پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دیوید هالیدی
نوع فایل 📝
RAR
حجم فایل 💾
18 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
848 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم ویرایش 8 فارسی

کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم که معمولاً به عنوان مبانی فیزیک هالیدی جلد 2 نیز شناخته می شود، عنوان کتابی در زمینه فیزیک از دیوید هالیدی، روبرت رازنیک و گرال واکر است. کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم برای اولین بار در سال 1960 با عنوان فیزیک توسط هالیدی و رسنیک منتشر شد. در دو چاپ آخر این کتاب از یک پژوهشگر ایرانی به نام محمدرضا خوش بین نام برده و تشکر شد و وی ترجمه دهمین چاپ این کتاب را منتشر کرد. کتاب مبانی فیزیک در اکثر دانشگاه های ایران به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست فیزیک هالیدی جلد دوم

انجمن فیزیک آمریکا در بزرگداشت یکصدمین سال این کتاب، این کتاب را بزرگترین اثر آموزشی فیزیک قرن بیستم نامید.

دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم

کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم مبانی فیزیک هالیدی رزنیک است که مباحث الکتریسیته و مغناطیس را پوشش می دهد و در نظر گرفته شده است که یک کتاب فیزیک کلاس دوم برای دانشجویان کالج باشد.

دانلود pdf مبانی فیزیک هالیدی جلد 2

فیزیک هالیدی یکی از کتاب های مرجع دروس عمومی فیزیک دانشگاه است که در اکثر دانشگاه های کشور به عنوان تنها منبع دروس فیزیک شناخته شده و تدریس می شود. مبانی فیزیک که معمولاً به عنوان فیزیک هالیدی شناخته می شود، عنوان کتابی در زمینه فیزیک است که توسط دیوید هالیدی، روبرت رازنیک و گرالت واکر نوشته شده است.

این کتاب برای اولین بار در سال 1960 با عنوان فیزیک توسط هالیدی و رازنیک منتشر شد. این کتاب به فارسی نیز ترجمه شده و به عنوان کتاب مرجع در اکثر دانشگاه های ایران مورد استفاده قرار می گیرد. انجمن فیزیک آمریکا در بزرگداشت یکصدمین سال این کتاب ، این کتاب را بزرگترین اثر آموزشی فیزیک قرن بیستم نامید.

دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم

یکی از جامع ترین و کامل ترین منابعی که می توانید برای درس فیزیک مطالعه نمایید فیزیک هالیدی می باشد. در این قسمت فیزیک هالیدی جلد دوم را برای دانشجویان گرامی قرار داده ایم تا بتوانید از مطالعه ی این کتاب جامع و کامل بهره مند شوید. تمامی مباحثی که در فیزیک دانشجویان باید فرا بگیرند در این کتاب هالیدی به طور کامل بیان شده است.

کتاب هالیدی برای درس فیزیک را در دو جلد می توانید در بازار مشاهده نمایید. کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم در واقه در ددامه و کامل کننده مباحث فیزیک هالیدی جلد اول می باشد. برای یادگیری پایه ای درس فیزیک پیشکهاد می شود که کتاب فیزیک هالیدی هر دو جلد را تهیه نمایید و به مطالعه ی کامل و مفصل هر دو جلد بپردازید.

تمامی مطالبی را که لازم است یاد بگیرید به صورت کامل همراه با مثال ها  نمونه سوالات برای شما شرح داده است تا بتوانید کلیهرمباحث مطرح شده را به راحتی یاد بگیرید. فقط کافی است که دقت کافی د  مطالعه ی کتاب فیزیک هالیدی جلد و یک و دو داشته باشید تا بتوانید کلیه مفاهیم موجود در فیزیک را فرا بگیرید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم

برای دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم و جلد اول می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید.بعد از دانلود فایل پی دی اف باید وقت کافی جهت مطالعه ی این کتاب داشته باشید.

کتاب زبان اصلی فیزیک هالیدی را می توانید دانلود نموده اگر نمی توانید زبان اصلی این کتاب هالیدی را مطالعه نمایید. ترجمه های خوبی از این کتاب در بازار و کتاب فروشی های محتلف وجود دارند که می توانید از کافه جزوه دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانشجویان
ترجمه های خوبی از این کتاب در بازار و کتاب فروشی های محتلف وجود دارند که می توانید از کافه جزوه دریافت نمایید.
نظرات
  1. ذاکر

    سلام
    لطفا جزوه این درس را هم روی سایت بزارید

  2. مسلم باهنر

    عالی عالی هستش

  3. شهرام هامون

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *