پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر شارع پور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
551 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جامعه شناسی شهری دکتر شارع پور

کتاب جامعه شناسی شهری به عنوان یک کتاب کارآمد و محبوب در زمینه ی علوم اجتماعی (جامعه شناسی شهری) تهیه و تدوین شده است. هدف بخش ابتدایی کتاب جامعه شناسی شهری، معرفی کلیات، تعاریف، مفاهیم و نظریات جامعه شناسی شهری، منشأ، چگونگی پیدایش و توسعه ی جامعه شناسی شهری می باشد.

در ادامه ی کتاب جامعه شناسی شهری، اولین شهرها و ویژگی آن ها، شهرهای قرون وسطا، نظام فئودالیته، شهرهای صنعتی و ماقبل صنعتی بررسی و تحلیل شده اند. به علاوه محمود شارع پور در محتوای کتاب جامعه شناسی شهری خود به موارد زیر نیز پرداخته است. چگونگی پیدایش شهرهای جدید از ابتدا تا قرون وسطا، دیدگاه کلاسیک جامعه شناسی شهری و همچنین مراحل فرایند شهرنشینی و روند شهر نشینی.

کتاب جامعه شناسی شهری

pdf کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور

یک درس با عنوان جامعه شناسی شهری به ارزش سه واحد در مقاطع کارشناسی به دانشجویان جامعه شناسی عرضه می شود. اساتید جامعه شناسی دانشگاه ها معمولاً برای منبع اصلی این درس سه واحدی، کتاب جامعه شناسی شهری اثر دکتر محمود شارع پور را به دانشجویان خود معرفی می کنند.

 

سایر علاقه مندان به جامعه شناسی و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز از محتوای کتاب جامعه شناسی شهری بهره می برند. محمود شارع پور دارای دکترای تخصصی جامعه شناسی، استاد و عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشکده ی علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران می باشد.

دکتر محمود شارع پور تا کنون مشاغل و سمت های اداری و مدیریتی بی شماری را عهده دار بوده است که ذکر آن ها در این محتوا نمی گنجد.

پاورپوینت جامعه شناسی شهری شارع پور

از سایر کتاب های دکتر محمود شارع پور با مضامین علوم اجتماعی که برای دانشجویان و علاقه مندان این رشته سودمند خواهد بود به موارد زیر می توان اشاره نمود.

شهر و جنسیت

جامعه شناسی آموزش و پرورش

گزارش وضعیت اجتماعی کشور

نظریه اجتماعی و مسئله ی شهری

دام های اجتماعی

شهر، فضا و زندگی روزمره

سرمایه اجتماعی

بررسی مسائل اجتماعی ایران

جامعه شناسی علم و انجمن های علمی در ایران

دانلود پی دی اف جامعه شناسی شهری

فصول کتاب جامعه شناسی شهری اثر دکتر محمود شارع پور به شرح زیر ارائه شده اند. البته هر کدام از این فصل ها در تعدادی زیر فصل به شرح موضوع پرداخته اند.

پیشگفتار

فصل 1: کلیات و تعریف مفاهیم

فصل 2: منشأ پیدایش شهرهای جدید از ابتدا تا قرون وسطا

فصل 3: شهرها از قرون وسطا تا ظهور انقلاب صنعتی

فصل 4: روند شهرنشینی در قرن بیستم

فصل 5: دیدگاه کلاسیک جامعه‌شناسی شهری

فصل 6: جامعه‌شناسی شهری در امریکای شمالی

فصل 7: جامعه‌شناسی شهری جدید: اقتصاد سیاسی شهری

فصل 8: روان‌شناسی اجتماعی در شهر

قیمت کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور

دکتر محمود شارع پور از شخصیت های محبوب اساتید و دانشگاهیان است. مخاطبان بی شماری اعم از دانشجویان و علاقه مندان سایر رشته ها قصد دسترسی به کتاب های ایشان را دارند.

وجود نسخه ی الکترونیکی از کتاب های محمود شارع پور، به مخاطبان اجازه می دهد با مبلغ بسیار اندک، و بدون صرف وقت برای بازدید از کتابخانه ها، هر زمان که می خواهد به کتاب های ایشان دسترسی داشته باشند.

سایت کافه جزوه کتاب جامعه شناسی شهری اثر استاد محمود شارع پور را به صورت نسخه ی الکترونیکی در 257 صفحه عرضه می کند.

دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری PDF

دانشجویانی که در رشته های مرتبط یا جامعه شناسی تخصیل می نمایند یکی از واحد های درسی که باید مطالعه نمایند جامعه شناسی شهری می باشد. برای درس جامعه شناسی شهری کتاب های مختلفی در بازار موجود هستند که دانشجویان گرامی جهت مطالعه ی درس جامعه شناسی شهری می توانند از کلیه جزوات موجود استفاده نمایند.

در سایت کافه جزوه نیز برای درس جامعه شناسی شهری کتاب به نام کتاب جامعه شناسی شهری بار گذاری شده است. این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که دانشجویان گرامی می توانند برای درس جامعه شناسی شهری ان را مطالعه نمایند. کلیه مطالببی را باید در این درس دانشجئیان فرا بگیرند در این کتاب به شورت کامل شرح داده شده است.

همچنین این کتاب دقیقا مطابق با سر فصل های اموزشی برای درس جامعه شناسی شهری می باشد. همچنین افراد علاقه مند به مطالعه ی مسائل اجتماعی نیز می توانند از مطالعه ی این جزوه ی بی نظیر بهره مند شوند. با برنامه ریزی کردن و صرف وقت کافی جهت مطالعه ی کتاب جامعه شناسی شهری با دقت کتفی به راحتی می توانید نمره ی بسیار خوبی را از درس جامعه شناسی شهری کسب نمایید.

خرید و دانلود کتاب جامعه شناسی شهری

علاوه بر نسخه چاپی کتاب جامعه شناسی شهری نسخه ی پی دی اف ان در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان بتوانند با صرف هزینه ای کم تر این کتاب را برای درس جامعه شناسی شهری در اختیار داشته باشند.

هزینه ای که بابت خرید پی دی اف جامعه شناسی شهری پرداخت می نمایید بسیار کم تر از مبلغی می باشد که باید برای خرید نسخه ی چاپی کتاب های درسی پرداخت نماییدپس برای شما بسیار مقرون به‌صرفه است.

ادامه مطلب

بله
علاوه بر نسخه چاپی کتاب جامعه شناسی شهری نسخه ی پی دی اف ان در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان بتوانند با صرف هزینه ای کم تر این کتاب را برای درس جامعه شناسی شهری در اختیار داشته باشند.
نظرات
  1. راضیه

    خیلی دنبال این کتاب بودم
    ممنون که با هزینه ای اندک اونو برای دانلود قرار دادید

  2. امیرحسین عبدی

    ( خریدار محصول )

    من این محصول بهتر از این ندیدم و نخواهم دید

  3. اکبر حسین زاده

    خرید امن و مطمئن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *