پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
436 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته مهندسی نفت

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته مجموعه ای از سوالات دو امتحان نهایی از درس ریاضیات عددی پیشرفته می باشد که در سال های تحصیلی 1399 و 1400 برگزار شده است.

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته ترکیبی از سوالات تستی و تشریحی از درس ریاضیات عددی پیشرفته است که پاسخ هر یک از این سوال ها بلافاصله پس از آن قرار دارد.

از طریق مطالعه ی سوالات درس ریاضیات عددی پیشرفته خود را برای دریافت یک نمره ی خوب از درس ریاضیات عددی پیشرفته آماده کرده اید.

علاوه بر آن با حل نمودن این سوالات خود را به چالش کشیده و میزان درک خود از این درس و آمادگیتان برای امتحان را تست می کنید.

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته نیز همچون صدها نمونه سوال دیگری است که سایت کافه جزوه برای دسترسی آسان و سریع دانشجویان عرضه می نماید.

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته

دانلود رایگان نمونه سوال ریاضیات عددی پیشرفته

هدف از گردآوری مجموعه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته دسترسی تمامی دانشجویان به نمونه سوالات امتحانی این درس می باشد.

به خصوص آن دسته از دانشجویانی که در دانشگاه های سایر استان ها و شهرستان ها تحصیل می کنند و یا در شب امتحان به غیر از جزوه و کتاب خود به نمونه سوالی دسترسی ندارند.

فایل مربوط به سوالات ریاضیات عددی پیشرفته به صورت تایپ شده، منظم، مرتب و همراه با اشکال، نمودارها و فرمول های دقیق در قالب فایل پی دی اف 12 صفحه ای تهیه شده است.

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته در بردارنده ی 31 سوال تستی و تشریحی از درس ریاضیات عددی پیشرفته می باشد که برای امتحانات نهایی درس مزبور طراحی شده است.

درس مربوطه از دروس مهم، کلیدی و تأثیرگذاری است که برای دانشجویان رشته ی مهندسی نفت در مقطع کارشناسی و در دانشکده ی مهندسی نفت و گاز ارائه می شود.

دانلود نمونه سوالات درس ریاضیات عددی پیشرفته مهندسی نفت

دانشجویانی که در حال گذراندن دروس محاسبات عددی و یا کاربرد ریاضیات در مهندسی نفت بخش عددی می توانند از محتوای سوالات ریاضیات عددی پیشرفته استفاده کنند.

این درس ها به ارزش دو واحد برای تدریس به دانشجویان دوره ی کارشناسی از رشته ی مهندسی نفت در یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

سوالات ریاضیات عددی پیشرفته می تواند یاری رسان دانشجویان مهندسی نفت در راستای درک عمیق و فهم عمقی مباحث و سرفصل های درس ریاضیات عددی پیشرفته باشد.

به جرأت می توان گفت سوالات ریاضیات عددی پیشرفته دارای سوالات بسیار کلیدی با مهم ترین نکات درسی هستند.

سوالات امتحان نهایی درس ریاضیات عددی پیشرفته مهندسی نفت

البته تسلط بر ریاضیات عددی پیشرفته تلاش بسیاری را می طلبد و نباید انتظار داشت که تنها با خواندن سوالات ریاضیات عددی پیشرفته به مفهوم واقعی بر درس ریاضیات عددی پیشرفته تسلط یافت. بلکه پاره ای از ریاضیات عددی پیشرفته تنها در روندی از تلاش و کوشش مستمر درک می گردند و سوالات ریاضیات عددی پیشرفته می تواند در این مسیر کمک کننده باشد.

درس ریاضیات عددی پیشرفته از ملزومات بسیاری از دروس دیگر رشته ی مهندسی نفت است از همین رو هم هست که مجموعه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته مخاطبان زیادی دارد.

به شما نیز توصیه می کنیم تا اگر در حال گذراندن درس ریاضیات عددی پیشرفته هستید از سوالات درس ریاضیات عددی پیشرفته نهایت بهره را ببرید.

دانلود رایگان نمونه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته  +دانلود رایگان نمونه سوالات

درس ریاضیات عددی پیشرفته شایددر ابتدا برای دانشجویان گرامی سخت و غیر قابل فهم باشد اما اصلا جای هیچ گونه نگرانی مطرح نم یباشد. زیرا دانشجویان در ابتدا با داشتن یک کتاب یا نبع مناسب می توانند کباحث و مطالب لازم بریدرس ریاضیات عددی پیشرفته را مطالعه نمایند.

سپس برای اینکه بتوانند  دانش خود را در زمینه ریاضیات عددی پیشرفته به تثبیت برسانند می توانند از مطالعه ی فایل پی دی اف جزوه نمونه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته بهره مند شوند.

ه سوالای را که در درس ریاضیات عددی پیشرفته به ذهنتان خطور نماید می توانید در این جزوه نمونه سوال پیدا نمایید. خوبی این جزوه این است که شما برای مطالعه ی سوالات مختلف ذکر شده رد ان دیگر نیازی نیست که به کتاب های درسیو منبع این درس یعنی ریاضیات عددی پیشرفته مراجعه نمایید.

زیرا پاسخ کلیه این سالتت ذکر شده در این جزوه نمونه سوال مطرح شده است و شما می توانید پاسخ کامل این نمونه سوالات را در این جزوه سوالات ریاضیات عددی پیشرفته پیدا کنید. پیشنها می کنیم که برای یاد گیری بهتر درس ریاضیات عددی پیشرفته این جزوه نمونه سوال را حتما مطالعه نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی ا ف سوالات ریاضیات عددی پیشرفته دانشگاه امیرکبیر

یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نمونه سوالات موجود بری درس ریاضیات پیشرفته عددی سوالات ریاضیات عددی پیشرفته می باشد. که تمامی سوالات مربوط به تمامی نکات درسی ریاضیات عددی پیشرفته را می توانید در این جزوه نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی کامل پیدا کیند.

اگر وقت کفی جهت مطالعه یدارید از مطالعه ی سوالات ریاضیات عددی پیشرفته غافل نشوید زیرا با طالعه ی دقیق این جزوه نکات بسیار زیاد و مهمی را از درس ریاضیات عددی پیشرفته مقطع کارشناسی کسب می‌کنید.

 

ادامه مطلب

این نمونه سوالات به صورت PDF ارائه شده است.
سطح دشواری این نمونه سوالات از متوسط ​​تا پیشرفته است.
نظرات
  1. reza

    سوالاتش خوب بود
    پیشنهاد میکنم اگر امتحان ریاضیات عددی پیشرفته دارید حتما دانلود کنید

  2. رضا اشکان

    از خریدش راضیم

  3. حامد مستوفی

    ( خریدار محصول )

    بی نظیر اما گران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *