پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لودیش
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
72 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۳ تیر ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
1002 بازدید
رایگان

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم زبان فارسی یکی از معتبر ترین و جامع ترین کتاب ها در زمینه بیولوژی مولکولی و سلولی می باشد. همچنین این کتاب مرز های مشترکی را که بین بیوشیمی و بیولوژی سلولی وجود دارد را نمایان می کند. از آنجایی که زبان نگارشی این کتاب بسیار ساده و قابل فهم می باشد با مطالعه آن به درک عمیقی در زمینه زیست شناسی و مولکولی سلولی خواهید رسید.

کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش جلد دوم_ زبان فارسی

کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش جلد 2

در صورتی که قصد آماده شدن برای کارشناسی ارشد یا شرکت در آزمون های استخدامی مربوطه را دارید مطالعه کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش جلد دوم_ زبان فارسی می تواند بسیار به شما کمک کرده و درصد بالایی کسب خواهید کرد.

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم زبان فارسی به خصوص در مطرح مباحثی از جمله: غشاء، اسکلت سلولی، انتقال پیام، ایمنی و سیستم عصبی بسیار موفق عمل کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان می گذارد. ریشه علم زیست شناسی را در واقع می توان درک عملکرد مولکول های درون سلولی و فعل و نفعلاتی که انجام می گیرد، دانست.

بهترین ترجمه زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد 2

تمام مفاهیم و اطلاعات موجود در کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش جلد دوم_ زبان فارسی از طریق آزمایش های پیوسته و ابزار های تجربی قدرت مند و موثر انجام گرفته است، به همین دلیل است که امکانات مطالعاتی گسترده ای را در زمینه مطالعه موجودات زنده و سلول ها در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

 دانلود کتاب  لودیش جلد دوم 2021

نقشی که علم زیست شناسی در ابعاد زندگی انسان ها داشته بر همه آشکار است به ویژه در زمینه غذا، دارو و همچنین در روش های پزشکی هم بسیار مفید می باشد. دانشجویان رشته های مختلف از جمله بیولوژی، بیوتکنولوژی و پزشکی می توانند از این منبع جامع و سود مند بهره لازم را در تحقیقات بالینی و مطالعات خود ببرند. متخصصان با درک عمیق در زمینه مولکولی سلولی می توانند دارو هایی با تاثیر بیشتر و واکسن های با کیفیت تری را تولید نمایند. در نهایت با این روش کنترل سلامت جامعه به شکل موثر تری شکل می گیرد.

سر فصل های کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد دوم زبان فارسی

کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد دوم زبان فارسی در ادامه کتاب زیست شناسی و سلولی مولکولی لودیش جلد اول زبان فارسی می باشد. در ادامه سر فصل های این کتاب را مشاهده می فرمایید.

فصل13: حرکت پروتئین ها به غشا ها و اندامک ها

فصل14: حمل و نقل وزیکولی، ترشح و اندوسیتوز

فصل15: انتقام پیام و گیرنده های جفت شده با پروتئین جی

فصل16: مسیر های پیام رسانی کنترل کننده بیان ژن

فصل17: سازمان دهی و حرکت سلولی (ریز رشته ها)

فصل18: سازمان دهی و حرکت سلولی (ریز رشته ها و رشته های حد وسط)

فصل19: تنظیم چرخه سلول یوکاریوتی

فصل20: یکپارچگی سلول ها در بافت ها

فصل21: سلول های بنیادی، عدم تقارن سلولی و مرگ سلولی

فصل22: سلول های سیستم عصبی

فصل23: ایمنی شناسی

فصل24: سرطان

دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم در واقع در ادامه کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول اگده است و در واقع کامل کننده مزباحث ان می باشد. اگر دانشجوی مقطع کارشناسی این رشته هستید باید هر دو جلد کتاب لودیش را در کتابخانه خود داشته باشید تا بتوانید از مطالعه این کتاب های رفرنس لذت ببرید. برخی از اساتید در دانشگاه های سراسر کشور به شدت تاکید می کنند که باید برای درس زیسو شناسی سلولی و مولکولی این کتاب رزیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد دوم و کتاب زیست شناسس و مولکولی سلولی لودیش جلد اول باید به عنوان منبع این درس تخصصی انتخاب شود.

پس در این صورت خرید این دو جلد کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی برای شما واجب می باشد. امروزه بیشتر کتاب ها و جزوات علاوه بر نسخه چاپی آن ها دارای فایل PDF نیز هستند به این دلیل که دانشجویان گرامی رشته های مختلف در مقطع های مختلف تحصیلی بتوانند با پرداخت هزینه ای بسیار کم تمامی کتاب های درسی را به صورت فایل PDF در اختیار داشته باشند. برای هر دو جلد کتاب لودیش نیز می توانید از فایل PDF بهزه مند شوید.

خرید و دانلود کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم

فایل PDF کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم به صورت کامل در سایت کافه جزوه بارگذاری شده است. این دو جلد کتاب زیست شناسی سلولی و مولوولی لودیش از جمله مهم ترین کتاب های رفرنس رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی محسوب می شود که این امکان برای دانشجویان عزیز فراهم شده است تا با مراجعه به کافه جزوه حل می‌شود.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های زیست شناسی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی، و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پایه و پزشکی
بله، این کتاب می‌تواند برای مطالعه کنکور ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با زیست شناسی و علوم پایه مفید باشد.
نظرات
  1. ملیکا

    خیلی وقت بود دنبال pdf ترجمه فارسی این کتاب بودم

  2. معصومه

    جلد یک این کتاب رو هم برا دانلود گذاشتین؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      بله در سایت سرچ بزنید میاره

  3. پری

    قابل سرچه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      خیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *