پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
829 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ و فریدمن PDF

کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ و فریدمن بهترین کتابی است که تاکنون در مورد فیزیک دانشگاهی تالیف شده است و در عین سادگی عالی است. هیچ کلمه ای برای توصیف میزان عالی بودن آن وجود ندارد.

هر مفهومی به وضوح توصیف شده است و توضیحی که در فیزیک دانشگاه ارائه شده است بسیار ساده است. اگر کسی از مغز او کمی بیشتر استفاده کند، بدون شک او می تواند به راحتی با خواندن فیزیک دانشگاه تا سطح کتاب به هر مفهوم فیزیک تسلط یابد. این کتاب از یک اصل ساده استفاده می کند.

کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ

دانلود کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ و فریدمن فارسی

این نسخه دارای همان محتوای متن سنتی است. کتاب های a la Carte نیز ارزش زیادی دارند و هزینه این قالب به طور قابل توجهی کمتر از یک کتاب درسی جدید است.

قبل از استفاده حتما با استاد خود مشورت کنید یا برنامه درسی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید ISBN درست را انتخاب کرده اید. چندین نسخه از محصولات MyLab & Mastering پیرسون برای هر عنوان وجود دارد ، از جمله نسخه های سفارشی برای مدارس خاص ، و ثبت نام ها قابل انتقال نیستند.

بعلاوه ممکن است برای ثبت نام و استفاده از محصولات MyLab و Mastering پیرسون به یک CourseID که توسط استاد شما ارائه شده است نیاز داشته باشید.

دانلود کتاب فیزیک مدرن یانگ و فریدمن فارسی

از زمان چاپ اول ، کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ به دلیل تأکید بر اصول اساسی و چگونگی کاربرد آنها مورد احترام است.

این متن به دلیل روایت شفاف و کامل و همچنین مجموعه هایی کاملاً گسترده، عمیق و متفکرانه از نمونه های کار شده که ابزارهای کلیدی را برای دانش آموزان در درک مفهوم و مهارت های حل مسئله فراهم می کند شناخته شده است.

 دانلود کتاب فیزیک دانشگاهی سرز و زیمانسکی ویرایش 13

سیزدهمین نسخه ضمن افزودن ویژگی های جدید تحت تأثیر تحقیقات آموزش و پرورش برای آموزش مهارت های مورد نیاز دانشجویان امروزی ، ویژگی های تعریف شده متن را بهبود می بخشد.

تمرکز بر یادگیری تصویری ، انواع جدید مسئله و تعلیم و تربیت که توسط متادیتای MasteringPhysics تیتر می شوند، پیشرفت هایی که برای ایجاد بهترین منبع یادگیری برای دانشجویان فیزیک طراحی شده اند.

دانلود حل المسائل فیزیک دانشگاهی یانگ و فریدمن ویرایش 13

MasteringPhysics® از Pearson بهترین سیستم تکالیف ، آموزش و ارزیابی آنلاین است که با درگیر کردن دانش آموزان قبل ، حین و بعد از کلاس با محتوای قدرتمند برای بهبود نتایج طراحی شده است.

مربیان با تخصیص محتوای موثر آموزشی قبل از کلاس ، دانش آموزان را برای یادگیری آماده می کنند و تفکر انتقادی و حفظ آن ها را با استفاده از منابع درون کلاس مانند یادگیری کاتالیزوری تشویق می کنند.

دانش آموزان می توانند بعد از کلاس از طریق تکالیف تکالیفی سنتی و تطبیقی ​​که نکات و بازخورد خاص پاسخ را ارائه می دهند بر مفاهیم مسلط شوند.

کتاب درجه بندی مسترینگ امتیازات مربوط به همه تکالیف را که به طور خودکار درجه بندی می شوند در یک مکان ثبت می کند، در حالی که ابزارهای تشخیصی به مربیان امکان دسترسی به داده های غنی را برای ارزیابی درک غلط دانش آموزان می دهند.

تسلط، یادگیری را با ایجاد انطباق مداوم با هر دانش آموز و یادگیری شخصی تر کردن آن را بیش از هر زمان دیگری، قبل، هنگام و بعد از کلاس به ارمغان می آورد.

دانلود رایگان کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ

ویرایش های مختلفی از کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ در بازار موجود می باشد. کافه جزوه جدید ترین و بهترین ویرایش کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ + حل المسائل را در سایت برای دانشجویان رشته های فیزیک و سایر رشته های مرتبط قرار داده است.

یکی از بهترین کتاب های که می توانید به عنوان منبع درس فیزیک انتخاب کنید کتاب یانگ می باشد. کلیه مطالبی را دانشجو باید فرا بگیرید به صورت کاملا کاربردی در این کتاب بیان شد است تا دانشجویان به راحتی بتوانند کلیه مطالب را درک نمایند.

نحوه ی نگارش این کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ با بینش چند کاربره می باشد و با این بینش سعی کرده تا مسائل موجود را بهتر به ذهن دانشجویان تفهیم نماید.

در کنار کتاب فیزیک دانشگاهی یانگی حل المسائلی نیز وجود دارد که از راه حل های مختلفی جهت حل مسائل فیزیک بهره  مند شده است.

ابتدا دانشجویان می توانند مطالب را به صورت کامل و جامع مطالعه نمایند و سپس جهت تثبیت مطالب در ذهن خود مسائل موجود را حل نمایند. اگر هم مشکلی در حل مسائل داشته باشند می توانند از مطالعه حل المسائل نیز بهره مند شوند.

حل المسائل کاربردی کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ

یکی از مزیت های این فایل پی دی اف قرار داده شده در سایت کافه جزوه وجود حل المسائل می باشد تا دانشجویان در حل مسائل مختلف این کتاب مشکلی نداشته باشند.

یکی از منبع های پیشنهادی برای درس فیزیک کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ + حل المسائل می باشد. با مطالعه کامل و دقیق مطالب این کتاب درفهم مطالب فیزیک مشکلی نخواهید داشت.

بسیاری از اساتید دانشگاه از این کتاب به عنوان منبع تدریس درس فیزیک استفاده می نمایند و مطالعه کتاب فیزیک دانشگاهی یانگ را به دانشجویان گرامی پیشنهاد می کنند.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه در دانشگاه
مکانیک: شامل حرکت، دینامیک، کار و انرژی، حرکت دورانی، نوسان و موج گرما: شامل دما، گرما، قانون گازها، ترمودینامیک
نظرات
  1. مهدی

    خیلی عالی بود

  2. حسن

    سلام
    نسخه آلمانی کتاب یانگ و فریدمن رو دارید؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      بله، در اسرع وقت اضافه خواهد شد.

  3. فاطمع

    سلام چرا تو‌گوشیم باز نمیه؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      فایل یک مقدار سنگین و حجیم هستش به همین دلیل در برخی از موبایل ها اجرا نمیشه
      لطفا در لپ تاپ یا کامپیوتر آن را اجرا کنید.

  4. مریم

    سلام ، برای خرید نسخه فیزیکی در دسترس قرار میگیره یا پی دی اف؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      پی دی اف (pdf)

  5. الهه

    ( خریدار محصول )

    متاسفانه باز نمیشه مدام میگه مشکل در استخراج فایل
    لطفا رسیدگی بکنین

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید

  6. melika

    ( خریدار محصول )

    سلام
    کتاب رو خریدم اما باز نمیشه برام
    رمز هم میزنم ولی باز نمیشه
    میشه راهنمایی کنید!

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل را برایتان به صورت pdf ارسال نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *