پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
معصومه شجاعی و افخم دانشور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
6 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
813 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب رشد حرکتی PDF

کتاب رشد حرکتی اثر دکتر معصومه شجاعی و دکتر افخم دانشور می باشد توسط انتشارات دانشگاه امام حسین چاپ شده است. موضوع این کتاب در روان شناسی، روان شناسی کودک، مهرت های حرکتی و جنبه های روان شناسی خلاصه می شود. که هر یک از مباحث به صورت کامل و نخصصی توضیح داده شده است.

همچنین دانشجویان رشته های روان شناسی و انواع گرایشات ان می توانند از کتاب رشد حرکی بهره مند شوند. رفتار حرکتی انسان در طول عمرش دچار تغییراتی می شود  رشد حرکتی یکی از زیر شاخه های رفتار حرکتی می باشد که در این کتاب به بحث و بررسی ان پرداخته شده است. همچنین روان شناسان نیز می توانند از این کتاب ارزنده بهره مند شوند.

کتاب رشد حرکتی

 کتاب رشد حرکتی معصومه شجاعی

کتاب رشد حرکتی در بین کتاب های موجود در این زمینه از نظر زبان گفتاری ساده و حجم استاندارد قابل توجه قرار گرفته است. و این یکی از دلایلی می باشد که افراد مطالعه کتاب رشد حرکتی را به مطالعه سایر کتب ترجیح می دهند. یکی از دروس تخصصی برای دانشجویان روان شناسی واحد رشد حرکتی می باشد که باید این را در طول تحصیل خود بگذرانند.

بنابراین بسیار حائز اهمیت می باشد که کتاب مناسبی را برای مطالعه انتخاب نمایند زیرا این کتاب در وهله های بعدی همچون ازمون کارشناسی ارشد نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین کتاب رشد حرکی دکتر شجاعی و افخمی مناسب ترین منبع در این درس می باشد زیرا تمامی سر فصل های لازم را پوشش می دهد.

خرید و دانلود کتاب رشد حرکتی ویراست سوم

کتاب رشد حرکتی به توضیح و بیان مفاهیم مختلف در چهار بخش می پردازد. که بخش ابتدایی ان به مبانی رشد حرکت اختصاص می یابد که همین مبانی تعداد فصل را شامل می شود. بخش دوم این کتاب رشد جسمانی را مورد مطالعه قرار می دهد. در بخش دیگر کتاب رشد ادراکی و حرکتی را مشاهده می نماییم. و در نهایت امادگی و رشد حرکتی شرح داده می شود.

در ویرایش سوم مطالبی به کتاب رشد حرکتی اضافه شده است که توسط معلمان و مربیان تربیت بدنی مورد ارزیابی قرار می گیرد و مربیان با مطالعه این کتاب می توانند ارزیابی جسمانی بهتری داشته باشند. همچنین در انتهای هر فصل از این کتاب سوالات چهار گزینه ای به صورت تالیفی و نمونه سوالات سال های قبل امده است که دانشجویان می توانند برای فهم بهتر مطالب از ان ها بهره مند شوند.

 سر فصل های کتاب رشد حرکتی

کتاب رشد حرکتی در 282 صفحه و در قالب فایل پی دی اف برای دانشجویان گرامی ارائه شده است. مفاهیم کتاب به صورت طبقه بندی شده و در 4 بخش بیان گردیده است که هر یک از این چهار بخش فصولی را به خود اختصاص می دهند در ادامه ی مطلب به شرح مختصر سرفصل های کتاب رشد حرکتی می پردازیم.

  1. آشنایی با واژه های تخصصی و روش های مطالعه رشد
  2. دیدگاه های نظری
  3. بررسی عوامل مؤثر بر رشد حرکتی
  4. رشد جسمانی قبل از تولد
  5. رشد جسمانی پس از تولد
  6. رشد ادراکی و حرکتی
  7. تغییرات آمادگی جسمانی
  8. بازتاب های طفولیت و قالبی موزون
  9. حرکات ارادی مقدماتی
  10. حرکات بنیادی
  11. حرکات تخصصی
  12. زمان واکنش
  13. سنجش رفتار حرکتی

رشد حرکتی یکی از مباحثی می باشد که به طور مفصل در دانشگاه ها تدریس می شود. شما برای درس رشد حرکتی باید کتاب مناسبی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید با مطالعه ی ان به صورت کامل و جامع این درس را یاد بگیرید کتاب رشد حرکتی در چند فصل به توضیح مطالب موجود پرداخته است به گونه ای که شما می توانید با مطالعه ی ان کلیا مباحث ذکر شده در ان را به صورت کامل و جامع مطالعه نمایید.

زبان شرح مطالب در این کتاب رشد حرکتی بسیار ساده روان و قابل فهم می باشد به گونه ای که دانشجویان به راحتی می تواننند کلیه مطالب این جزوه را به راحتی فرا بگیرند پس پیشنهاد ما به شما این است که حتما این کتاب را تهیه نموده و با یک برنامه ریزی کامل کلیه ی مطالب این جزوه را مطالعه نمایید. درس رشد حرکتی یکی از دروس تخصصی می باشد که انتخاب یک منبع مناسب برای درس تخصصی رشد حرکتی می باشد که مطالعه ی ان بسیار راحت و قابل فهم است. پس شما می توانید از مطالعه ی این کتاب ارشمند بهره مند باشید پس این کتاب را به صورت کامل مطالعه نمایید.

خرید و دانلود کتاب رشد حرکتی

در سایت کافه جزوه فایل PDF کتاب رشد حرکتی را بار گذاری کردیم تا بتوانید به صورت کامل این کتاب بی نظیر را در اختیار داشته باشید. این کتاب به صورت کامل و مفهومی به شرح مطالب مربوط رشد حرکتی پرداخته است. این کتاب به گونه ای قابل فهم نوشته شده است که شما به راحتی می توانی کلیه مطااب آن را بدون کوچک ترین مشکلی بفهمید و نمره بسیار خوبی را از این درس تخصصی رشد حرکتی کسب نمایید و موفقیت کسب نمایید.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته های روان شناسی و انواع گرایشات ان می توانند از کتاب رشد حرکی بهره مند شوند.
در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب رشد حرکتی را بار گذاری کردیم تا بتوانید به صورت کامل این کتاب بی نظیر را در اختیار داشته باشید.
نظرات
  1. مهلا

    دستتون درد نکنه

  2. معین

    ( خریدار محصول )

    عالی،دمت گرم،کامله

  3. ناشناس

    ( خریدار محصول )

    پی دی اف رو دانلود کردم ولی بالا نمیاد!!!

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل را مجددا برایتان ارسال نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *