پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جک فیلیپ هولمن
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
10 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
678 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب انتقال حرارت هولمن زبان انگلیسی

کتاب انتقال حرارت هولمن کتابی جامع و کامل در باب انتقال گرما به زبان انگلیسی است که توسط جک فیلیپ هولمن به رشته ی تحریر درآمده است. ویرایش دهم مربوط به کتاب Heat Transfer توسط تیم کافه جزوه تهیه و در قالب فایل پی دی اف 758 صفحه ای برای استفاده ی عموم در این صفحه از سایت کافه جزوه عرضه شده است.

کتاب انتقال حرارت هولمن

نسخه ی فارسی مربوط به کتاب Heat Transfer تحت عنوان کتاب انتقال حرارت به وسیله گروه مترجمان متشکل از آقایان غلامرضا ملک زاده و محمد حسین کاشانی حصار به زبان فارسی برگردانده شده است. ترجمه ی کتاب Heat Transfer که معرفی شد توسط انتشارات نما به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

دانلود کتاب Heat Transfer جک فیلیپ هولمن

با وجود اینکه ترجمه های متعددی از کتاب انتقال حرارت هولمن اثر جک فیلیپ هولمن در بازار کتاب موجود می باشد اما بسیاری از اساتید، محققان و دانشجویان خواستار مطالعه ی نسخه ی اصلی و انگلیسی مربوط به این کتاب می باشند.

جک فیلیپ هولمن دانسته های خود در زمنیه ی اصول انتقال حرارت، هدایت حالت و سایر موارد مرتبط با انتقال حرارت را در کتاب انتقال حرارت هولمن خود شامل دوازده سرفصل به شرح و ترتیب زیر برای استفاده ی محققان و دانشجویان انتقال داده است.

1- Introduction

2- Steady-State Conduction—One Dimension

3- Steady-State Conduction—Multiple Dimensions

4- Unsteady-State Conduction

5- Principles of Convection

6- Empirical and Practical Relations for Forced-Convection Heat Transfer

7- Natural Convection Systems

8- Radiation Heat Transfer

9- Condensation and Boiling Heat Transfer

10- Heat Exchangers

11- Mass Transfer

12- Summary and Design Information

دانلود رایگان کتاب Heat Transfer هولمن

کتاب انتقال حرارت هولمن یکی از جامع ترین و معتبرترین کتاب های تعریف شده به عنوان منبع درس انتقال حرارت از دروس مهم، اصلی و تأثیر گذار رشته ی مهندسی شیمی است.

درس انتقال حرارت با توجه به محتوای حجیم، فرار و مهمی که دارد در دو نیم سال تحصیلی تحت عناوین انتقال حرارت 1 و انتقال حرارت 2 هر کدام به ارزش سه واحد تدریس می شود.

کتاب انتقال حرارت هولمن از کتاب های مرجع مهندسی شیمی است که توصیه می شود در طول دوران تحصیل مقطع کارشناسی دانشجویان این رشته بر آن تسلط و اشراف پیدا کنند.

زیرا کتاب انتقال حرارت از منابع و مراجع مهم کنکور ارشد رشته ی مهندسی شیمی است و درک مفهومی و درست آن یادگیری سایر دروس را بسیار آسان تر خواهده نمود.

کتاب انتقال حرارت هولمن مهندسی شیمی

از همین رو دسترسی به نسخه ی اصلی و زبان انگلیسی کتاب انتقال حرارت هولمن برای دانشجویان این رشته به خصوص دانشجویانی که قصد دارند تا در مقطع کارشناسی ارشد گرایش مهندسی فرآیند (انتقال حرارت پیشرفته) را برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند بسیار مهم می باشد.

هدایت حالت های پایدار یک بعدی و چند بعدی، انتقال حرارت در چگالش و جوشش، انتقال جرم، انتقال حرارت تشعشعی، اصول انتقال حرارت جابجایی، سیستم های جابجایی طبیعی و مبدل های حرارتی از جمله مطالبی هستند که ویرایش دهم کتاب انتقال حرارت هولمن با ارائه ی حل های عددی مبتنی بر کامپیوتر، مثال های جدید و مسائل متعدد درک و فهم عمیق آن ها را برای دانشجویان تسهیل نموده است.

به منظور دسترسی به لینک دانلود فایل 758 صفحه ای کتاب انتقال حرارت هولمن کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب انتقال حرارت هولمن PDF

اگر در مقطع کارشناسی هستید و باید واحد درسی انتقال حرارت را اخذ نمایید. پیشنهاد می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. شما برای این که بتوانید در ئدرس انتقال حرارت موفق شوید و نمره یبسیار بالایی را کسب نمایید لازم اسات که برای این درس منبع بسیار مناسب جامع و کاملی در اختیار داشته باشید.

کتاب انتقال حرارت هولمن که یکی از رفرنس های اصلی برای درس انتقال حرارت محسوب می شود یکی از بهترین و کامل ترین کتاب ها برای درس انتقال حرارت در مقطع کارشناسی می باشند که دانشجویان گرامی با مطالعه ی ان می توانند درس انتقال حرارت را به سادگی فرا بگیرند.

تمامی نکات مهمی را که در این درس باید فرا بگیرید به صورت کامل در این کتاب ذکر شده است و کلیه واحدهای  و سر فصل های کتاب مطابق با سر فصل های اموزشی ارائه شده برای درس انتقال حرارت می بیاشد. شما می توانید هم فایل پی دی اف و نسخه الکترونیک این کتاب را تهیه کنید هم به صورت چاپی این کتاب بی نظیر را بخرید و به مطالعه ی ان بپردازید. اگر نمی خواهید که زیاد هزینه کنید می توانید از مطالعه ی PDF بهره مند شوید.

خرید و دانلود کتاب انتقال حرارت هولمن

کتاب انتقال حرارت هولمن توسط بسیاری از اساتید دانشگاهی به عنوان منبع درس انتقال حرارت معرفی می شود. پس بعد از اینکه استاد مربوطه این کتاب را به شما معرفی نمود لازم است که جهت مطالعه ی ان نسخه ی پی دی اف کتاب انتقال حرارت هولمن را از سایت کافه جزوه تهیه نمایید. فایل PDF این کتاب در سایت کافه جزوه به صورت کامل بار گذاری شده است تا مورد استفاده دانشجویان گرامی رشته های مرتبط قرار بگیرد.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و سایر رشته‌های مرتبط مناسب است. همچنین این کتاب برای مهندسان شاغل در صنعت که نیاز به استفاده از اصول انتقال حرارت دارند، مفید خواهد بود.
این کتاب به صورت چاپی و PDF موجود است.
نظرات
  1. سما

    کتاب انتقال حرارت هولمن یکی از بهترین کتاب ها در این زمینه است
    ممنون که برای دانلود قرارش دادید

  2. علی اکبر رشیدی

    ( خریدار محصول )

    عالی همینو بس

  3. میثم مستوفی

    از همه نظر عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *