پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سعید خالقی
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
10 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ آبان ۱۴۰۰
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
390 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کاملترین کتاب آموزش پایتون رایگان

با پیشرفت علم کامپیوتر و پیشرفتی که این علم در عصر حاضر پیدا کرده است، زبان های برنامه نویسی زیادی برای ساخت برنامه های مورد نیاز مردم طراحی شده اند. این زبان‌ها هر روز ساده‌تر و قدرتمندتر می‌شوند و مردم دنیا بسته به قابلیت‌های این زبان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی بیشتر کتاب آموزش پایتون خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

کتاب آموزش پایتون

بهترین کتاب آموزش پایتون به زبان فارسی

معمولاً هر زبان برنامه نویسی برای یک برنامه خاص طراحی می شود و تعداد زبان های چند منظوره نسبتاً کم است. از جمله زبان هایی است که برای آموزش برنامه نویسی به مبتدیان استفاده می شود. اگرچه این زبان برای مبتدیان طراحی شده است، اما به سرعت “پایه” شد. در این راستا مورد استفاده قرار گرفت و جایگزین شد. پاسکال قدرت خوبی دارد و «پاسکال» زبان عرصه پایتون برای آموزش رایانه به مبتدیان است، اما با این شرط که نام آن زبان نباشد.

آموزش پایتون pdf

سایر جنبه های پایتون آن را برای استفاده به عنوان اولین زبان برنامه نویسی از هر نظر مناسب می کند. این زبان مانند جاوا دارای یک کتابخانه استاندارد جامع است. بنابراین دانش آموزان می توانند پروژه های برنامه نویسی را به زودی آغاز کنند. پروژه‌ها دیگر محدود به طراحی ماشین چهار عملی نیستند، اما با استفاده از کتابخانه استاندارد پایتون، دانش‌آموزان می‌توانند همزمان با یادگیری اصول دست‌نویس از نوشتن برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی لذت ببرند.

همه این ویژگی ها نشان می دهد که پایتون جایگزین مناسبی برای زبان های ثابت برای آموزش برنامه نویسی به مبتدیان است و این چیزی از اهمیت آن در زمینه برنامه نویسی پیشرفته نمی کاهد.

دانلود کتاب آموزش پایتون برای کودکان

قالب فعلی کتاب آموزش پایتون، کتابی است با عنوان چگونه مانند یک دانشمند کامپیوتر فکر کنیم. این کتاب شامل 20 فصل می باشد و در آموزش زبان برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان بسیار کاربرد دارد. با این حال به دلیل کاستی های کتاب، سایر اسناد موجود در فصل بیست و یکم و پیوست 2 به صورت خلاصه، جمع بندی و معرفی مطالب بیشتر مورد استفاده قرار گرفت.

کتاب پایتون برای همه

هدف کتاب آموزش پایتون این است که به شما یاد دهد چگونه مانند یک متخصص کامپیوتر فکر کنید. این طرز تفکر ترکیبی از بهترین اشکال ریاضیات، مهندسی و علوم طبیعی است. مانند ریاضیدانان، کارشناسان کامپیوتر از زبان رسمی برای شناسایی ایده ها استفاده می کنند. مانند مهندسان، آنها چیزها را طراحی می کنند، اجزا را در سیستم ها جمع می کنند و ارزش ها را ارزیابی می کنند. آن ها مانند دانشمندان از قوانین سیستم ها و فرضیه های پیچیده پیروی می کنند و پیش بینی ها را آزمایش می کنند.

مهمترین مهارت یک متخصص کامپیوتر حل مسئله است. حل مسئله به معنای توانایی در فرمول بندی مسائل، تفکر خلاقانه در مورد راه حل ها و تدوین راه حل واضح و دقیق است. بنابراین یادگیری برنامه نویسی فرصتی عالی برای کسب مهارت های حل مسئله است. به همین دلیل این فصل نامیده می شود. در مرحله اول نوشتن برنامه را به عنوان یک مهارت مفید یاد می گیرید و با “روش برنامه نویسی” عنوان در مرحله بعد می توانید از برنامه برای رسیدن به هدف استفاده کنید.

پایتون نمونه ای از زبان های سطح بالا است. سایر زبانهای سطح بالا که ممکن است در مورد آنها شنیده باشید عبارتند از Basic ، Pascal ، Fortran و C.

کامپیوترها فقط می توانند برنامه هایی را اجرا کنند که به زبان ماشین تبدیل شده اند. بنابراین، برنامه های نوشته شده در یک زبان سطح بالا باید قبل از اجرا پردازش و به زبان ماشین ترجمه شوند. این پردازش زمان بیشتری می برد، که در زبان های سطح بالا یک نقص کوچک است.

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش پایتون

اما مزایای این نوع زبان بسیار زیاد است: اول اینکه برنامه نویسی در زبان های سطح بالا بسیار آسان تر است. نوشتن برنامه‌ها به زبان‌های سطح بالا زمان کمتری می‌برد و خواندن آنها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. اشکال زدایی آسان تر و به زبان عامیانه نزدیک تر است. دوم، زبان‌های سطح بالا قابل حمل هستند، به این معنی که می‌توانند بر روی انواع رایانه‌ها بدون نیاز به ویرایش یا اصلاح اجرا شوند. نرم افزارهای سطح پایین فقط می توانند روی انواع خاصی از سخت افزار اجرا شوند و برای اجرا روی انواع دیگر نیاز به بازنویسی دارند.

زبان پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی می باشد که دانشجویان رشته های کامپیوتر و شاخه های برنامه نویسی این واحد درسی را در دانشگاه می گذرانند. در سایت کافه جزوه نیز برای این زبان برنامه نویسی کتابی تهیه شده است تحت عنوان کتاب آموزش پایتون که این زبان برنامه نویسی را از مبتدی تا سطح پیشرفته برای دانشجویان توضیح می دهد.

کلیه مباحثی را که لازم است در این زبان برنامه نویسی فرا بگیرید به صورت کامل در این کتاب اموزشی شرح داده شده است. از این رو شما می توانید  تنها این کتاب اموزشی را جهت اموزش زبان برنامه نویسی پایتون انتخاب نمایید و کلیه مباحث ان را با دقت بسیار زیاد مطالعه کنید. زبان شرح مطالب در کتاب امزشی پایتون بسیار ساده و روان می باشد تا همه ی دانشجویان بتوانند از مطالعه ی ان بهره مند شوند.

علاوه بر دانشجویان رشته های کامپیوتر و برنامه نویسی افرادی که به برنامه نویسی علاقه مند هستند و می خواهند که برنامه نویسی پایتون را به خوبی فرا بگیرند لازم است که این کتاب را در کتاب خانه ی خود داشته یاشند.

خرید و دانلود کتاب آموزش پایتون

جهت یاد گیری زبان برنامه نویسی پایتون بهترین کار مطاله ی منابع مناسب در این زمینه می باشد. پس ابتدا برای یاد گیری این زبان برنامه نویسی بهتر است که منبع مناسبی را جهت مطالعه ی این درس انتخاب نمایید.

پیشنهاد و توصیه کافه جزوه ب دانشجویان و علاقه مندان مطالعه ی کتاب آموزش پایتون می باشد. تمامی مباحث همراه با ذکر جزئیات در این کتاب آموزشی ذکر شده است تا دانشجویان گرامی با صرف وقت کافی جهت مطالعه به تمامی نکات مهم موجود در این زبان برنامه نویسی دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب

8900 تومان
به راحتی می توانید از طریق وبسایت کافه جزوه آن را سفارش دهید و دانلود کنید.
نظرات
  1. جواد

    very good

  2. محمدتقی محمدی

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

  3. علی اصغر روزبه

    ( خریدار محصول )

    ممنون از شما همیشه عالی هستین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *