پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
هرولد آنتونی هارپر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
84 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
837 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب بیوشیمی هارپر زبان اصلی PDF

کتاب بیوشیمی هارپر یک کتاب فوق العاده حجیم با محتوای فرار در 2022 صفحه می باشد که توسط گروهی از مؤلفان شامل ده نویسنده، در حوزه ی بیوشیمی یا شیمی فیزیولوژی به زبان لاتین نگاشته شده است. ویرایش سی و یکم کتاب بیوشیمی هارپر که مربوط به سال 2018 می باشد جدیدترین ویرایش این کتاب است.

کتاب بیوشیمی هارپر

خرید کتاب بیوشیمی هارپر

کتاب بیوشیمی هارپر به عنوان یکی از معتبرترین و مطرح ترین کتاب های به زبان لاتین در زمینه ی بیوشیمی است که اکثر اساتید رشته های پزشکی و پیراپزشکی به دانشجویان این رشته ها معرفی می کنند.

دانشجویان نیز کتاب بیوشیمی هارپر را از همان سال های ابتدایی تحصیل خود در دانشگاه به عنوان یکی از اصلی ترین کتاب های درس بیوشیمی در رشته ی پزشکی مورد استفاده قرار می دهند و همواره این کتاب را به عنوان یکی از منابع اصلی و مهم رشته ی خود برای رجوع کردن به هنگام نیاز همراه خود دارند.

Victor Rodwell از جمله نویسنده های گروه مؤلفان کتاب مصور بیوشیمی هارپر متشکل از قوی ترین متخصصان حوزه ی بیوشیمی و پزشکی است که منجر به تحریر این کتاب با کیفیت علمی فوق العاده بالا شده است.

هر چند که کتاب بیوشیمی هارپر کتابی بسیار حجیم و با محتوای فرار می باشد اما عموماً دانشجویان پرتلاش رشته های پزشکی سعی خود را بر این دارند تا با استفاده و رجوع مکرر به این کتاب در طول دوره ی تحصیل خود بر بخش هایی از آن تسلط نسبی پیدا کنند.

دانلود رایگان کتاب بیوشیمی هارپر 2018 ویرایش 31

کتاب بیوشیمی مصور هارپر با عنوان انگلیسی Harper’s Biochemistry شناخته شده است که معمولاً برخی از اساتید، محققان، پژوهشگران و حتی دانشجویان از نسخه ی زبان اصلی آن که به زبان انگلیسی می باشد استفاده می نمایند.

هر چند که ترجمه ی کتاب بیوشیمی هارپر در بازار کتاب موجود می باشد و بسیاری از دانشجویان نیز برای فهم بهتر مباحث نسخه ی فارسی آن را مطالعه می کنند.

نویسندگان متخصص کتاب بیوشیمی هارپر که همگی با پشتوانه ی علمی قوی هستند، تمامی مباحث، سرفصل های مهم و جزئیات درس بیوشیمی را در این کتاب خود پوشش داده اند.

دانلود کتاب بیوشیمی هارپر به زبان اصلی

یازده بخش این کتاب که به پنجاه و هشت سرفصل تقسیم می شود محتوای حجیم آن را در برگرفته اند. در خطوط زیر این یازده بخش نام برده شده اند.

1- Structures & Functions of Proteins & Enzymes

2- Enzymes: Kinetics, Mechanism Regulation, & Role of Transition Metals

3- Bioenergetics

4- Metabolism of Carbohydrates

5- Metabolism of Lipids

6- Metabolism of Proteins & Amino Acids

7- Structure, Function, & Replication of Informational Macromolecules

8- Biochemistry of Extracellular & Intracellular Communication

9- Special Topics (A)

10- Special Topics (B)

11- Special Topics (C)

دانلود کتاب بیوشیمی هارپر Harper’s Biochemistry به زبان انگلیسی

ویرایش سی و یکم کتاب بیوشیمی مصور هارپر به عنوان جدیدترین ویرایش آن توسط تیم کافه جزوه با صفحه بندی درست و کیفیت بالا به منظور سهولت دسترسی دانشجویان عزیز رشته های پزشکی و پیراپزشکی بر روی سایت کافه جزوه قرار داده شده است.

همان طور که می دانید کتاب های مختلفی برای دروس مختلف نگاشته می شود. پس شما انتخاب محدودی نخواهید داشت و برای هر درسی گزینه های بسیار زیادی رو به روی شما قرار می گیرد که می توانید این کتاب ها را به عنوان منبع درسی مطالعه نمایید برای درس بیوشیمی نیز این گونه می باشد. علاوه بر کتاب های لنینجر بیوشیمی که در سایت کافه جزوه قرار گرفته است می توانیم کتاب بیوشیمی هارپر را نیز به شما دانشجویان گرامی ارائه نماییم.

دانشجویان رشته های پزشکی یکی از دروس تخصصی که باید مطالعه نمایند درس بیوشیمی می باشد، پس انتخاب یک کتاب مناسب برای آن ها بسیار حائز همیت است. البته انتخاب و تهیه یک کتاب بستگی به این دارد که استاد شما چه منبعی را به شما معرفی نماید.

دانلود رایگان کتاب بیوشیمی هارپر

برخی از اساتید در دانشگاه های مختلف کتاب بیوشیمی هارپر را به دانشجویان خود معرفی می نمایند و ز ا ها می خواهند که این کتاب درسی را تهیه نموده و به مطالعه ی ان بپردازند. پس در انتخب کتاب یا منبع برای هر درسی ابتدا باید ببینید که استاد مربوط به ان درس چه کتابی را برای شما معرفی خواهد کرد که سپس به تهیه ان بپردازید.

کتاب بیوشیمی هارپر یکی از بهترین منابع موجود برای درس بیوشیمی می باشد که ترجمه های مختلفی نیز برای این کتاب تهیه شده است تا دانشجویان گرامی به راحتی بتوانند مطالب موجود در آن را مطالعه نمایند. تمامی سر فصل های ارائه شده برای درس بیوشیمی از سوی وزارت خانه در این کتاب بیوشیمی هارپر به صورت کامل پوشش داده شده است و شما می توانید با اطمینان خاطر از کامل بودن مباحث این کتاب به مطالعه کلیه سر فصل های این کتاب بپردازید.

ادامه مطلب

نویسنده اصلی: هرولد آنتونی هارپر مترجمان: دکتر فرهاد اعتمادی، دکتر ناصر احدی، دکتر سیدعلی محمد میرغضنفری
از طریق سایت کافه جزوه سفارش دهید.
نظرات
  1. ملیکا

    عالی بود واقعا

  2. غلامرضا نعمتی

    حرف نداره این محصول

  3. داوود زارعی

    ( خریدار محصول )

    خیلی بیشتر از پولش ارزش داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *