پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
708 بازدید
۹,۰۰۰ تومان

اصطلاحات مهندسی شیمی PDF

واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی شامل لغات تخصصی مطرح شده در کنکور کارشناسی ارشد 10 سال اخیر و دروس اصلی مهندسی شیمی

قابل استفاده در:

کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و مهندسی بیوتکنولوژی و درس زبان تخصصی مهندسی شیمی

تألیف: دکتر بهزاد خداکرمی

واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی

دانلود واژه نامه مهندسی بیوتکنولوژی

آشنایی با کلمات تخصصی مهندسی شیمی برای هر دانشجوی مهندسی شیمی یک امر ضروری است. این مهم به خصوص اگر یک محقق باشید بسیار مهم‌تر خواهد بود! برای به روز بودن در زمینه تحقیق و پژوهش خود باید با منابع روز دنیا آشنا باشید و آنها را بخوانید. همانطور که می دانید، این منابع مدرن و مؤثر بیشتر به زبان انگلیسی هستند.

اگر هنگام خواندن مقالات مجله‌های مهندسی شیمی واژه‌های متداول را نمی‌دانید، خواندن مقاله می‌تواند وقت گیر و خسته کننده باشد. اما اگر این واژگان تخصصی را می دانید، سرعت خواندن و سطح کلی درک متن برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله امکان بارگیری واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آن هرچه راحت‌تری وارد دنیای زبان تخصصی مهندسی شیمی شوید.

دانلود لغت نامه تخصصی مهندسی شیمی و مهندسی بیوتکنولوژی

البته باید توجه داشت که فقط حفظ کلمات تخصصی معجزه نمی‌کند! اما وقتی یادگیری کلمات تخصصی در مهندسی شیمی را شروع می‌کنید، به تدریج با خواندن متون و مقالات تخصصی‌تر،

این کلمات را کاملاً به زبان انگلیسی یاد می‌گیرید و این به تدریج باعث می‌شود که مفاهیم بیشتری از متون تخصصی را درک کنید. به طور کلی، هرچه بیشتر در این زمینه مطالعه کنید، پیشرفت و درک متون خود را بیشتر خواهید کرد.

یکی دیگر از کاربردهای بارگیری فرهنگ لغت مهندسی شیمی با ترجمه فارسی این است که اگر می‌خواهید متون تخصصی را ترجمه کنید، داشتن چنین منبعی می‌تواند در انتخاب بهترین معنی هر کلمه مهندسی شیمی بسیار مؤثر باشد. این کمک می‌کند تا متن ترجمه شده تخصصی‌تر و بهتر درک شود.

همچنین توجه داشته باشید که این واژگان شامل کلمات تخصصی مهندسی شیمی و کلمات تخصصی بیوتکنولوژی مهندسی شیمی است، اما بیشترین کلمات مورد استفاده در این پرونده وجود دارد و در مطالب زیر، فرهنگ نامه‌های کامل‌تری در Komiato قرار می‌گیرد. این فایل همچنین می‌تواند برای دوره زبان تخصصی اولین کنکور مهندسی شیمی بسیار مفید باشد.

 

دانلود رایگان واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی

دانشجویانی که در رشته ی مهندسی شیمی مشغول به تحصیل هستند واژه ها و اصطلاعات پیچیده ای را د راین دروسمربوط با مهندسی شیمی مطالعه خواهند کرد.

که اگر با این اصطلاحات و واژه ها اشنایی کاملی نداشته باشند یادگیری مطالب درسی بسیار سخت خواهد شد. از این رو برای یادگیری بهتر دانشجویان رشته  یمهندسی شیمی واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی در غالب یک جزوه برای دانشجویان گرامی ارائه شده است تا دانشجویان بتوانند با مطالعه ی کامل و دقیق این واژه نامه با کلیه اصطلاحات و کلمات تخصصی اشنایی پیدا کنند.

هر چه دانشجو با این اصطلاحات اشنا تر باشد یادگیری مفاهیم برای او اسان تر خواهد شد. از این رو مطالعه واژه نامه اصطلاحات تخصصی شیمی مهندسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عبارات تخصصی نیاز به تعریف یا تفسیری دارد تا دانشجو بتواند معنا و مفهوم ان را بفهمد. از این رو وجود جزوات و کتاب هایی تحت عنوان واژه نامه اصطلاحات تخصصی مهندسی شیمی امری ضروری می باشد.

خرید و دانلود واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی

جهت دانلود واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اینکه فرایند پرداخت ان طی شود فایل پی دی اف واژه نامه اصطلاحات تخصصی مهندسی شیمی د راختیار شما قرار خواهد گرفت.

می توانید زمانی را برای مطالعه ی این کتاب اصطلاحات تخصصی اختصاص دهید و مطالب و اصطلاحات تخصصی موجود در ان را فرا بگیرید. این گونه در فهم مفاهیم مختلف مرتبط با مهندسی شیمی دیگر مشکلی نخواهید  داشت. در قسمت نظرات نیز می توانید نظرات مثبت دانشجویانی را مشاده نمایید که این واژه نامه تخصصی مهندسی شیمی را مطالعه کرد‌ه‌اند.

ادامه مطلب

اصطلاحات تخصصی مهندسی شیمی
دانشجویان رشته مهندسی شیمی
نظرات
  1. مرضیه

    تشکر بابت رایگان قرار دادن این واژه نامه

  2. سجاد بهرامی

    سپاز از واژه نامه تون

    • مهندس

      ( خریدار محصول )

      با سلام. خریداری کردم ولی بصورت rar بود که باز نمیشه لطفا پی دی اف رو برام ایمیل کنین .مرسی

      • کافه جزوهمدیر سایت

        سلام
        لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل با فرمت pdf را برایتان ارسال نمایند.

  3. سجاد بهرامی

    بسیار عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *