پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
عادل آذر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
937 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب تحقیق در عملیات 2 عادل آذر PDF

کتاب تحقیق در عملیات 2 در ادامه ی کتاب تحقیق در عملیات 1 و توسط آقای عادل آذر و با ویراستاری علمی دکتر منصور مؤمنی برای استفاده ی دانشجویان رشته ی مدیریت دولتی در سال 1378 گردآوری و به رشته ی تحریر درآمده است.

سرفصل های تحقیق در عملیات 2

کتاب تحقیق در عملیات 2

دانلود کتاب تحقیق در عملیات 2 پیام نور

کتاب تحقیق در عملیات 2 به عنوان یکی از کتاب های چاپ شده توسط انتشارات پیام نور به گونه ای طراحی و ساختار بندی شده است که دانشجویان رشته ی مدیریت بدون نیاز به حضور و راهنمایی اساتید، سرفصل ها و مباحث درس تحقیق در عملیات 2 را به طور کامل درک کنند.

کتاب تحقیق در عملیات 2 شامل پنج فصل است که در ادامه ی فصول کتاب تحقیق در عملیات 1 و از فصل ششم تا دهم را در برمی گیرد.

پنج فصل کتاب تحقیق در عملیات 2 به ترتیب و تحت عناوین زیر می باشند.

فصل ششم: برنامه ریزی خطی (شکل ماتریسی تابلوی سیمپلکس و روش سیمپلکس تجدید نظر شده)

فصل هفتم: برنامه ریزی خطی (تحلیل حساسیت و برنامه ریزی پارامتریک)

فصل هشتم: برنامه ریزی خطی (مدل حمل و نقل)

دانلود رایگان تحقیق در عملیات 2 عادل آذر

فصل نهم: برنامه ریزی خطی (مدل تخصیص)

فصل دهم: مقدمه ای بر برنامه ریزی عدد صحیح

کتاب تحقیق در عملیات 2 همانطور که از نام آن پیداست یک کتاب درسی و دانشگاهی می باشد که ویژه ی درس تحقیق در عملیات 2، از دروس تعریف شده برای رشته ی مدیریت نگاشته شده است.

دانلود PDF کتاب تحقیق در عملیات 2

هر فصل از کتاب تحقیق در عملیات 2 دارای سه دسته مسأله و تمرین می باشد. دسته ی اول این تمرین ها؛ سوالات تکمیلی، دسته ی دوم؛ سوالات چهار گزینه ای و دسته ی سوم؛ سوالات تشریحی هستند.

پاسخنامه ی این تمرین ها به غیر از سوالات تشریحی در انتهای هر فصل قرار داده شده است که دانشجویان به منظور به چالش کشیدن خود پس از مطالعه ی هر فصل می توانند از آن ها استفاده نمایند.

کتاب تحقیق در عملیات 2 عادل آذر

وجود انواعی از سوالات تشریحی و چهار گزینه ای در کتاب تحقیق در عملیات 2 به دانشجویان کمک می کند تا با شیوه ی طراحی سوالات این درس آشنا شده و متناسب با آن برای امتحان مطالعه نموده و آماده شوند.

یکی از مهم ترین چالش های پیش روی مدیران امروزی استفاده ی بهینه از منابع محدود سازمانی است که علم تحقیق در عملیات در این مسیر به یاری مدیران و برنامه ریزان شتافته است و فنون متعددی را فرا روی آن ها قرار داده است تا بتوانند در زمینه اختصاص این منابع محدود سازمانی به فعالیت های متعدد تصمیمات مناسبی را اتخاذ نمایند.

دانلود کتاب تحقیق در عملیات 2 عادل آذر رشته مدیریت دولتی

محتوای کتاب تحقیق در عملیات 2 متناسب با سرفصل های مصوب درس تحقیق در عملیات 2 و برای تدریس در کلیه ی گرایش های رشته ی مدیریت (دولتی، بازرگانی و صنعتی) و رشته ی حسابداری تنظیم شده است.

این کتاب نیز همچون بسیاری دیگر از کتاب های نشر پیام نور که توسط سایت کافه جزوه منتشر شده اند به منظور استفاده ی شما مخاطب عزیز در 296 صفحه فایل پی دی اف عرضه شده است.

کتاب تحقیق در عملیات 2 مهندسی صنایع

کتاب تحقیق در عملیات 2 مهندسی صنایع یک کتاب درسی است که برای دانشجویان رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارائه شده است. این کتاب به طور کلی به مباحث مربوط به تحقیق در عملیات می‌پردازد و به عنوان منبعی جامع برای آموزش مهارت‌های لازم برای طراحی، اجرا و تفسیر آزمایش‌ها در عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کتاب شامل مفاهیم و اصول اساسی تحقیقات عملیاتی، روش‌های آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، طرح آزمایشات و ارزیابی نتایج آزمایشات می‌باشد. همچنین، به صورت جامع و مفصل به مفاهیم طراحی آزمایشات، تحلیل و تفسیر داده‌های آزمایشگاهی، ارزیابی تحلیلی و تفسیر آن‌ها پرداخته است.

این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای بررسی و تحلیل مسائل عملیاتی را به دست آورند و به دقت به دست آوردن و تحلیل داده‌ها در برنامه‌های کاربردی انجام شده در صنایع و سازمان‌ها آموزش داده می‌شود. همچنین، این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا مبانی تئوریکی لازم برای تحقیقات عملیاتی را درک کنند و از آن‌ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای حل مسائل و بهبود کارایی و کیفیت در سازمان‌ها بهره‌مند شوند.

تحقیق در عملیات نیز یکی از واحد های درسی ارائه شده در دانشگاه ها می باشد که می خواهیم برای درس تحقیق در عملیات کتاب مناسبی را به شما معرفی نماییم. کتاب تحقیق در عملیات 2  که در سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف بار گذاری شده است یکی از بهترین جامع ترین و کامل ترین کتاب های نگاشته شدهد برای در تحقیق ئر عملیات یک می باشد.

خرید و دانلود کتاب تحقیق در عملیات 2

تحقیق در عملیات خود در طی دو واحد درسی و تحت عنوان تحقیق در عملیات یک و تحقیق در عملیات دو به دانشجویان ارائه می شود. که تحقیق در عملیات یک به اصا پایه ای تر می پردازد به گونه ای که شما در کتاب تحقیق در عملیات دو اصال بسیلر پیشرفته تر و تخصصی تری را یاد خواهید گرفت که برای انجام تحقیقات مختلف بسیار به شما کمک خواهد کرد. امروزه بحث تحقیق یکی از موضوعات بسیار رایجی می باشد که هر شخصی به خصوص دانشجویان باید با اصول تحقیق و اصول تحقیق در عملیات اشنایی کاملی داشته باشند. به همنی دلیل در سایت کافه جزوه به معرفی این کتاب برای تحقیق در عملیات پرداخته شده است تا مورد استفاده دانشجویان گرامی قرار بگیرد.

یکی از کتاب هایی که در سایت کافه جزوه به صورت فایل PDF قرار گرفته است و دانشجویان به راحتی می توانند تها با پرداخت یک مبلغ بسیار نا چیزی ان را تهیه نموده و از مطالعهی ان بهره مند شوند کتاب تحقیق در عملیات 2 می باشد. برای درک بهتر کتاب تحقیق در عملیات دو بهتر است که ابتدا دانشجویان گرزامی درس تحقیق در عملیات یک را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند تا بتوانند در این درس نیز موفقیتی کسب نمایند.

ادامه مطلب

بله، در برخی از سایت‌ها، امکان مطالعه قسمتی از کتاب قبل از خرید وجود دارد.
بله، نسخه PDF این کتاب در برخی از سایت‌ها موجود است.
نظرات
  1. جواد

    بی نظیر هستش این کتاب

  2. ناصر ایمانی

    اگه جزوه کامل باشه خیلی خوب است

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      جزوه کامل است

  3. آناهیتا خلجی

    ( خریدار محصول )

    سلام من پول رو پرداخت کردم ولی لینک دانلود برام نیومد الان چیکار باید انجام بدهم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود به ایمیلتان ارسال شده است.
      همچنین می توانید به پشتیبانی تلگرام نیز پیام دهید تا فایل را برایتان ارسال نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *