پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
یعقوب جعفری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۵ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
306 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن یعقوب جعفری PDF

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن اثر یعقوب جعفری، قرآن پژوه، نویسنده و مترجم قرآن است. ایشان در حوزه ی علیمه مراغه در رشته های زبان و ادبیات فارسی مشغول بودند و در قم نیز دوره  ی سطح خود را دریافت نمودند. پس از آن همراه با تدریس در حوزه های تخصصی خود به نویسندگی و سردبیری مجلات نیز مشغول بودند.

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن جعفری

آثاری که در زیر نام می بریم از سایر کتاب هایی هستند که یعقوب جعفری در زمینه های تخصصی خود به رشته ی تحریر درآورده اند. در صورت علاقه مندی برای مطالعات بیشتر می توانید به این کتاب ها نیز مراجعه کنید.

  • بینش تاریخی نهج البلاغه
  • بینش تاریخی قرآن
  • بزرگداشت اولیای خدا
  • تفسیر آیات مشکل قرآن
  • آیات بینات: تفسیر گلچینی از معارف قرآن کریم
  • سیمای امام علی (ع) در قرآن کریم: ترجمه ی کتاب شواهد التنزیل لقواعد التفضیل
  • سیری در علوم قرآن
  • خوارج در تاریخ
  • مسلمانان در بستر تاریخ

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن اثر یعقوب جفری از کتاب های پرمحتوای ایشان می باشد که به زبان تایلندی نیز نگاشته شده است.

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن توسط انتشارات دفتر نشر معارف چاپ و روانه ی بازار شده است.

دانلود و خرید کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن یعقوب جعفری

کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن در پنج فصل به شرح و ترتیب زیر نگاشته شده است که در محتوای آن یعقوب جعفری به از قرآن کریم به عنوان یک منبعی مطمئن جهت تشریح تاریخ اسلام و زندگی پیامبر استفاده نموده است.

فصل اول: فلسفه ی تاریخ و سنت های حاکم برآن

فصل دوم: جاهلیت، ابعاد و نشانه ها

فصل سوم: از ولادت تا بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

فصل چهارم: از بعثت تا هجرت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

فصل پنجم: از هجرت تا رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

هر کدام از سرفصل های کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن که در بالا از آن ها نام بردیم در تعداد زیادی زیرفصل جنبه های مختلف موضوع را مورد بررسی قرار داده اند.

دانلود کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن

از آنجایی که داشتن اطلاعات علمی و درست در زمینه ی تاریخ صدر اسلام، رویدادهای مهم آن سیره ی نبوی و تغییرات اساسی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در جامعه ی جاهلی عرب به وجود آوردند، برای هر مسلمانی واجب است، مطالعه ی کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن، با محتوای دست و موثق را به هر مسلمانی توصیه می کنیم. زیرا محتوای این کتاب درباره ی تاریخ اسلام و رویدادهای آن از منظر قرآن بوده و از بطن آن بیرون کشیده شده است.

فایل ارائه شده برای دانلود نسخه ی کامل و بی نقص کتاب تاریخ اسلام از منظر قرآن اثر یعقوب جعفری است که در 235 صفحه به صورت پیوسته در فایلی با فرمت pdf عرضه شده است. شما می توانید فایل دانلودی این کتاب را با پرداخت مبلغ ناچیزی از سایت کافه جزوه دریافت کنید.

برای دسترسی به لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب تاریخ اسلام از منظر قران

در دانشگاه ها برای کلیه رشته ها واحد های عمومی به صورت مشترک ارائه می شوند. یکی از این واحد های عمومی تاریخ می باشد که اساتید مختلف برای درس تاریخ کتاب های مختلفی را به دانشجویان گرامی پیشنهاد می نمایند. یکی از کتاب ها در زمینه تاریخ کتاب تاریخ اسلام از منطر قران می باشد که اساتید مختلفی جهت تدریس درس تاریخ از این کتاب استفاده می نمایند.

این کتاب بسیار جامع و کامل بوده و تمامی سر فصل های اموزشی را به طور کامل پوشش می دهد و شما می توانید با اطمینان خاطر این کتاب تاریخ اسلام را دانلود کرده و به مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در ان بپردازید. در این کتاب تاریخ اسلام از منظر قران مورد بررسی قرار می دهد و کلیه مطالبی را که لازم است فرا بگیرید به صورت کامل و جامع شرح دادهدشده است.

یکی از مزیت های خرید فایل پی دی اف نسبت به خرید کتاب های چاپی هزینه ی کم تری باید پرداخت سود. و ابن برای دانشجویان گرامی بسیار حایز اهیمت است چون قرار است کتاب های زیادی را خریداری کنند و پرداخت هزینا برای ان ها بسیار دارای اهمیت می باشد.

خرید و دانلود کتاب تاریخ اسلام از منظر قران

کتاب تاریخ اسلام از منظر قران هم به صورت چامی و هم به صورت فایل پی دی اف موجود می باشد و شما می توانید فایل پی دی اف این کتاب تاریخ اسالامی را از سایت کافه جزوه خریداری نمایید.

در قسمت نطرات کاربران می توانید نطرات افرادی را مشاهده نمایید که این کتاب را مطالعه نموده اند و رضایت خود از مطالعه ی کامل و جامع کتاب تاریخ اسلام از منظر قران را اعلام کرده اند. پس با خیال راحت ان تهیه نمایید.

ادامه مطلب

کتاب تاریخ اسلام از منظر قران هم به صورت چامی و هم به صورت فایل پی دی اف موجود می باشد و شما می توانید فایل پی دی اف این کتاب تاریخ اسالامی را از سایت کافه جزوه خریداری نمایید.
روان ساده و قابل فهم
نظرات
  1. سیروس

    very good

  2. حمید منصوری

    واقعا عالیه

  3. محمدعلی تقی زاده

    در یک کلام عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *