پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سید باقر فاطمی و دکتر یوسف رضایی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
27 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۶ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
924 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مبانی سنجش از دور فاطمی PDF

کتاب مبانی سنجش از دور اثر مؤلفان سید باقر فاطمی و دکتر یوسف رضایی و به چاپ رسیده توسط انتشارات آزاده می باشد. سید باقر فاطمی و دکتر یوسف رضایی بر اساس تجربیاتشان در طول سال های تدریس، تحقیق و پژوهش، کتاب مبانی سنجش از دور را به رشته ی تحریر درآورده اند.

کتاب مبانی سنجش از دور کتابی درسی و دانشگاهی است که برای دانشجویان رشته های سنجش از دور و جی آی اس تألیف شده است. مخاطبان کتاب مبانی سنجش از دور تنها به دانشجویان رشته ی سنجش از دور و جی آی اس محدود نیست.

کتاب مبانی سنجش از دور

کتاب مبانی سنجش از دور pdf

بلکه دانشجویان رشته های جغرافیا، مهندسی عمران، زمین شناسی، محیط زیست و نقشه برداری نیز از این کتاب به عنوان یک منبع جامع و کامل برای آشنایی با مبانی علم سنجش از دور استفاده می کنند. سنجش از دور علمی است که در آن جمع آوری داده های مکان مند توسط ماهواره های ارسال شده به فضا به همراه سنجده انجام می شود.

سپس متخصصان این علم وظیفه دارند تا به وسیله ی قابلیت های نرم افزاری یا کد نویسی، الگوریتم های پردازش و آنالیز تصویر را بر روی تصاویر ثبت شده توسط این سنجده ها پیاده سازی کرده و از این طریق اطلاعاتی معنادار و هدفمند را از تصاویر ماهواره ای استخراج کنند.

دانلود پی دی اف کتاب مبانی سنجش از دور سید باقر فاطمی

در فصول ابتدایی کتاب مبانی سنجش از دور، مقدمات فیزیک سنجش از دور و مبانی فیزیکی انرژی الکترومغناتیس مرتبط با علم سنجش از دور مطرح شده اند؛ که نیاز است دانشجویان برای فهم سایر مطالب با این مقدمات آشنا باشند.

فصل سوم به آثار مختلفی که اتمسفر کره ی زمین بر روی تصاویر ماهواره ای می تواند بگذارد پرداخته است.

در فصل چهارم و پنجم سکوها، سنجده ها و تمامی خصوصیات آن ها از میدان دید گرفته تا قدرت تفکیک های مکانی، زمانی، طیفی و غیره مورد بررسی قرار گرفته اند. همچنین انواع سنجده ها از نظر نوع انرژی، نوع داده، هندسه ی جمع آوری داده و غیره تحلیل شده اند.

مبانی سنجش از دور اثر سید باقر فاطمی

در فصل ششم نیز انواع سیستم های راداری، نحوه ی کارکرد و مشخصات آن ها از جمله قدرت تفکیک های جانبی، مکانی و در جهت آزیموت معرفی شده اند.

در فصل های هفتم، هشتم و نهم، سعی شده است تا دانشجو به صورت اصولی و کاربردی با مبانی پردازش تصاویر ماهواره ای، دلیل انجام این پردازش ها و نحوه ی انجام این پردازش ها از جمله پردازش های طیفی و هندسی آشنا شود.

در فصل دهم و یازدهم نحوه ی استخراج اطلاعات از تصاویر ماهواره ای به کمک الگوریتم های طبقه بندی متداول و مبانی این الگوریتم ها توضیح داده شده است.

در فصل دوازدهم تعدادی از سنجده های مهم نام برده شده اند؛ به کاربرد ها، مشخصات، ویژگی ها و تمامی قدرت تفکیک های آن ها نیز پرداخته شده است.

خرید کتاب مبانی سنجش از دور باقر فاطمی

مؤلفان سید باقر فاطمی و دکتر یوسف رضایی تمامی آنچه دواطلبان کنکور و تازه واردان در علم سنجش از دور به آن نیاز دارند را در قالب دوازده سرفصل در کتاب مبانی سنجش از دور ارائه نموده اند.

فصل اول: مقدمه ای بر سنجش از دور

فصل دوم: انرژی الکترومغناطیس

فصل سوم: اتمسفر و نقش آن در سنجش از دور

فصل چهارم: سکوها

فصل پنجم: سنجنده ها

دانلود رایگان کتاب مبانی سنجش از دور باقر فاطمی و یوسف رضایی

فصل ششم: سیستم های تصویر برداری راداری

فصل هفتم: مبانی پردازش تصویر

فصل هشتم: پردازش های طیفی

فصل نهم: تصحیح هندسی

فصل دهم: مبانی طبقه بندی

فصل یازدهم: الگوریتم های طبقه بندی متداول

فصل دوازدهم: سنجنده های مهم در سنجش از دور

خرید و قیمت کتاب مبانی سنجش از دور

با توجه به محتوای کتاب مبانی سنجش از دور می توان آن را در دسته بندی موضوعی علوم جغرافیایی، مهندسی عمران، معماری و نقشه برداری قرار داد. این کتاب به عنوان یکی از منابع کنکور ارشد رشته ی سنجش از دور و GIS توسط داوطلبان برای آمادگی کنکور مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جایی که رشته ی سنجش از دور و GIS به عنوان یک رشته ی بین رشته ای می باشد، داوطلبان کنکور ارشد این رشته از میان دانشجویان رشته های مختلف هستند که قصد ادامه ی تحصیل در سنجش از دور را دارند.

سایت کافه جزوه این کتاب پرمخاطب و ارزشمند را در قالب پی دی اف عرضه نموده است. برای دسترسی به لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود کتاب مبانی سنجش از دور

یکی از دروسی که در دانشگاه ها تدریس می شود مبانی سنجش از دور می باشد که دانشجویان گرامی باید این واحد درسی را در مقطع کارشناسی رشته ی مرتبطی که تحصیل می نمایند اخذ نموده  نمره ی قبولی را در این درس کسب نمایند. برای مطالعه ی این درس یعنی مبانی سنجش از دور دانشجویان همواره به دنبال بهترین کتاب یا جزوه به عنوان منبع درسی می گردند.

در این قسمت سعی داریم تا کتاب مبانی سنجش از دور را به عنوان یک منبع کامل ررای درس مبانی سنجص ازدور به شما دانشجویان گرامی پیشنهاد نماییم. تمامی مطالب و مباحثی را که لازم است دانشجویان در درس مبانی سنجش از دور فرا بگیرن  به صورت کامل و جانع در این کتاب شرح داده شده است. پسما می توانید با خیال راحت این کتاب را از سایت کافه جزوه دانلود نموده و به مطالعه ی نکات ذکر شده در ان بپردازید.

تمامی نکات به صرت مجزا در این کتاب مبانی سنجش از راه دور شرح داده شده است تا دانشجویان به راحتی بتوانند مطالب و نکات ذکر شده در درس مبانی سنجص از دور را فرا بگیرند و این گونه بهترین نمره را برای این درس در کارنامه خود کسب نمایند.

خرید و دانلود کتاب مبانی سنجش از دور به صورت رایگان

یکی از بهترین کتاب های که می توانید برای درس مبانی سنجش از دور مطالعه نمایید کتاب سنجش از دور ارائه شده در سایت کافه جزوه می باشد .

پس شما دانشجویان گرامی به راحتی می توانید به فایل پی دی اف این کتاب دسترسی پیدا کنیدفقط کافی است که به سایت کافه جزوه نراجعه نموده و این کتاب مبانی سنجش از دور را به سبد خرید  خود درسایت کافه جزوه اضافه نمایید و خرید را انجام دهید.

ادامه مطلب

دانشجویان گرامی باید این واحد درسی را در مقطع کارشناسی رشته ی مرتبطی که تحصیل می نمایند اخذ نموده  نمره ی قبولی را در این درس کسب نمایند.
ساده و روان
نظرات
  1. محمدمهدی

    دست مریزاد

  2. بلال احمدی

    واقعا موضوعات که در این کتاب آمده است کاربردی هست.

  3. امیرحسین

    سلام لینک دانلود فایل برای من کار نمیکنه
    لطفا بررسی کنید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود اصلاح و جایگزین شد.
      همچنین لینک دانلود جدید به ایمیلتان نیز ارسال گردید.

      • محمد ابراهیمیان

        ممنون

  4. چطور دانلود کنم ؟
    لینک دانلود وتاب سنجش از دور کجاست،

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      این کتاب مشمول قانون حق نشر و کپی رایت می باشد و بنابر درخواست انتشارات، لینک دانلود آن از سایت حذف شده است. اما جزوه مبانی سنجش از دور در سایت موجود می باشد که می توانید آن را دانلود نمایید.

  5. فرنوش

    ( خریدار محصول )

    من خرید کردم ولی فایل کتاب باز نمیشه لطفا فایل بدون مشکل را برام ایمیل کنید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لطفا برای بررسی مشکل به پشتیبانی تلگرام به ایدی t.me/cafejozveir پیام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *