می توانید هزینه کنید شما قادر خواهید بود یکی از فایل های پی دی اف یا نسخه ی چاپ شده این کتاب را تهیه فرمایید. راجع به تمامی مباحث کتاب درسی سوالات بسیار مختلفی برای دانشجوسان طراحی شده است تا با ذهنیت طراحان سوال برای دروس اصول حسابداری در پایان ترم تصیلی اشنایی کافی پیدا کنند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف سوالات تستی اصول حسابداری

شما دانشجویان گرامی به راحتی می توانید فایل پی دی اف سوالات تستی اصول حسابداری را خریداری نمایید. کلیه مطالبی را که باید در درس اصئل حساب داری یاد بگیرید به صورت کامل و جامع در این جزروه نمونه سوالات حساباری بیان شده است شما با حل تمامی این نمونه سوالات ذکر شده مانند این می ماند که کل کتاب درسی را مطالعه کرده باشید.

زیرا نمونه سوالات ذکر شده در سوالات تستی اصول حسابداری تمامی مطالب درسی اصول حساب داری را به صورت کامل و دقیق پوشش داده.

ادامه مطلب

این پی دی اف ها شامل سوالات تستی از مباحث مختلف اصول حسابداری، مانند مفاهیم پایه، حسابداری دارایی ها، حسابداری بدهی ها، حسابداری حقوق صاحبان سهم، حسابداری بهای تمام شده، حسابداری سود و زیان، و حسابداری مالیاتی می باشند.
سطح دشواری سوالات تستی در این پی دی اف ها متفاوت است و از سوالات ساده تا دشوار را شامل می شود. این تنوع در سطح دشواری، به شما کمک می کند تا سطح آمادگی خود را در مباحث مختلف اصول حسابداری ارزیابی کنید.
نظرات
  1. محمد کریمی

    بی نظیر

  2. مهدی آذری

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. رمضان هامون

    ( خریدار محصول )

    عالی و بی رغیب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *