پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
الف لوی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
49 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۱ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
1026 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس PDF

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس اثر الف لوی است که توسط فریده مشایخ به زبان فارسی برگردانده شده است. موضوع کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی در زمینه ی ماهیت برنامه ریزی مدارس و اجرای برنامه ریزی مدارس می باشد که در گروه کتاب های علوم تربیتی قرار می گیرد.  کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس توسط انتشارات سازمان پژوهش و برنامه ریزی (مدرسه) چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس

برنامه ریزی درسی مدارس الف لوی

الف لوی آثار دیگری در زمینه ی برنامه ریزی درسی و آموزشی نیز نگاشته اند که از جمله ی آن ها به کتاب های زیر نیز می توان اشاره کرد.

  • برنامه ریزی درسی ملی و مدرسه ای
  • برنامه ریزی درسی ملی و مدرسه محور

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس که در اینجا معرفی می کنیم از غنی ترین کتاب های نگاشته شده در زمینه ی برنامه ریزی درسی و آموزشی است هرچند که برخی از قسمت های آن با فرهنگ و سنت های کشور ما سازگار نیست.

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی به دانشجویان رشته های روانشناسی و علوم تربیتی تدریس می شود.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته های روانشناسی و علوم تربیتی نیز کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را به عنوان یکی از منابع کنکور به منظور آمادگی برای کنکور مطالعه می کنند.

دانلود pdf کتاب برنامه ریزی درسی مدارس فریده مشایخ

با توجه به اهمیت کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس مطالعه ی آن را به کارشناسان آموزش و پرورش، صاحب نظران، متفکران و کارشناسان توصیه می کنیم، زیرا نظام آموزش و پروزش کنونی کشورمان نیاز به تغییرات اساسی دارد که باید بر اساس اصول مدون برنامه ریزی و با مطالعه ی اساسی صورت پذیرد.

الف لوی کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس خود را در سه بخش زیر به رشته ی تحریر درآورده است.

مقدمه: ماهیت برنامه ریزی درسی مدارس

بخش نخست: آماده سازی رؤوس برنامه درسی

بخش دوم: تهیه و تولید مواد آموزشی

بخش سوم: اجرای برنامه درسی جدید

علاوه بر کارشناسان آموزش و پرورش و دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی که باید کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را مطالعه کنند، تمامی کسانی که به نحوی با دانش آموزان در ارتباط هستند همچون معلمان و مربیان یا کسانی که رسالت تغییر در آموزش و پروزش و برنامه ی آموزشی آن را در سر می پرورانند از مطالعه ی این کتاب سود خواهند برد.

محتوای غنی کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس افق دید مخاطبان را گسترش داده و به آن ها در ارائه ی راه حل ها و طراح های بومی شده شان مطابق با فرهنگ کشورمان در زمینه ی برنامه ریزی درسی و آموزشی کمک خواهد کرد.

کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی PDF

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها گرایش دارند.

از همین رو سایت کافه جزوه با هدف دسترسی راحت تر این عزیزان به کتاب برنامه ریزی درسی مدارس مبانی برنامه ریزی آموزشی ، نسخه ی الکترونیکی مربوط به این کتاب حجیم و پر محتوا را در قالب فرمت پی دی اف 96 صفحه ای جهت دانلود عموم عرضه نموده است.

امیدواریم استفاده از کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس برای کارشناسان آموزش و پرورش و شما مخاطب عزیز مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس

در این قسمت کی خواهیم که کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را به کاربران عزیز سایت کافه جزوه معرفی نماییم. این کتاب برای نجوه ی برنامه ریزی اموزشی و درسی دانش اموزان در مدارس بسیار مهم است. این از جمله دروسی می باشد که دانشجویان تربیت معلم باید حتما فرا بگیرند تا بعدا بتوانند برنامه ریزی اموزشی و درسی دقیق را برای دانش اموزان در مدارس و در مقاطع مختلف اعمال نمایند. برای دانش اموزان برنامه ریزی درسی و اموزشی صحیح بسیار حائز اهمیت می باشد.

از همین رو نیز نویسندگانی کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را به نگارش در اورده اند تا افراد مورد نظر به صورت کامل با مبانی برنامه ریزی اموزشی و برنامه ریزی درسی دانش اموزان در مقاطع مختلف در تمامی مدارس اشنا شوند.

برای اینکه بتوانید در مدارس برنامه ریزی بهتری داشته باشید به گونه ای که در فرایند یاد گیری دانش اموزان مدارس بازدهی مثبتی داشته باشد از مطالعه ی کتاب برنامه ریزی اموزشی و درسی دانش اموزان در مدارس غافل نشوید. نکات بسیار مثبت ریز و دقیقی در این کتاب بیان شده است که در برنامه ریزی اموزشی و درسی برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

خرید و دانلود کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس

اگر قصد خرید کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را دارید می توانید ابتدا به سایت کافه جزوه مراجعه نموده وسپس ام کتاب مورد نظر خود را بنویسید تا اگر فایل پی دی اف این کتاب بریاتان به نمایش در امد بتوانید مشخصات کامل کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را مطالعه نموده و سپس با اگاهی کاملی نسب به خرید این کتاب اقدام نمایید.

ادامه مطلب

تمامی کسانی که به نحوی با دانش آموزان در ارتباط هستند همچون معلمان و مربیان یا کسانی که رسالت تغییر در آموزش و پروزش و برنامه ی آموزشی آن را در سر می پرورانند از مطالعه ی این کتاب سود خواهند برد.
اگر قصد خرید کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را دارید می توانید ابتدا به سایت کافه جزوه مراجعه نموده وسپس ام کتاب مورد نظر خود را بنویسید تا اگر فایل پی دی اف این کتاب بریاتان به نمایش در امد بتوانید مشخصات کامل کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی درسی مدارس را مطالعه نموده و سپس با اگاهی کاملی نسب به خرید این کتاب اقدام نمایید.
نظرات
  1. محمد

    عالی

  2. مکرمه محمدی

    بسیار عالی که میتونم اینترنتی و با قیمت مناسب این کتاب رو خریداری کنم.

  3. beygi

    ( خریدار محصول )

    فایل دانلود نمیشه اصلا..یعنی چی؟لطفا فایل رو برام بفرستید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود فایل به ایمیتان ارسال شده است.
      همچنین می توانید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل برایتان ارسال شود.

  4. زاهدی

    ( خریدار محصول )

    سلام. فایل کتاب «مبانی برنامه ریزی آموزشی برنامه درسی مدارس مترجم فریده مشایخ» را خریداری کردم اما باز نمیشه.

    • alireza.alمدیر سایت

      سلام
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام بدین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *