پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
اسکوگ
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
835 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 اسکوگ وست زبان اصلی

کتاب حل المسائل شیمی تجزیه یک کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده توسط گروه نویسندگان متشکل از داگلاس . اسکوگ، دونالد ام وست، جیمز هولر و استنلی آر. کراوچ است. شیمی تجزیه به عنوان یکی از گرایش های اصلی رشته ی شیمی است که به بررسی کمی و کیفی مواد می پردازد. کتاب حل المسائل شیمی تجزیه نیز در زمینه ی پاسخ دهی به سوالات این زمینه ی علمی است.

کتاب حل المسائل شیمی تجزیه

درس شیمی تجزیه یا شیمی تجزیه مهندسی یکی از دروس مقطع کارشناسی رشته ی شیمی است که در بین دروس مهم، تأثیرگذار، اصلی، تخصصی و اجباری این رشته قرار دارد که دانشجویان پیش از فارغ التحصیلی باید آن را پاس کرده باشند. درس شیمی تجزیه مهندسی به ارزش سه واحد که به صورت نظری می باشد برای تدریس در 48 ساعت از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

شیمی عمومی مهندسی شیمی به عنوان پیشنیاز درس شیمی تجزیه مهندسی تعیین شده است که دانشجویان باید پیش از انتخاب درس شیمی تجزیه مهندسی باید آن را گذرانده باشند.

حل المسائل شیمی تجزیه 1 اسکوگ ویرایش 9 زبان انگلیسی

از آن جایی که مباحث درسی که در طول درس شیمی تجزیه مهندسی به دانشجویان منتقل می شود بسیار مهم هستند و دانشجویان قطعاً در سایر دروس ترم های آتی به آن ها نیاز دارد مطالعه ی سوالات کلیدی این درس و استفاده از کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 به منظور راهنمایی گرفتن برای حل این سوالات بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

آزمایشگاه شیمی تجزیه مهندسی و تصفیه آب و فاضلاب از جمله این دروسی هستند که درس شیمی تجزیه مهندسی به عنوان پیشنیاز آن ها تعریف شده است و مطالعه ی کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 به دانشجویان کمک می کند تا مباحث این درس را نیز به راحتی یاد بگیرند.

اسید و باز، تعادلات اکسیداسیون و احیاء، کمپلکس ها، واکنش های رسوب، الکتروشیمی تجزیه ای، روش های مختلف پتانسیومتری و هدایت سنجی از جمله سرفصل هایی هستند که برای تدریس در درس شیمی تجزیه 1 مشخص شده اند. استفاده از سوالات و کتاب حل المسائل شیمی تجزیه برای حل این سوالات به دانشجویان کمک می کند تا فهم این سرفصل های ارائه شده دچار مشکل نشوند.

دانلود پی دی اف کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 رشته شیمی

کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 به ویژه برای آن دسته از دانشجویان رشته ی شیمی مفید خواهد بود که قصد دارند تا در گرایش شیمی تجزیه به ادامه ی تحصیلی در مقطه کارشناسی ارشد مشغول شوند. کتاب حل المسائل شیمی تجزیه تحت عنوان انگلیسی Student Solutions Manual Fundamentals of Analytical Chemistry به چاپ رسیده است.

با وجود اینکه ترجمه های متعددی از کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 اثر گروه نویسندگان متشکل از داگلاس . اسکوگ، دونالد ام وست، جیمز هولر و استنلی آر. کراوچ در بازار کتاب موجود می باشد اما بسیاری از اساتید، محققان و دانشجویان رشته ی شیمی خواستار مطالعه ی نسخه ی اصلی و انگلیسی مربوط به این کتاب می باشند.

کتاب حل المسائل اسکوگ

در سایت کافه جزوه ویرایش نهم مربوط به کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 در قالب یک فایل پی دی اف 223 صفحه ای برای سهولت دسترسی شما مخاطب عزیز قرار گرفته است. امید است کتاب حل المسائل شیمی تجزیه کمک کننده ی شما دانشجویان و محققان عزیز در مسیر آموزش و یادگیری باشد.

دانلود رایگان کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1

درس شیمی تجزیه یکی از دروس تخصصی می باشد که در رشت ی شیمی به دانشجویان گرامی تدریس می شود. اگر شم هم در رشته  ی شیمی تحصیل می کنید باید بدانید که مطالعه  یدرس شیمی تجزیه برای شما بسیار حائز اهمتی می باشد. در درس شیمی تجزیه مسائل مختلفی مطرح است که دانشجویان برای این که بتواند ان مسائل را حل کنند به راهنما نیاز پیدا خواهند کرد.

بهترین و کامل ترین راهنمایی که می توانیم به شما معرفی نماییم کتاب حل المسائل شیمی تجزیه  می باشد که در این کتاب حل المسائل پاسخ کلیه مسائل مختلف به صورت کامل و قابل فهم دانشجویان گرامی مطرح شده است. شما برای یافتن پاسخ سوالات و مسائل مختلف می توانید  به این کتاب حل المسائل برای درس شیمی تجزیه مراجعه نمایید.

پاسخ های ذکر شده در این کتاب حل المسائل برای درس شیمی تجزیه بسیار کامل است و به صورت تشریحی توضیح داده شده است تا دانشجویان گرامی رشته ی شیمی و دیگر رشت های مرتبط با شیمی در حل مسائل مختلف هیچ گونه مشکلی نداشته باشند. پس تهیه  کتاب حل المسائل شیمی تجزیه . سپس مطالعه ی تمامی مباحث ذکر شده در این کتاب حل المسائل بریا دانشجویان ضروری می باشد.

خرید و دانلود  حل المسائل شیمی تجزیه 1

در هر دانشگاهی که تحصیل می کنید می توانید برای درس شیمی تجزیه از مطالعه ی   کتاب حل المسائل شیمی تجزیه 1 بهره مند شوید. این کتاب بسیار جامع و کامل بوده است و در حل تمامی مسائل موجود در درس شیمی تجزیه راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهد کرد. فقط کافی اس که هنگام مطالعه ی این کتاب حل المسائل شیمی تجزیه دانشگاهی نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید کلیه نکات مهمی را که در این کتاب مطرح شده یاد بگیرید.

ادامه مطلب

8900 تومان
این کتاب به صورت جامع و کامل ارائه شده است و شامل حل المسائل اکثر تمرینات و مسائل کتاب درسی است.
نظرات
  1. زینب

    خیلی عالی بود

  2. نادر تقی زاده

    بسیار عالی و خوب

  3. حمید براتی

    ( خریدار محصول )

    بسیارعالی و کاربردی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *