پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جمال میرصادقی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
19 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
859 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب عناصر داستان جمال میرصادقی PDF

کتاب عناصر داستان اثر استاد جمال میرصادقی نویسنده، پژوهشگر و مدرس داستان نویسی است که توسط انتشارات سخن چاپ و روانه ی بازار شده است. این پیشکسوت داستان نویسی دارای بیشتر از هفتاد اثر در حوزه ی داستان نویسی از جمله پژوهش های ادبیات داستانی، نقد ادبی، رمان و داستان های کوتاه و بلند می باشد.

کتاب عناصر داستان

جمال میرصادقی کتاب های بسیار زیادی در زمینه ی داستان نویسی دارد که در آن ها تاریخچه ی داستان نویسی، راهنمایی برای شیوه ی داستان نویسی، واژه نامه ها، فرهنگ داستان نویسی و عناصر داستان از جمله زاویه دید را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

خرید کتاب عناصر داستان جمال میرصادقی

در زیر تعدادی از این آثار را نام می بریم تا علاقه مندان به داستان و داستان نویسی جهت مطالعه ی بیشر به آن ها رجوع کنند.

  • شناخت داستان: کتاب اول: داستان و ادبیات، کتاب دوم: شناخت داستان
  • داستان های خیالی علمی خیالی، خیال و وهم (فانتزی) (به ضمیمه ی واژه نامه اصطلاح های ادبیات داستانی)
  • زاویه دید در داستان
  • جهان داستان (غرب): شانزده داستان کوتاه با ترجمه و شرح و تفسیر همراه با واژه نامه اصلاح های ادبیات داستانی
  • ادبیات داستانی قصه، داتسان کوتاه، رمان
  • جهان داستان (ایران)
  • داستان و ادبیات
  • داستان های نوین: جستارهای در قلمرو ادبیات با شاهدهای داستانی
  • شناسنامه داستان و داستان نویسی همراه با شاهدهای داستانی
  • واژه نامه ی هنر داستان نویسی: فرهنگ تفصیلی اصطلاح های ادبیات داستانی
  • فرهنگ داستان نویسان: شیوه های روایت تشریحی داستان نویسی
  • ادبیات داستانی
  • راهنمای داستان نویسی
  • فرهنگ داستان

دانلود کتاب عناصر داستان جمال میرصادقی

یکی از این آثار پرمحتوا و غنی، کتاب عناصر داستان است که استاد جمال میرصادقی با هدف آموزش نحوه ی استفاده از ابزار های داستان نویسی و رعایت نیازمندی ها، قواعد و ضوابط داستان نویسی به نویسندگان تازه کار و نقادان ادبی حوزه ی داستان نویسی نگاشته است. از همین رو مطالعه ی کتاب عناصر داستان را به تمامی علاقه مندان به نویسندگی داستان و رمان توصیه می کنیم.

استاد جمال میرصادقی تمامی عناصر داستان را از جنبه های مختلف در کتاب عناصر داستان خود شامل چهارده بخش به شرح و ترتیب زیر مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

بخش اول: ادبیات داستانی

بخش دوم: داستان یا روایت خلاقه

بخش سوم: پیرنگ، یا الگوی حادثه

خش چهارم: شخصیت و شخصیت پردازی

بخش پنجم: حقیقت مانندی داستان یا معیار سنجش داستان

بخش ششم: درونمایه یا مضمون

بخش هفتم: موضوع یا قلمرو خلاقیت

بخش هشتم: زاویه دید یا کانون روایت

بخش نهم: صحنه و صحنه پردازی

بخش دهم: گفت و گو در داستان

بخش یازدهم: سبک یا شیوه ی نگارش

بخش دوازدهم: لحن و لحن پردازی

بخش سیزدهم: فضا و رنگ یا فضاسازی در داستان

بخش چهاردهم: نماد و نمادگرایی در داستان

در هر کدام از بخش های کتاب عناصر داستان که در بالا از آن ها نام بردیم، تعداد زیادی زیر بخش به منظور بررسی محتوای بخش از مناظر و جنبه های مختلف قرار داده شده است.

کتاب عناصر داستان PDF

مطالعه ی کتاب عناصر داستان قطعاً برای تمامی داستان نویسان، رمان نویسان، علاقه مندان به نویسندگی و داستان و همچنین دانشجویان ادبیات و زبان فارسی سودمند خواهد بود.

به طور کلی با توجه به تجربه و سابقه ای که استاد جمال میرصادقی به عنوان یکی از پیشکسوتان این حوزه دارند، کتاب های نگاشته شده توسط ایشان به خصوص کتاب عناصر داستان طرفدارن و مخاطبان زیادی دارد که خواهان دسترسی به این کتاب ها هستند.

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه ی الکترونیکی کتاب عناصر داستان گرایش دارند.

از همین رو سایت کافه جزوه با هدف دسترسی راحت تر این عزیزان به کتاب عناصر داستان، نسخه ی الکترونیکی مربوط به این کتاب حجیم و پر محتوا را در قالب فرمت پی دی اف 794 صفحه ای جهت دانلود عموم عرضه نموده است.

عناصر داستان یکی از زیر شاخه های رشته ی ادبیات می باشد. که کسانی که در رشته های ادبیان مشغول به تحصیل هستند با عناصر داستان اشنایی کاملی دارند. در دانشگاه واحد درسی به نام عناصر داستان وجود دارد که به دانشجویان گرامی رشته یادبیات ارائه می شود و ان ها باید این واحد درسی عناصر داستان را در مقطع کارشناسی اخذ نمایند.

برای اینکه شما دانشجویان گرامی رشته ی ادبیات بتوانید درس عناصر داستان را با موفقیت پشت سر بگذارید و نمرهی  خوبی را از لان درس کسب نمایید لازم است تا منبع مناسبی را جهت مطالعه ی درس عناصر داستان انتخاب نمایید. یکی از بهترین کتاب ها و منابع موجود کتاب عناصر داستان می باشد که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی رشته های ادبیات قرار داده شده است.

تا دانشجویان گرامی با مزاجعه به سایت کافه جزوه بتوانند فایل پی دی اف این کتاب را خریداری نمایند. سایت کافه جزوه برای کتاب ها و جزواتی که به صورت فایل پی دی اف به دانشجویان رشته های مختلف ارائه می دهد قیمت بسیار کمی را در نظر گرفته است. به گونه ای که تمامی دانشجویان می توانندبه راحتی فایل پی دی اف کتاب های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

خرید و دانلود کتاب عناصر داستان

اگر قصد دارید که کتاب عناصر داستان را خریداری نمایید. دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد. زینه ی اول خرد نسخه ی پاپی کتاب عناصر داستان می باشد که باید برای خرید این کتاب هزینه ی بیشتری را صرف نمایید.

گزینه ی بعدی نیز خرید فایل پی دی اف کتاب عناصر داستان می باشد که برای خرید فایل پی دی اف کتاب عناصر داستانی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و خرید کتاب خود را به انجام برسانید.

ادامه مطلب

بله
کسانی که در رشته های ادبیان مشغول به تحصیل هستند با عناصر داستان اشنایی کاملی دارند.
نظرات
  1. مبینا

    عالی و آموزنده

  2. کاظم رضوی

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

  3. مرتضی صدر

    من تازه خریداری کردم خیلی عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *