پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دیوید هالیدی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
74 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
688 بازدید
۹,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد اول زبان فارسی

کتاب فیزیک هالیدی جلد اول ویرایش 8 با ارائه چندین ویژگی و اضافات جدید، بر روی مسائل قبلی بنا شده است.

ویرایش جدید مجموعه دقیق ، گسترده و متنوعی از سوالات ارزیابی هر برنامه مدیریت دوره را علاوه بر همه سوالات از جمله نوعی کمک به سوالات از جمله بازخورد خاص پاسخ برای تسهیل موفقیت ارائه می دهد.

متن همچنین ارائه مطالب چندرسانه ای (فیلم ها و انیمیشن ها) از بسیاری از مطالب را ارائه می دهد که یک مسیر جایگزین برای مطالب برای کسانی است که با خواندن نمایشگاه علمی مبارزه می کنند.

علاوه بر این، این کتاب شامل محتوای بررسی ریاضیات در یک ماژول خودآموز برای بررسی دقیق تر و همچنین در فیلم های ریاضی به موقع برای تجدید نظر سریع در یک موضوع خاص است. محتوای هالیدی به طور واضح ، صحیح و کامل پذیرفته شده است. مشکلات پایان فصل ها بدون همتا است.

کتاب فیزیک هالیدی جلد اول

دانلود کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد اول مکانیک و گرما

دیوید هالیدی مولف کتاب فیزیک هالیدی جلد اول مکانیک و گرما به عنوان استاد برجسته با دانشگاه پیتسبورگ در ارتباط است. وی و رابرت رزنیک به عنوان رئیس گروه در سال 1960 در فیزیک برای دانشجویان علوم و مهندسی و سپس در مبانی فیزیک همکاری کردند.

Fundamentals در حال حاضر در هشتمین نسخه خود است و پس از آن از هالیدی و Resnick به جارل واکر تحویل داده شده است. دکتر هالیدی بازنشسته است و در سیاتل اقامت دارد.

رابرت رزنیک استاد برجسته Rensselaer و استاد برجسته سابق آموزش علوم ادوارد پی. همیلتون ، 1993-1994 است.

او به همراه همکار خود ، دیوید هالیدی ، در کتاب فیزیک که در حال حاضر مشهور در مورد فیزیک عمومی است ، که هنوز هم یکی از معتبرترین متون در این زمینه است ، در آموزش فیزیک انقلابی ایجاد کرد.

دانلود کتاب فیزیک هالیدی جلد اول ترجمه فارسی

جرل واکر (استاد فیزیک در دانشگاه ایالتی کلیولند) کارشناسی خود را در رشته فیزیک از دانشگاه MIT در سال 1967 و دکترای خود را در رشته فیزیک از دانشگاه مریلند در سال 1973 دریافت کرد.

کتاب او سیرک پرواز فیزیک 30 سال پیش منتشر شد ، ترجمه شده در حداقل 10 زبان است و هنوز در سراسر جهان فروخته می شود.

به مدت 16 سال او در سخنرانی های خود در سیرک پرواز در سراسر ایالات متحده و کانادا گشت و گذار کرد و از جمله بدلکاری های فیزیکی مانند تظاهرات ناخن و تظاهرات راه رفتن روی ذغال داغ را به تعداد بی شماری از معلمان فیزیک معرفی کرد که پس از آن اقدام به صدمه زدن به خود کردند.

دانلود رایگان فایل پی دی اف کتاب فیزیک هالیدی جلد اول

یکی از مشهور ترین و معروف ترین فیزیکدانانی که تاثیر بسیار زیاد و مثبتی در این رشته داشته است هالیدی می باشد. جلد اول این کتاب را می توانید به صورت فایل پی دی اف به صورت کامل و رایگان از سایت کافه جزوه دانلود نمایید.

یکی از پر تیراژ ترین کتاب های موجود برای رشته ی فیزیک همین کتاب  هالیدی می باشد. کتاب فیزیک هالیدی جلد اول می تواند به عنوان منبع تدریسی برای این درس انتخاب شود.

اساتید بسیاری در اکثر دانشگاه از روی کتاب هالیدی تدریس می نمایند و مطالعه ی این کتاب فیزیک را به دانشجویان خود پیشنهادمی نمایند. 

در جلو اول کتاب فیزیک هالیدی می توان مفاهیم پایه و مقدماتی فیزیک را مطالعه کرد که البته تمامی مفاهیم پایه و مقدماتی به صورت کاملا تخصصی شرح داده شده است. دانشجویان گرامی رشته های مرتبط فیزیک می توانند از مطالعه ی این کتاب کاربردی بهره مند شوند.

کتاب فیزیک هالیدی جلد اول

مکانیک و گرما در فیزیک هالیدی جز بنیادی ترین و اصلی ترین مفاهیمی می باشد که مطرح شده است. برای دانشجویانی که به تازگی در رشته ی فیزیک مشغول به تحصیل شده اند این کتاب کاربردی بسیار مفید و موثر می باشد. زیرا مفاهیم را به صورت پایه و مقدماتی مطرح کرده است.

به طوری که دانشجویان در ترم های پایین تر نیز به راحتی می توانند مطالب موجود در کتاب فیزیک هالیدی را فرا بگیرند.

تمامی سر فصل های اموزشی در کتاب فیزیک هالیدی پوشش داده شده است به گونه ای که انتخاب کتاب فیزیک هالیدی جلد اول به تنهایی به عنوان منبع درس فیزیک کافی می باشد. فقط دانشجو باید زمان کافی مهت مطالعه ی ان صرف نماید تا به راحتی بتواند کلیه مبلاحث مطرح شده را یاد بگیرد.

ادامه مطلب

دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی فیزیک در دوره متوسطه دوم دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه در دانشگاه
مکانیک: شامل حرکت، دینامیک، کار و انرژی، حرکت دورانی، نوسان و موج گرما: شامل دما، گرما، قانون گازها، ترمودینامیک
نظرات
  1. مهدی

    very good

    • محمدحکیم

      خیلی ممنون بابت گذاشتن این کتاب برای دانلود کاربران.

  2. جمشید

    خدا خیرتان بدهد
    ممنون از قرار دادن این کتاب برای دانلود

  3. سیدمجتبی طالقانی

    هرچه سریعتر نسبت به حذف این کتاب و کتاب های انتشارات ما از سایت خود اقدام کنید در غیر اینصورت از مراجع قانونی اقدام خواهیم کرد

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      ممنون از اطلاعتون
      در اسرع وقت لینک خرید و دانلود کتاب از سایت حذف خواهد شد.
      لطفا نام انتشارات و سایر کتبی که مشمول قانون حق نشر و کپی رایت می شوند را به پشتیبانی تلگرام سایت ارسال نمایید تا نسبت به حذف سایر کتب اقدام شود.

  4. آتنا

    ( خریدار محصول )

    این کتاب رو تهیه کردم و بعد از دانلود موقع خارج کردنش از حالت فشرده با چندین ارور مواجه شدم و فایل عملا خراب بود.
    با در نظر گرفتن وضعیت فعلی اینترنت و اختلال شدید تغییر آیپی دهنده ها، امکان اتصال به تلگرام برای دریافت پشتیبانی هم مقدور نیست!!!!!!!!

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      فایل تست شد و هیچگونه مشکلی مشاهده نگردید.
      اگر همچنان برای اجرای فایل با مشکل مواجه هستید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا همکاران بنده شما را راهنمایی کنند.

  5. نسرین

    ( خریدار محصول )

    با سلام فایل رو که خریداری و دانلود کردم برای خارج کردن از حالت فشرده رمز میخواد که داخل سایت قرار ندادین. به پشتیبانی هم پیام دادم جوابی دریافت نکردم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      رمز فایل: cafejozve.ir

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *