پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جان گوتگ
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
10 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
373 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ PDF

کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ یک کتاب در زمینه ی آشنایی با محاسبات و برنامه نویسی با استفاده از پایتون به زبان انگلیسی است که توسط جان گوتگ به رشته تحریر درآمده است. زبان پایتون از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که امروزه تمامی افراد به ویژه دانشجویان و محققان در حال یادگیری آن هستند و یا نیازمند این هستند که حتماً به زودی زبان پایتون را بیاموزند.

کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ

این افراد حتماً نام کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ را به عنوان یکی از کتاب هایی که برای شروع یادگیری به آن ها معرفی می شود شنیده اند. کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ همچنین در اکثر سایت هایی که نقشه راه یادگیری زبان پایتون را ارائه می دهند معرفی شده است.

دانلود کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ زبان انگلیسی

کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ تحت عنوان انگلیسی Introduction to Computation and Programming Using Python with Application to Understanding Data به چاپ رسیده است.

در چند فصل ابتدایی کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ مخاطب با مفاهیم ابتدایی و زبان برنامه نویسی پایتون آشنا شده و محاسبات عددی را می تواند در پایتون انجام دهد.

در فصول بعدی کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ، نویسنده تلاش نموده است تا مفاهیمی همچون توابع، اسکوپ، ساختارهای داده و توابع رد بالا را به خواننده منتقل نماید.

عناوینی که در زیر نام برده شده اند بخشی از سرفصل های کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ هستند که جان گوتگ برای یادگیری محاسبات به وسیله ی پایتون نگاشته است.

دانلود کتاب آشنایی با محاسبات و برنامه نویسی با استفاده از پایتون جان گوتگ

1- GETTING STARTED

2- INTRODUCTION TO PYTHON

3- SOME SIMPLE NUMERICAL

4- FUNCTIONS, SCOPING, AND ABSTRACTION

5- STRUCTURED TYPES, MUTABILITY, AND HIGHER-ORDER FUNCTIONS

6- TESTING AND DEBUGGING

7- EXCEPTIONS AND ASSERTIONS

8- CLASSES AND OBJECT-ORIENTED PROGRAMMING

9- A SIMPLISTIC INTRODUCTION TO ALGORITHMIC COMPLEXITY

و …

دانلود کتاب Introduction to Computation and Programming Using Python with Application to Understanding Data

هدف از نگارش کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ و آشناسازی مخاطب با محاسبات به وسیله ی زبان پایتون درک داده ها و نحوه ی استفاده از آن ها توسط مخاطب بوده است.

از همین رو آن دسته از افرادی که قصد دارند در زمینه ی علم داده شروع به یادگیری و فعالیت کنند و آن دسته از افرادی که در رشته ی علمی خود باید محاسباتی را بر روی داده ها انجام دهند می توانند با مطالعه ی کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ این مسیر را برای خود هموار سازند.

زیرا هوش مصنوعی یکی از کاربردی ترین فناوری های امروزه است که در تمامی رشته های علمی نفوذ پیدا کرده است و دانشجویان را ملزم ساخته است تا از این فناوری و تکنولوژی در مطالعات علمی خود استفاده نمایند.

دانلود رایگان کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ زبان اصلی

به همین دلیل آشنایی با پایتون به عنوان بهترین زبان در حوزه های هوش مصنوعی و علم داده که از کتابخانه های بی نظیر و بی شماری همچون تنسورفلو و پای تورچ برخوردار است برای دانشجویان تمامی رشته ها به یکی از واجبات تبدیل شده است.

قطعاً کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ یکی از بهترین منابعی است که به این دانشجویان معرفی می شود زیرا شیوه های حل مسئله و استفاده از روش های محاسباتی همچون برخی ابزارها و تکنیک های علم داده را در حل این مسئله ها و محاسبات برای مدل سازی و تفسیر داده های مربوط به این مسائل به کمک کتابخانه های محبوب زبان پایتون آموزش می دهد.

ویرایش دوم مربوط به کتاب آشنایی با پایتون جان گوتگ یا همان کتاب آشنایی با محاسبات و برنامه نویسی با استفاده از پایتون را در 466 صفحه پی دی اف از این صفحه از سایت کافه جزوه می توانید دانلود کنید.

دانلود رایگان کتاب اشنایی با پایتون جان کوتگ

همان طور که می دانید پایتون یکی از زبان های برنامه نویس می باشد که امروزه بسیار رواج داشته است و دانشجویان مهندسی کامپیوتر به ویژه ان هایی که گرایش برنامه نویس دارند این زبان برنامه نویسی را به عنوان زبان برنامه نویسی تخصصی یاد خواهند گرفت. امروزه با توجه به اهمیت برنامه نویسی پس یاد گیری ان برای دانشجویان رشته هتای مهندسی کامپیوتر بسیار ضروری و حائز اهمتی است.

به همین دلیل این موضوع انتخاب کتاب یا جزوه ای مناسب برای دانشجویان رشت های مرنبط امری بسیار مهم و حائز اهمتی است. پس در انتخاب منبعی مناسب بسیار دقت داشته باشید تا در نهایت به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید.  کتاب اشنایی با پایتون جان کوتگ یکی از کامل ترین کتاب های برنامه نویسی پایتون می باشد که سعی کرده است تا کلیه مطالب مورزد نیاز را به شا شرح دهید.

به گونه ای که شما با مطالعه ی این منبع و انتخاب این کتاب به عنوان رفرنس اصلی دیگر نیازی نیست که کتاب یا جزوه ی درسی دیگری را برای زبان برنامه نویسی پایتون مطالعه نمایید و تنها مطالعه  این کتاب اشنایی با پایتون جان کوتگ برای شما کفایت خواهد کرد.

دانلود و خرید کتاب اشنایی با پایتون جان کوتگ

همواره انتخاب یک منبع درسی کامل بسیار بهتر از این است که چندین منب را برای مطالعه ی یک درس انتخاب نمایید. زیرا با مطالعه ی چندین منبع دچار سر در گمی خواهد شد و نمی دانید که چه مطلبی را از کجا بخوانید.

پس بهترین کاری که می توانید انجام دهید برای واحد درسی زبان برنامه نویسی پایتون تهیه و خرید کتاب اشنایی با پایتون جان کوتگ که کتابی بسیار جامع و کامل بوده است می باشد که پی دی اف ان نیز موجوده.

ادامه مطلب

این کتاب مبانی برنامه‌نویسی با زبان پایتون را به صورت جامع و کامل آموزش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این کتاب شامل موارد زیر است: مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی و پایتون متغیرها، عملگرها و عبارات کنترل جریان برنامه توابع
این کتاب برای افراد مبتدی که هیچ آشنایی با برنامه‌نویسی ندارند و همچنین برای برنامه‌نویسان باتجربه‌ای که می‌خواهند با زبان پایتون آشنا شوند، مناسب است.
نظرات
  1. علی رضایی

    کتاب های آقای جان گوتگ عالین

  2. رضا کشانی

    عالی و پیشنهاد میشه.

  3. محمد فروتن

    ممنون از شما همیشه عالی هستین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *