پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لورا ای برک
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
61 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
2029 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 1 و 2

کتاب روانشناسی رشد اثر لورا ای برک آمریکایی یکی از اساتید مطرح رشته ی روانشناسی در یکی از معتبرترین دانشگاه های دولتی به نام دانشگاه ایالتی ایلینوی است. یحیی سید محمدی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد رودهن نیز این کتاب را به زبان فارسی برگردانده است. کتاب روانشناسی رشد توسط انتشارات ارسباران چاپ و روانه ی بازار شده است و در دسته ی کتاب های روانشناسی رشد و استخدامی آموزش و پرورش قرار می گیرد.

کتاب روانشناسی رشد

کتاب روانشناسی رشد یک کتاب درسی و دانشگاهی است که با هدف انتقال و توضیح تحولات انسان از لقاح تا مرگ به دانشجویان نگاشته شده است. این کتاب در دو جلد تحت عناوین روانشناسی رشد (از لقاح تا کودکی) و روانشناسی رشد از نوجوانی تا پایان زندگی تألیف شده است.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک ترجمه فارسی PDF

درس روانشناسی رشد (1) به عنوان یک درس 3 واحدی در مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی تدریس می شود؛ که اساتید نیز کتاب روانشناسی رشد جلد اول (از لقاح تا کودکی) را به عنوان منبع اصلی این درس برای امتحان معرفی می کنند.

درس روانشناسی رشد (2) نیز در مقطع کارشناسی رشته های روانشناسی و علوم تربیتی تدریس می شود و منبع آن نیز جلد دوم کتاب روانشناسی رشد (از نوجوانی تا پایان زندگی) می باشد.

کتاب روانشناسی رشد چندین سال است یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته ی روانشناسی وزارت علوم و وزارت بهداشت بوده است و طراحان سوالات کنکور نیز این کتاب را مورد توجه قرار داده اند.

 البته با توجه به سبک نگارش سلیس، روان، گیرا و مثال های غنی که در این کتاب گنجانده شده است، محتوای آن برای عموم مردم قابل فهم است.

خرید کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد اول

از این رو بهترین کتاب در زمینه ی روانشناسی رشد برای مطالعه ی مادران باردار است تا از روند رشد کودک در رحم خود آگاه شوند.

علاوه بر آن تمامی افرادی که با کودکان سر و کار دارند همچون والدین، مدرسان، مربیان و حتی دانش آموزان باید این کتاب ارزشمند را مطالعه کنند.

لورا ای برک در کتاب روانشناسی رشد خود مباحث نظریه ها و پژوهش های رشدی و همچنین مبانی ژنتیکی و رشد شناختی را در ده بخش به شرح و ترتیب زیر ارائه نموده است.

بخش اول: نظریه و پژوهش در رشد انسان

بخش دوم: مبانی رشد

بخش سوم: نوباوگی و نوپایی: دو سال اول زندگی

بخش چهارم: اوایل کودکی: 2 تا 6 سالگی

بخش پنجم: اواسط کودکی: 6 تا 11 سالگی

بخش ششم: نوجوانی: انتقال به بزرگسالی

بخش هفتم: اوایل بزرگسالی (جوانی)

بخش هشتم: میانسالی

بخش نهم: اواخر بزرگسالی (پیری)

بخش دهم: پایان عمر

هر کدام از بخش های کتاب روانشناسی رشد که در بالا از آن ها نام بردیم در تعداد زیادی زیربخش مراحل رشد انسان را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده اند.

بهترین کتاب روانشناسی رشد

با توجه به نیازی که دانشجویان رشته ی روانشناسی به آگاهی در زمینه ی روانشناسی رشد دارند مطالعه ی این کتاب را به تمامی دانشجویان رشته ی روانشناسی توصیه می شود.

علاوه بر آن کتاب روانشناسی رشد به عنوان یکی از منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مورد توجه تمامی داوطلبان شرکت در این آزمون ها است و افراد زیادی خواستار دسترسی به این کتاب هستند.

با افزایش قیمت کاغذ و کتاب در سال های اخیر دانشجویان بیشتر تمایل دارند تا از نسخه های الکترونیکی کتاب ها با قیمت بسیار پایین تر استفاده کنند.

از همین رو سایت کافه جزوه با هدف دسترسی راحت تر این عزیزان به کتاب روانشناسی رشد، نسخه ی الکترونیکی مربوط به هر دو جلد این کتاب را در قالب فرمت پی دی اف به صورت فایل فشرده برای دانلود عرضه نموده است.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد

این کتاب که در این قسمت قصد معرفی ان را داریم برای دانشجویانی مناسب می باشد که در رشته ی روان شناسی تحصیل می کنند. دانشجویان رشته ی روان شناسی یکی از دروسی را که در کارشناسی باید مطالعه نمایند درس روان شناسی رشد می باشد. برای درس روان شناسی رشد کتاب ها و جزوات بسیار مختلفی را می توان یافت.

اما انتخاب کتاب بسته به استاد مربوطه به درس روان شناسی رشد می باشد. اینکه چه کتابی را برای درس روان شناسی رشد انتخاب نمایید وابسته به این است که استاد مربوطه از چه کتاب  و چه منبعی برای تدریس درس روان شناسی رشد استفاده نمایند. یکی از بهترین کامل ترین و جامع ترین کتاب هایی که می توانید برای این درس مطالعه نمایید کتاب روانشناسی رشد می باشد.

که فایل پی دی اف کتاب روان شناسی رشد به صورت کامل و با کیفیتی بسیار عالی در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است. تا دانشجویان گرامی که علاقه مند به مطالعه ی پی دی اف کتاب ها هستند به راحتی بتوانند فایل پی دی اف کتاب روان شناسی رشد را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در ان بپردازند.

خرید و دانلود کتاب روان شناسی رشد

یکی از بهترین کتاب هایی را که می توان برای درس روان شناسی رشد معرفی نمود کتاب روانشناسی رشد می باشد. این کتاب به صورت کامل و به صورت فایل PDF به دانشجویان گرامی رشته های روان شناسی ارائه شده است تا از مطالعه ی این کتاب بی نظیر بهره مند شوند.

هر آنچه را که لازم است دانشجویان گرامی رشته ی روان شناسی از درس روان شناسی رشد در مقطع کارشناسی فرا بگیرند به صورت کامل و دقیق در این کتاب مطرح‌ است.

ادامه مطلب

روان و قابل فهم و ساده
8900 تومان
نظرات
  1. رضایی

    عالی بود
    لطفا سایر کتاب های رشته روانشناسی هم قرار بدید

  2. فائزه

    پولشو و پرداخت کردم و دانلود کردم،وقتی فایلو بازم میکنم میزنه استخراج نشد،چیکار باید بکنم؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل مجدد برایتان ارسال شود.

  3. پوریا

    سلام این کتاب ویراست چندمه؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      ویراست چهارم

  4. حسنیه السادات حسینی

    ( خریدار محصول )

    سلام، وقت شما بخیر، من کتاب روانشناسی رشد برگ را خریدم اما فایل آن از نشد

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      جهت اجرای فایل می بایست نرم افزار RAR را نصب داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *