پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر ابولقاسم طاهری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
588 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب اصول علم سیاست اثر ابولقاسم طاهری PDF

کتاب اصول علم سیاست اثر دکتر ابولقاسم طاهری، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و دانشگاه علامه طباطبایی است. این کتاب توسط انتشارات پیام نور چاپ و روانه ی بازار شده است. کتاب های انتشارات پیام نور به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده اند که پژوهشگران و داشنجویان، هنگام استفاده از آن ها نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

کتاب اصول علم سیاست

خرید کتاب اصول علم سیاست اثر ابولقاسم طاهری

از سایر کتاب هایی که دکتر ابولقاسم طاهری در زمینه ی علوم سیاسی نگاشته اند به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • اداره امور سازمان های محلی (رشته ی مدیریت)
  • روش تحقیق در علوم سیاسی
  • تاریخ عقاید سیاسی (گروه مدیریت دولتی)
  • تاریخ اندیشه های سیاسی در غرب
  • تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران: از مرگ تیمور تا مرگ شاه عباس
  • اندیشه های سیاسی (قرن بیستم-اسلام و ایران)
  • جهان سوم و مسایل آن
  • اندیشه های سیاسی در غرب
  • روش تحقیق و ماخذشناسی (رشته مدیریت)
  • تاریخ تمدن: عصر ایمان

کتاب اصول علم سیاست کتابی است درسی و دانشگاهی که در دسته بندی کتاب های با مضمون علوم سیاسی قرار می گیرد.

دانلود رایگان کتاب اصول علم سیاست اثر ابولقاسم طاهری

ابوالقاسم طاهری کتاب اصول علم سیاست را با هدف انتقال مفاهیم پایه، اصطلاحات، نظرات دانشمندان و تفکرات آن ها در زمینه ی علم سیاست و شناساندن این دیدگاه ها به دانشجویان رشته ی علوم اجتماعی نگاشته است.

در ابتدای هر فصل از این کتاب، بخشی تحت عنوان اهداف کلی فصل وجود دارد که مباحث پرداخته شده در طول آن فصل را به صورت خلاصه وار و تیتر وار بیان می کند. در ادامه نیز مباحث و مفاهیمی که انتظار می رود دانشجویان و مخاطبان پس از مطالعه ی فصل به آن ها اشراف داشته باشند به صورت تیتروار و با شماره مطرح شده اند.

ابولقاسم طاهری در کتاب اصول علم سیاست خود مباحث را در پنج فصل به شرح و ترتیب زیر

فصل اول: مفهوم علم سیاست، رابطه ی علم سیاست با سایر علوم، تعریف علم سیاست از دیدگاه محققان ایرانی و متفکران اسلامی و خارجی

اصول علم سیاست PDF

فصل دوم: عرصه و قلمرو علم سیاست، نقش نخبگان و شخصیت های سیاسی در سیاست

فصل سوم: پیدایش دولت و دیدگاه ها و نظرات راجع به پیدایش دولت

فصل چهارم: ارکان دولت، قلمرو، جمعیت، حکومت، حاکمت

فصل پنجم: احزاب سیاسی و گروه های ذینفوذ، قدرت، مشروعیت

دانلود کتاب اصول علم سیاست ابولقاسم طاهری

دانشجویان رشته ی علوم اجتماعی نیاز دارند تا حدودی با مبانی و مفاهیم علم سیاست آشنا باشند. کتاب اصول علم سیاست نیز در جهت پاسخگوی به این نیاز دانشجویان تألیف شده است.

به همین جهت هم نویسنده در محتوای این کتاب سعی بر این داشته است از مفاهیم پایه و تعریف علم سیاست شروع کرده و به شرح نظریات و دیدگاه های موجود در این علم بپردازد تا دانشجویان رشته ی علوم اجتماعی و علاقه مندان که دانش سیاسی ندارند از طریق این کتاب بتوانند با اصول علم سیاست آشنا شوند. کتاب اصول علم سیاست نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان داشته باشد.

یکی از رشته های دانشگاهی علوم سیاسی می باشد دانشجویانی که در حال تحصیل در رشته ی علوم سیاسی هستند بایددکتاب اصول علم سیاسی را به عنوان مرجع اصلی درس علوم سیاسی انتخاب نمایند و مطالعه کنید. این کتاب منبعی بسیار جامع و کامل برای درس اصول علم سیاسی می باشد که می توانید به صورت کامل این کتاب را به عنوان منبع درسی این واحد تخصصی انتخاب نمایید.

خرید و دانلود کتاب اصول علم سیاست

این کتاب یکی از کتاب هایی می باشد که اساتید مختلف برای این درس معرفی می کنند. برای این درس می توانید کتاب معرفی شده را از سایت کافه جزوه به صورت پی دی اف دانلود نمایید.

کلیه مطالبی را که لازم است در درس اصول علم سیاست باید فرا بگیرید به صورت کامل و جامع در این کتاب اصول علم سیاست بیان شده است. هنگام مطالعات خود برنامه ریزی داشته باشید و به صورت کامل کلیه فصول این کتاب را مطالعه نمایید تا در نهایت بتوانید بعد از مطالعه ی کامل کتاب درسی نمره ی بسیار خوبی را از این درس کسب نمایید.

فایل پی دی اف کتاب اصول علم سیاست به صورت کامل و جامع در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است. شما می توانید ابتدا فایل پی دی اف کتاب را دانلود نموده و سپس به مطالعه ی کامل ان بپردازید و این گونه کلیه مطالب ذکر شده در  این کتاب علم سیاست را به ورت کامل و جامع فرا بگیرید. تنها با پردخت مبلع بسیار کم این کتاب در اختیار دانشجدیان گرامی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب

بله
فایل پی دی اف کتاب اصول علم سیاست به صورت کامل و جامع در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است. شما می توانید ابتدا فایل پی دی اف کتاب را دانلود نموده و سپس به مطالعه ی کامل ان بپردازید
نظرات
  1. لیلا

    ممنون که این کتاب را برای دانلود قرار دادید

  2. خلیل زاهدی

    ( خریدار محصول )

    از همه نظر عالیه

  3. محمدجواد بیگی

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *