پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مجید مهدوی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
225 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
650 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی مجید مهدوی PDF

کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک اثر مجموعه ی نویسندگان متشکل از دکتر مجید مهدوی، دکتر سید محمد امین موسوی و دکتر مجید صادقی زاده است. موضوع کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک زیست شناسی است و در دسته بندی کتاب های پزشکی و دانشگاهی نیز قرار می گیرد.

زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک

کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک همچون اکثر کتاب های با موضوع زیست شناسی توسط انتشارات خانه زیست شناسی چاپ و روانه ی بازار شده است.

آثار نام برده شده در زیر از آثار نگاشته شده توسط مجید مهدوی در زمینه ی زیست شناسی هستند.

کتاب جامع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی: سوالات طبقه بندی شده کنکورهای سراسری و آزاد از سال 1375 تا 1387

زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک

زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش

منتخب زیست شناسی سلولی و مولکولی برای شرکت در آزمون های وزارت علوم و وزارت بهداشت

درسنامه ی جامع زیست شناسی: برای آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی

کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک یک کتاب درسی و دانشگاهی است که با زبانی سلیس، روان و قابل فهم، مباحث کلیدی مرتبط با زیست شناسی و تمایز بین زیست شناسی ملکولی و سلولی را به دانشجویان منتقل می کند.

با توجه به پرمحتوا و غنی بودن کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک، مدتی است به عنوان یکی از منابع اصلی اکثر دانشگاه ها توسط اساتید به دانشجویان معرفی می شود.

بهترین کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی

در سال های اخیر علم زیست شناسی پیشرفت های چشم گیری به خصوص در زمینه ی زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک داشته است که البته آثار و تألیفات زیادی به این پیشرفت ها پرداخته اند؛ هر چند که مطالعه ی این منابع زبان اصلی و حجیم برای دانشجویان مشکل است.

از همین رو نویسندگان کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک، با تألیف این کتاب سعی نموده اند تا در جهت افزایش دانش و آگاهی دانشجویان و محققان این زمینه ها قدمی برداشته باشند.

محتوای کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک به سه بخش زیست شناسی مولکولی، زیست شناسی سلولی و مهندسی ژنتیک تقسیم شده است.

دانلود PDF کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک

مؤلفان دکتر مجید مهدوی، دکتر سید محمد امین موسوی و دکتر مجید صادقی زاده در کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک خود نتایج پیشرفت های علم زیست شناسی در سال های اخیر را در سه بخش متشکل از هفده سرفصل به شرح و ترتیب زیر ارائه نموده اند.

بخش اول: بیولوژی سلولی

فصل اول: روش های مطالعه ی سلول

فصل دوم: بیوشیمی سلول

فصل سوم: غشاء، نقل و انتقالات و ماتریکس خارج سلولی

فصل چهارم: اندامک ها و اسکلت سلولی

فصل پنجم: هسته، هستک و تقسیم سلولی

فصل ششم: سرطان و اساس مولکولی

دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک

فصل هفتم: ژنوم (Genome)

فصل هشتم: همانندسازی (Replication)

فصل نهم: ژن (Gene)

فصل دهم: رونویسی (Transcription)

فصل یازدهم: پروتئین سازی یا ترجمه (Translation)

فصل دوازدهم: تنظیم بیان ژن

فصل سیزدهم: مسیرهای پیام سلولی (Cell signaling)

فصل چهاردهم: کلون سازی ژن ها (Gene cloning)

فصل پانزدهم: بیوتکنولوژی

فصل شانزدهم: نانوتکنولوژی و نانوپزشکی

فصل هفدهم: مقایسه ای اجمالی بر ژنومیک و پروتئومیک

خرید کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد. کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک نیز همچون هزاران کتاب دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایل این کتاب در قالب پی دی اف 384 صفحه ای به صورت واضح و شفاف و با صفحه بندی درست تهیه شده است. برای دریافت کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک، کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید. پس از پرداخت آنلاین، لینک دانلود فعال و نمایش داده می شود. امیدواریم کیفیت کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک مورد توجه شما قرار گیرد و برای شما مثمر ثمر واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک

دانشجویانی که در رشته ی ژنتیک تحصیل  می نمایند یکی از دروسی که باید مطالعه نمایند درس زیست شناسی سلولی ملکولی و مهندسی ژنتیک می باشد. که هموار دانشجویان دغدغه انتخاب منبعی بسیار مناسب را برای این درس دارند.

یکی از بهترین منابعی که جهت مطالعه ی درس ززیست شناسی سلولی  مولکولی و مهندسی ژنتیک معذفی شده است کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک می باشد. که این کتاب از جمله کتاب های منبع و رفرنسی می باشد که توسط اساتید مختلف در دانشگاه های سراسر کشور مورد تدریس قرار گرفته است و اساتید زیادی مطالعه ی این کتاب را بریا درس زیست شناسی سلولی ملکولی و مهندسی ژنتیک به دانشجویان خود پیشنهاد کرده اند.

پس اگر شما هم جز ان دسته از دانشجویانی هستید که به مطالعه ی کتاب های رفرنس و جامع و کامل علاقه دارند می توانید با مراجعه به سایت کافه جزوه و سپس جست و جوی این کتاب فایل پی دی اف کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک را با لینک مستقیم از سایت کافه جزوه دریافت نمایید و سپس تمامی فصل های مطرح شده در این کتاب را با دقت بسیار زیاد مطالعه نمایید.

دانلود و خرید کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک

اغلب به دلیل این که این کتاب درسی برای احد درسی زیست شناسی سلولی ملکولی و مهندسی ژنتیک حجم بسیار زیادی دارد دانشجویان نمی خاهند که برای خرید نسخه ی چتاپی این کتاب هزینه ی زیادی را صرف نمایند.

از این رو به خرید جزوه از سایت کافه جزوه روی می اورند. و با مراجعه به سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه خرید می‌کنند.

ادامه مطلب

محتوای کتاب زیست شناسی سلولی، مولکولی و مهندسی ژنتیک به سه بخش زیست شناسی مولکولی، زیست شناسی سلولی و مهندسی ژنتیک تقسیم شده است.
دانشجویانی که در رشته ی ژنتیک تحصیل  می نمایند یکی از دروسی که باید مطالعه نمایند درس زیست شناسی سلولی ملکولی و مهندسی ژنتیک می باشد. که هموار دانشجویان دغدغه انتخاب منبعی بسیار مناسب را برای این درس دارند.
نظرات
  1. نرجس

    عالی
    کارتون بیسته

  2. منصور

    خب مگه نزدی 1401؟
    اینکه تاریخ چاپش 1394
    چه وضعشه؟
    کلاهبرداری نکنین حداقل
    کیفیت عکس ها خوبه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      تاریخ انتشار محصول بر روی سایت 1401 است و نه تاریخ چاپ کتاب.
      اگر دقت کنید نوشته شده تاریخ انتشار و نه چاپ.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *