پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مصطفی ملکوتیان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
20 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
798 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب انقلاب اسلامی ایران ملکوتیان PDF

کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان یک کتاب درسی برای دوره دو ماژول انقلاب اسلامی ایران است. عنوان کتاب زمینه، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رویکرد فرهنگی) است که توسط دکتر مصطفی فلقاه نگاشته شده است. ملکوتیان، دانشیار، گروه علوم سیاسی، دانشگاه تهران. در این اثر، نویسنده با رویکرد فرهنگی، زمینه‌ها، علل و عوامل انقلاب اسلامی را توضیح داده است.

کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان

مباحث مطرح شده در این کتاب، نخست، تبیین رویکردهای مختلف علمی، روش تبیین انقلاب اسلامی، سپس پیشینه تاریخی، بررسی دوران صفویه و قاجار و قدرت سیاسی و ویژگی‌های آن در اولین و دوران پهلوی دوم. همینطور قدرت اجتماعی ویژگی‌ها و کنش‌ها هستند.

پی دی اف کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان

انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین انقلاب‌های اجتماعی تلقی می‌شود که بسیاری از تحلیلگران در مسائل سیاسی و اجتماعی مورد توجه قرار داده‌اند. بنابراین، آن‌ها سعی کردند با تحلیل‌های اجتماعی، روانشناختی، سیاسی یا اقتصادی، انقلاب اسلامی را تحلیل کنند.

اما بسیاری از تحلیل گران مشهور مسائل و انقلاب‌های اجتماعی و سیاسی، مانند تدا اسکوکپول و میشل فوکو، تشخیص دادند که انقلاب اسلامی ایران انقلابی متمایز از سایر انقلاب‌ها است و بنابراین می‌کوشند این انقلاب را بر اساس ویژگی‌های خاص آن انجام دهند. درباره اندیشه شیعه، آن‌ها رویکردی متفاوت از رویکردهای قبلی خود را تحلیل کردند.

دانلود کتاب انقلاب اسلامی پیام نور مصطفی ملکوتیان

اثر حاضر یک کتاب درسی برای یک دوره دو ماژولی در مورد ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران است با عنوان زمینه‌ها، علل و عوامل انقلاب اسلامی ایران (رویکرد فرهنگی)، علل و عوامل آن، تألیف دکتر دانشیار علوم سیاسی دانشگاه تهران. این نویسنده که دارای آثار ارزشمند بسیاری در زمینه مطالعات انقلاب اسلامی است، در این اثر با رویکردی فرهنگی زمینه‌ها، علل و عوامل انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

دانلود کتاب زمینه‌ها عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران

مباحث مطرح شده در این کتاب، نخست، تبیین رویکردهای مختلف علمی، روش تبیین انقلاب اسلامی، سپس پیشینه تاریخی، بررسی دوران صفویه و قاجار و قدرت سیاسی و ویژگی‌های آن در اولین و دوران پهلوی دوم. همچنین قدرت اجتماعی، ویژگی‌ها و کنش‌ها.

البته در این کتاب توجه ویژه‌ای به حضرت امام خمینی (ره) و رهبران فرزانه وی، توجه به تأملات نظری و عملی انقلاب اسلامی در جهان و همچنین انقلاب اسلامی نظام بین الملل و آینده دولت اسلامی توجه ویژه‌ای شده است..

در غرب، ویژگی این اثر کتاب “بحث درباره انقلاب‌های رنگی” در آسیای میانه و قفقاز و تمایز آن از انقلاب‌های واقعی است.

گروه انقلاب اسلامی از تلاش‌های نویسنده محترم قدردانی می‌کند و از ساکنان محترم، دکتر تشکر می‌کند.

Pdf کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان

یکی از دروس عمومی که دانشجویان باید این واحد درسی را بگذرانند درس انقلاب اسلامی ایران می باشد که مطالعه ی ان خیلی سخت نیست‌ بسیاری از اساتید کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان را به دانشجویان معرفی کرده و از این منبع برای تدریس درس انقلاب اسلامی ایران استفاده می نمایند.

دانلود کتاب انقلاب اسلامی ملکوتیان PDF قابل سرچ

برای مطالعه ی دقیق و کامل این کتاب لازم است که فایل پی دی اف ان را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مطالعه ی کامل ان بپردازید. کلیه محتوا و سر فصل های ارائه شده برای درس انقلاب اسلامی ایران را می توانید در کتاب انقلاب اسلامی ایران نوشته ی مصطفی ملکوتیان مشاهده فرمایید.

زبان شرح مطالب در این جزوه بسیا ساده و روان می باشد به گونه ای که با مطالعه ی ان به راحتی می توانید به واقایع انقلاب اسلامی به صورت کامل پی ببرید. اگر علاقه مند هستید تا راجع به انقلاب اسلامی ایران و سر گذشت ان اطلاعاتی را کسب نمایید مطالعه این کتاب انقلاب اسلامی ایران نوشته ی مصطفی ملکوتیان به شما پیشنهاد می شود.

کتاب انقلاب اسلامی مصطفی ملکوتیان پیام نور

جهت دانلود ردیگان کتاب انقلاب اسلامی ایران مصطفی ملکوتیان کافی است که به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و این کتاب انقلاب اسلامی ایران را به قلم مصطفی ملکوتیان دانلود نمایید.

با مطالعه ی دقیق و کامل این کتاب انقلاب اسلامی که راجع به تاریخ انقلاب اسلامی در ایران می باشد می توانید نمره ی بسیار خوبی را از این درس کسب نمایید. کتاب انقلاب اسلامی ایران به قلم مصطفی ملکوتیان به صورت کامل و فایل پی دی اف برای دانشجویان در سایت کافه جزوه قرار داده شده است. جهت مطالعه فایل پی دی اف ان را از کافه جزوه دانلود نمایید.

ادامه مطلب

این کتاب به بررسی تاریخ، علل و ریشه‌ها، وقایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد.
این کتاب برای دانشجویان رشته علوم سیاسی، تاریخ و سایر رشته‌های مرتبط، پژوهشگران انقلاب اسلامی و علاقه‌مندان به این حوزه مفید است.
نظرات
  1. زهرا

    تشکر

  2. مرضیه خجسته احمدی

    خوب

  3. مهراب

    واقعا که،نوشتید انقلاب اسلامی ملکونیان ولی فایل بارگذاری انقلاب اسلامی عیوضی و هراتی هست.😠😒

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      متاسفانه این کتاب مشمول قانون حق نشر و کپی رایت هستش و بنا به درخواست انتشارات لینک دانلود از روی سایت حذف شده
      اما جزوه این کتاب روی سایت موجود است و می توانید دریافت کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *