پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
پروفسور هاروی لودیش
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
72 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ تیر ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
952 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول PDF

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول که نوشته ی پروفسور هاروی لودیش استاد دانشگاه MIT می باشد که یکی از معتبر ترین منابع بیولوژی سلولی و مولکولی است. البته ابعاد بیوشیمیایی و سلولی در آن بیشتر لحاظ شده است. از ویژگی های دیگر کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول زبان فارسی میتوان به زبان ساده و سلیس آن اشاره کرد.

زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول

ترجمه کامل کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول

دانشجویان رشته های مختلف از جمله بیولوژی، بیوتکتولوژی، پزشکی و غیره می توانند با مطالعه کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول زبان فارسی به درک عمیقی از مطالب سلولی و مولکولی رسیده که وجود تصاویر و جداول متعدد در این امر مفید واقع می شود و درک مفاهیم را آسان تر می نماید.

ترجمه روان این کتاب علاوه بر این که برای دانشجویان رشته های مرتبط با علوم سلولی و مولکولی مناسب است برای همکارانی که قصد تحقیق و مطالعه در این زمینه را دارند هم می تواند مفید باشد.  

دانلود PDF کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول زبان فارسی

 کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول زبان فارسی یکی از پایه های اصلی و اساسی رشته پزشکی محسوب می شود. همچنین دانشجویان رشته ی پیراپزشکی هم در دانشگاه این کتاب را مطالعه می کنند.

در جلد اول کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد او_ زبان فارسی به مباحثی پرداخته است که عبارت اند از: مولکول و سلول ها، موجودات مدل ها، ساختار و نحوه عملکرد پروتئین ها، ساختار های شیمیایی. این مفاهیم در چند سر فصل در کتاب زیست شناسی مولکولی و سلولی لودیش گرد آوری شده است.

خرید و دانلود کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش 2021 جلد اول زبان فارسی

کتاب لودیش به خوبی توانسته است که مرز های موجود بین بیوشیمی و بیولوژی سلولی را به تصویر بکشد. به خصوص در مباحث مهمی از جمه: غشاء، حمل و نقل ویزیکولی  انتقال پیام ها، اسکلت سلولی، سیستم اعصاب و ایمنی مورد نیاز، به بحث و بررسی پرداخته است. چون نگارش کتاب لودیش به زبان ساده می باشد بنابراین درک مطالب بسیار راحت است.

سر فصل های کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول زبان فارسی

کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی جلد اول زبان فارسی در دوازده سر فصل گرد آوری شده است که در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

فصل 1: مولکول ها، سلول ها و موجودات مدل

فصل 2: ساختار های شیمیایی

فصل 3: ساختار و نحوه  عملکرد پروتئین ها

فصل 4: کشت و مشاهده سلول ها

فصل 5: مکانیسم های پایه ای ژنتیک مولکولی

فصل 6: تکنیک های ژنتیک مولکولی

فصل 7: ژن ها، ژنومیک و کروموزوم ها و آنتیبوک طب ها

فصل 8: تنظیم رونویسی ژن

فصل 9: مکانیسم های تنظیم بیان ژن پس از رونویسی

فصل 10: ساختار غشای زیستی آن ها

فصل 11: انتقال یون ها و مولکول های کوچک از غشا

فصل 12: انرژی زایی سلولی

با توجه به ساده و سلیس بودن زبان کتاب لودیش دانشجویان رشته های مختلف می توانند آن را به عنوان تکست اصلی خود انتخاب نموده و با مطالعه ی دقیق مطالب کتاب نمره ی بالایی در این واحد کسب نمایند. ترجمه های مختلفی از این کتاب در بازار موجود می باشد که از بین آن ها باید روان ترین آن را انتخاب و سپس به خرید اقدام کنید.

دانلود رایگان کتاب زیست شناسی سلولی و مولکولی لودیش جلد اول

برای درس زیست شناسی سلولی و مولکولی کتاب های بسیار مختلفی نوشته شده است که دانشجویان گرامی در رشته های زیست شناسی می توانند از مطالعه ی این کتاب های بی نطیر بهره مند شوند. برخی از  کتاب ها از کتاب های دیگر جامع و کامل می باشند به گونه ای که کلیه مباحث  و نکات به صورت کامل در این کتاب های رفرنس ذکر شده است کتاب های لودیش نیز از جمله همین کتاب های بسیار جامع محسوب می شود که تحت عنوان کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول  و کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد دوم به چاپ رسیده است.

هر دو جلد این کتاب را باید به صورت کامل مطالعه نمایید تا تمانی مطالب و سر فصل های صروری را یاد  بگیرید. برای اتنلود و خرید فایل پی دی اف کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول و خرید کتاب زیست شناسی و سلولی و مولکولی لودیش جلد دوم می توانید به سایت کافه جزوه که مرجع کتاب ها و جزکه های درسی بسیار مختلفی می باشد مراجعه نمایید و کتاب یا جزوه ی مورد نطر خود را خریداری کنید.

خرید و دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد اول

در جلد اول کتاب لودیش به مباحث مختلفی راجع به زیست شناسی سلولی و مولکولی پرداخته می شود که در ادامه در جلد دوم این کتاب مباحث به صورت بسیار کامل تر برای شما ارائه خواهد شد. بهترین کتابی که برای درس زیست شناسی سلولی و مولکولی می توانید تهبه نمایید کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول و کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد دوم می باشد که هر دو جلد این کتاب در سایت کافه جزوه به دانشجویان گرامب ارائه می شود.

ادامه مطلب

بله
بله به روز است
نظرات
  1. جواد

    کتاب های دکتر لودیش همه عالی هستن

  2. بهار

    ( خریدار محصول )

    با سلام
    عذر می خوام فایل های لودیش متاسفانه برای من باز نمی شه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      جهت اجرای فایل می بایست نرم افزار RAR روی سیستمتان نصب باشد.
      اگر باز هم نتوانستید فایل را اجرا نمایید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا مشکلتان را برطرف نمایند.

  3. امرالله خان

    ( خریدار محصول )

    خرید کردیم دانلود نمیشه چکار کنیم ؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود به ایمیلتان ارسال شده است.

  4. افسانه

    سلام اگر کسی متن کتاب زیست شناسی و مولکولی سلولی لودیش جلد اول رو داره لطفا برامن ارسال کنه که من کپی پیست کنم .ممنون میشم.

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا برایتان ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *