پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دیوید هالیدی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
46 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
1134 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

فیزیک هالیدی جلد سوم PDF

کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم یکی از مهمترین دروس رایج در رشته های مهندسی و علوم پایه است و از این نظر برای بسیاری از رشته ها مفید و مهم است. این کتاب و درس معمولاً به صورت دو دوره در دانشگاه ارائه می شود. در اینجا وب سایت کافه جزوه،  PDF این کتاب را به همراه یک جزوه چاپی جامع آماده کرده است که به صورت رایگان می توانید آن را دانلود کنید.

کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم

فهرست مطالب مبانی فیزیک هالیدی جلد سوم:

  • شاره ها
  • نوسان ها
  • موج ها
  • تصویرها
  • تداخل
  • پراش
  • نسبیت
  • فوتون ها و موج های ماده
  • اتم ها
  • رسانش الکتریسیته در جامد ها
  • فیزیک هسته ای
  • انرژی هسته ای
  • کوارک ها، لپتون ها، مهبانگ ها

دانلود کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم به زبان فارسی

کاربران گرامی، محتوای این فایل نسخه کامل کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم، نوشته دیوید هالیدی، روبرت رازنیک، گرال واکر است که در قالب PDF در 508 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

مبانی فیزیک هالیدی جلد سوم

کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم که با نام رسمی Fundamentals of Physics منتشر شده است. این یک منبع آموزشی محبوب برای یادگیری فیزیک عمومی در دانشگاه ها است. این مجموعه کتاب تمام بخش ها و مبانی فیزیک از جمله حرکت، برق، نور و شامل مثال ها و توضیحات طولانی را شامل می شود.

جلد سوم مبانی فیزیک هالیدی به موضوعات مربوط به نور، مایعات و امواج با مثال ها و توضیحات گام به گام می پردازد.

دانلود فیزیک هالیدی جلد سوم الکتریسیته و مغناطیس

کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد 3 که معمولاً به عنوان فیزیک هالیدی شناخته می شود، عنوان کتابی در زمینه فیزیک از دیوید هالیدی، روبرت رازنیک و گرال واکر است. ویرایش هشتم مبانی فیزیک در سال 2008 منتشر شد. چاپ نهم و دهم نیز بعداً منتشر شد. این کتاب برای اولین بار در سال 1960 با عنوان فیزیک توسط هالیدی و رازنیک منتشر شد.

دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم زبان اصلی و بهترین ترجمعه کتاب هالیدی فیزیک

جلد سوم از کتاب معروف فیزیک هالیدی نیز در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان و علاقه مندان بتوانند از مطالعه ی این کتاب بی نظیر بهره مند شوند. کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم در ادامه و کامل کننده مباحث جلد دوم امده است. مباحث موجود در فیزیک بسیار گسترده می باشد و نمی توان تمامی مطالب را در در یک کتاب ذکر کرد.

اگر به دنبال منبعی جامع برای درس فیزیک خود هستید مطالعه ی کتاب فیزیک هالیری اول دوم و سوم یعنی سه جلد ان به صورت کامل به شما پیشنهاد می شود. می توانید ابتدا فیزیک هالیدی جلد اول و سپس فیزیک هالیدی جلد دوم را مطالعه نمایید تا نوبت به مطالعه ی فیزیک هالیدی جلد سوم برسد. علاقه مندان به فیزیک نیز تمایل بسیار زیادی را به مطالعه ی این کتاب یعنی کتاب فیزیک هالیدی نشان می دهند.

می توانید فایل پی دی اف کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم را از سایت کافه جزوه به صورت کاملا رایگان دانلود نموده و به مطالعه ی تمامی مباحث ذکر شده در ان بپردازید.

خرید و دانلود کامل کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم زبان اصلی فیزیک دانشگاهی

بسیاری از افرادی که در رشته ی فیزیک تحصیل می نمایند ترجیح می دهند برای درس فیزیک کتاب فیزیگ هالیدی را به عنوان منبع اصلی این درس انتخاب نمایند. کلیه مطالب و سر فصل های ارائه شده توسط کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم پوشش داده شده است.

پس با خیال راحت می ووانید فایل پی دی اف جزوه و کتاب فیزیک هالیدی جلد سوم و دوم و اول را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید. تمامی مباحث ذکر شده در کتاب فیزیک هالیدی در هر سه جلد به صورت ساده روان قابل فهم هستند.

ادامه مطلب

بله
8900 تومان
نظرات
  1. زهرا

    تشکر از دست اندرکاران سایت کافه جزوه

  2. شهرام خلیلی

    ( خریدار محصول )

    همه جوری عالی خیلی خوبه

  3. محمدجواد علیپور

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *