پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
38 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
636 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب زبان تخصصی پزشکی PDF

کتاب زبان تخصصی پزشکی مناسب برای دانشجویان علوم پزشکی می باشد. هر رشته ای که به علم پزشکی مربوط باشد می تواند از کتاب زبان تخصصی پزشکی استفاده نمایند. این کتاب به صورت طبقه بندی شده و در چند بخش تمامی مفاهیم را بیان کرده است. و دانشجویان به دلیل طبقه بندی منظم این کتاب به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

تعریف هر یک از بیماری ها، علائم و درمان ان ها و دیگر اقدامات پیشگیری کننده، بررسی و درمان همه و همه از مواردی می باشد که در این کتاب شرح داده شده است و اصطلاحات پزشکی به طور تخصصی در این کتاب بیان شده است. همچنین این کتاب واژگان پزشکی را نیز در بر می گیرد که دانشجویان رشته های پزشکی پیراپزشکی، پرستاری و مامایی می توانند از ان بهره مند شوند. بخش قابل توجه این کتاب همین واژگان پزشکی می باشد.

کتاب زبان تخصصی پزشکی

دانلود PDF کتاب زبان تخصصی پزشکی دانشکده پزشکی

اساتید زبان تخصصی در دانشگاه ها اغلب کتاب زبان تخصصی پزشکی را به عنوان منبعی برای تدریس خود استفاده می کنند. تمامی رشته ها در دانشگاه واحد زبان تخصصی مربوط به ان رشته را دارند و دانشجو موظف به اخذ ان می باشد علوم پزشکی و زیر شاخه های ان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای واحد زبان تخصصی می باشند.

بهترین کتابی که برای این درس می توانید انتخاب کنید کتاب زبان تخصصی پزشکی می باشد. این سری کتاب ها که تحت عنوان زبان تخصصی می باشند نقش ویژه ای در یاری کردن مترجمان دارند و ان ها می توانند با یادگیری زبان تخصصی و اصطلاحات مربوطه بهترین ترجمه را ارائه نمایند.

بهترین کتاب زبان انگلیسی تخصصی پزشکی

با مطالعه کتاب زبان تخصصی پزشکی علاوه بر دانش تخصصی رشته مربوطه می توانید مهارت های شنیداری، گفتاری و مکالمه ای را بهبود بخشید. از ویژگی های این کتاب می توان به انواع متون ردینگی اشاره کرد که در کتاب اورده شده و مهارت فرد را به طور چشمگیری افزایش می دهد. همچنین در این کتاب دیالوگ هایی که مختص رشته ی پزشکی می باشد نیز بیان شده است.

تست های مختلفی از جمله مهرت خواندن و لیسنینگ در ان اورده شده تا دانشجو بتواند میزان دانش و مهارت خود را در تمامی زمینه ها بسنجد و در صورت ضعف در یک قسمت نسبت به بر طرف کردن ان اقدام نماید. به علاوه در این کتاب بیش از چهارصد اصطلاع و واژه های کلیدی بیان شده که دانستن ان ها بسیار موثر و مفید می باشد.

فهرست کتاب زبان تخصصی پزشکی

کتاب زبان تخصصی پزشکی در 287 صفحه و در قالب فایل پی دی اف برای دانشجویان گرامی رشته های زیر شاخه علوم پزشکی ارائه شده و قابل دانلود می باشد. این کتاب کتابی بسیار کاربردی برای دانشجویان و محققان رشته های مرتبط می باشد. در ادامه سر فصل های کتاب ذکر شده است.

فصل اول: پروتئین های پلاسما

فصل دوم: یرقان فیزیولوژیک

فصل سوم: تومورمارکرها

فصل چهارم: عملکرد غده تیروئید

 فصل پنجم: ایمنی عمومی ایمنی جمعیتی

فصل ششم: خستگی  سلول  T

فصل هفتم: ایمنی

فصل هشتم: ایمنی پیری

فصل نهم: غنی سازی هدفمند نواحی DNA ژنومی

فصل دهم: تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی

فصل یازدهم: بیماریهایی با توارث پیچیده

فصل دوازدهم: بیماری آلزایمر

فصل سیزدهم: کلون سازی ژن

فصل چهاردهم: حامل‌ها

فصل پانزدهم: ژن درمانی بیماری‌های ارثی

فصل شانزدهم: ژن درمانی و سرطان

اصطلاحات تخصصی

سؤالات کنکور

پاسخ سؤالات کنکور

کتاب زبان تخصصی پزشکی برای تمامی دانشجویان پزشکی ضروری می باشد و لازم است تا شما با تمرکز کافی مطالب موجود در این این کتاب زبان تخصصی را مطالعه نمایید. برای تمامی دروس زبان تخصصی به عنوان یک واحد اختصاصی تدریس می شود و لازم است ک دانشجویان این زبان تخصصی را بسیار جدی بگیرند و بتوانند این اصطلاحات و کلمات موجود در زبان تخصصی را به راحتی می توانید فرا بگیرید . پس بهترین کاری که به شما پیشنهادمی کنیم این است که به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و مطالب موجود در این کتاب زبان تخصصی را مطالعه نمایید.

هر رشته ای سرشار از اطصطلاحات و کلمات دشوار می باشد که شما تنها با داشتن مطالعه این کتاب می توانید این اصطلاحات و عبارت های پیچیده انگلیسی رایج در خر رشته ای را فرا بگیرید . کلیه نکات و اصطلاحات موجود در کتاب زبان تخصصی پزشکی به صورت کامل ذکر شده است تا شما بتوانید از مطالعه ی ان بهره مند باشید . گتاب زبان تخصصی مناسب برای رشته های پزشکی بسیار زیاد می باشد از این رو انتخاب کتاب برای شما گسترده است پس بهتر است که کتاب مناسبی را تهیه کنید.

خرید و دانلود کتاب زبان تخصصی پزشکی

کتاب زبان تخصصی پزشکی به صورت فایل PDF در سایت کافه جزوه برلی دانشجویان پزشکی بار گذاری شده است و دانشجویان پزشکی با مراجعه به سایت کافه جزوه می توانند فایل پی دی اف این کتاب را تهیه نمایند و سپس به مطالعه ی کلیه فصل های آن بپردازند. برای دانلود این کتاب به صورت فایل PDF می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و این کتاب را به صورت کامل و به همراه تمام نکات ان مطالعه داشته‌ باشید.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی مناسب است. همچنین این کتاب می‌تواند برای پزشکان و متخصصان حوزه پزشکی مفید باشد.
این کتاب به آموزش واژگان و اصطلاحات تخصصی پزشکی می‌پردازد. در این کتاب مباحثی مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیماری‌ها، و درمان‌ها
نظرات
  1. javad

    پرفکت

  2. ابوالفضل اشکان

    ( خریدار محصول )

    بسیارعالی و کاربردی

  3. اکبر طهماسبی

    ( خریدار محصول )

    وای مگه میشه گفت بده خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *