پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
اساتید دانشگاه های پیام نور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
808 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات فارسی عمومی پیام نور با جواب

نمونه سوالات تستی فارسی عمومی مجموعه ای متشکل از هشت آزمون نهایی طراحی شده برای درس فارسی عمومی است.

آزمون های موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی مربوط به سال های تحصیلی 1391، 1392، 1393، 1394 و 1395 می باشند که توسط اساتید دانشگاه های پیام نور برای دانشجویان این دانشگاه ها تدوین شده اند.

نمونه سوالات تستی فارسی عمومی

دانلود نمونه سوال درس فارسی پیام نور

هر کدام از این هشت آزمون موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی در یک فایل پی دی اف جداگانه عرضه شده اند که 40 سوال تستی چهار گزینه ای در هر کدام از آن ها وجود دارد.

برخی از این هشت آزمون مربوط به مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی دارای پاسخ های تستی هستند که به صورت کلیدی درون جدول و در یک فایل پی دی اف جداگانه عرضه شده اند.

دانلود نمونه سوال درس فارسی عمومی علوم انسانی پیام نور

برخی دیگر از آزمون ها نیز دارای پاسخنامه ی تشریحی هستند. به این صورت که علاوه بر بیان گزینه ی صحیح، علت صحیح بودن آن گزینه و غلط بودن سایر گزینه ها نیز به صورت تشریحی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و نکات مهم مربوط به آن سوال نیز در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی بیان شده اند.

در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی دو پوشه وجود دارد. دو عدد از فایل های پی دی اف مربوط به آزمون های تستی چهار گزینه ای به همراه فایل پی دی اف مربوط به پاسخنامه ی آن ها که به صورت تستی هستند در یکی از این پوشه ها قرار دارند.

نمونه سوالات فارسی عمومی پیام نور همراه با پاسخنامه

فایل های پی دی اف مربوط به شش آزمون دیگر از مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی نیز به همراه فایل پی دی اف پاسخنامه ی آن ها که به صورت تشریحی است در پوشه ی دوم قرار دارند.

هدف از گردآوری آزمون های موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی، عرضه ی آن ها به دانشجویانی است که امتحان نهایی درس فارسی عمومی آن ها به صورت تستی برگزار می شود و این دانشجویان به هیچ منبعی از نمونه سوالات تستی برای مطالعه دسترسی ندارند.

نمونه سوالات فارسی عمومی دانشگاه های پیام نور

هر چند که مطالعه ی مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی فارغ از کمکی که به دانشجویان در کسب نمره ی عالی از درس فارسی عمومی می کند منجر به درک عمیق مباحث و آشنایی با نکات کلیدی این درس نیز می شود.

با توجه به اینکه آزمون های موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی توسط اساتید دانشگاه های پیام نور طراحی شده است اکثر مخاطبان آن را نیز دانشجویان دانشگاه های پیام نور تشکیل می دهند.

نمونه سوالات تستی فارسی عمومی پیام نور

سایت کافه جزوه در زمینه ی گردآوری و عرضه ی نسخه ی الکترونیکی جزوات و کتاب های درسی و دانشگاهی به فعایت مشغول است.

مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی نیز توسط تیم کافه جزوه به صورت یک فایل فشرده تهیه و بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه برای استفاده ی شما مخاطبین عزیز عرضه شده است.

امیدواریم مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی مورد توجه شما دانشجوی عزیز قرار گرفته و مفید و مؤثر واقع گردد.

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی فارسی عمومی دروس عمومی

فارسی عمومی از جمله دروس عمومی می باشد که در دانشگاه ها تدریس می شود و تمانی دانشجویان در دوران تحصیل خود باید این واحد درسی را بگذرانند. برای دروس عمومی لازم نیست که جزوه یا کتابی را به صورت کامل و طولانی مطالعه نمایبد بلکه می توانید نمونه سوالات فارسی عمومی را دانلود نمایید و همراه با مطالعه ی کتاب درسی نمونه سوالات مختلفی را حل نمایند.

با حل نمونه سوالات مختلف مهارت شما در زمینه امتحانات بالا تر خواهد رفت. حل نمونه سوالات همواره به شما کمک خواهد کرد که کلیه مطالب ضروری به ویژه مطالبی که جنبه ی سوالی دارند را مطالعه نمایید تا با حل نمونه سوالات بتوتنید با موفقیت امتحانات پایان ترم خود را سپری کنید. این سوالات ذکر شده در جزوه نمونه سوال تستی فارسی عمومی از امتحانات پایان ترم دانشگاه هایمختلف جمع اوری و گرد اوری شده است.

به صورتی که شما می توانید وقت کم تری را به مطالعه ی این درس عمومی اختصاص دهید. در برخی از رشته ها این واحد عمومی در واحد درسی تدریس می شود و در برخی از رشته ها فارسی عمومی در واحد درسی به دانشجویان گرامی تدریس می شود.

خرید و دانلود فایل پی اف جزوه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی

هنگامی که شما چزوه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی را دانلود نمایید تمامی سوالات تستی ذکر شده در این جزوه به همراه پاسخ های کاملا تشریحی می باشد. شما با حل این نمونه سوالات مثل این است که بخواهید یک بار دیگر کتاب درسی فارسی عمومی را مرور نمایید. پس  در هنگام مطالعه ی درس فارسی عمومی نباید از این نمونه سوالات غافل شوید بلکه با مطالعه ی این نمونه سوالات علاوه بر این که با سوالات مختلف موجود در درس فارسی عمومی اشنا خواهید‌شد.

ادامه مطلب

مجموعه نمونه سوالات تستی فارسی عمومی نیز توسط تیم کافه جزوه به صورت یک فایل فشرده تهیه و بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه برای استفاده ی شما مخاطبین عزیز عرضه شده است.
بله، این بسته می تواند به شما در آمادگی برای کنکور سراسری نیز کمک کند. با مطالعه نمونه سوالات و پاسخنامه ها می توانید با نحوه طرح سوالات و پاسخگویی به آنها آشنا شوید.
نظرات
  1. لیلا

    عجب سوالاتی

  2. امیرحسین انتظامی

    عالی و بی رغیب

  3. پرویز بهرامی

    بی نظیره پیشنهاد می کنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *