پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
ویلیام استانسفیلد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
183 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
601 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد PDF

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد برای دانشجویان مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم پایه مناسب است و دانشجویان می توانند در مقاطع مختلف از مطالعه این کتاب بهره مند شوند.

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد یکی از منابع جامع و کاملی است که در بسیاری از دانشگاه ها حتی دانشگاه های سراسر جهان به عنوان منبعی برای تدریس انتخاب می شود. در این کتاب توضیح کاملی از تمامی مطالبی که به آن نیاز دارید بیان شده است. همچنین این کتاب با حل مسئله بسیاری از مفاهیم را اموزش می دهد و این مسائل نقش مهمی در درک عمیق مطالب دارند.

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد ویرایش پنجم

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد برای فارغ التحصیلان دانشگاه که قصد شرکت در مقاطع بالا تر را دارند مورد استفاده می باشد. مسائل مطرح شده در کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد شامل اطلاعاتی پیرامون نظریه کروموزومی، پایه بیو شیمیایی وراثت، دانش مولکولی و عناصر انتقالی می باشد.

مباحث بعدی که در این کتاب ذکر شده است ژنتیک می باشد که شامل ژنتیک انسانی، کلاسیک، مقدماتی و ژنتیک پزشکی است. همان طور که مشاهده هر آنچه که لازم است یاد بگیرید به کاربردی ترین روش ها در این کتاب برایتان شرح داده شده است. و این یکی از مواردی است که این مطالعه این کتاب را حائز اهمیت قرار داده است.

 کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد اثر ویلیام استانسفیلد

در ویراست جدید کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد سر فصل هایی به آن اظافه شده است تا مباحث موجود را هر چه بیشتر و بهتر تکمیل نماید. تمامی سر فصل هایی مشخص شده برای این واحد درسی توسطکتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد پوشش داده می شود و نکته ای نیست که در این کتاب ذکر نشده باشد. حتی در ویراست های جدید این کتاب درباره ی مباحث روز علم ژنتیک نیز صحبت شده است.

که این مسائل روز علم ژنتیک شامل ژنومیک و فناوری های ژن می باشند. در این کتاب از انجایی که به هر یک از موضوعات ژنتیک به صورت جداگانه پرداخته شده است و بیان مطالب بدون حاشیه می باشد خواننده کتاب به سرعت به اصل و هدف مورد نظر دست می یابد.

 دانلود PDF کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد نوشته ویلیام استانسفیلد و سوزان الرود می باشد که ترجمه آن در اختیار دانشجویان گرامی رشته های علوم پایه قرار گرفته است. می توان مباحثی را که در این کتاب عنوان شده است به چند بخش تقسیم نمود. مثلا تعدادی از فصول به بیان اساس فیزیکی وراثت می پردازد.

در ادامه الگو های توارث را داریم که در قالب چند فصل بیان شده است. مباحث بعدی اساس بیوشیمیایی وراثت می باشد. تئاخل عمل های ژنتیکی، پیوستگی و نقشه کرومورزومی، سیتوژنتیک، ژنتیک کمی، ژنتیک باکتری ها، بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی و بیولوژی مولکولی یوکاریوت ها از دیگر مباحث می باشند که در این کتاب به صورت کامل به هر یک پرداخته شده است.

 سر فصل های کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد

در ادامه سر فصل های کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد ذکر شده است.

  • اصول فیزیکی وراثت
  • الگوهای وراثت
  • میانکنش های ژنتیکی
  • ژنتیک جنسیت
  • پیوستگی و تعیین نقشه کروموزومی
  • سیتوژنتیک
  • ژنتیک جمعیت و تکامل
  • ژنتیک باکتری ها
  • ویروس ها، عناصر جابه جا شونده و سرطان
  • ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوزی
  • بیولوژی مولکولی یوکاریوت ها

دانلود رایگان کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد

کتاب مباتی و مسائل ژنتیک استانسفیلید یکی از بهترین کتاب های موجود برای این درس تخصصی می باشد ‌که سایت کافه جزوه با توجه به اهمیت و ارزشمند بودن این کتاب فایل پی دی اف کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد را در اختیار دانشجویان گرامی قرار داده است. این کتاب پر از نکته ها و مسائل مهم راجع به درس ژنتیک می باشد که شما دانشجویان عزیز می توانید از مطالعه ی این کتاب بهره مند شوید. این کتاب به زبان فارسی نیز وجود دارد و ترجمه های مختلفی نیز برای ان ذکر شده است و  همچنین زبان انگلیسی این کتاب رفرنس نیز وجود دارد‌.

کتاب زبان اصلی این کتاب برای دانشجویانی مناسب می باشد که با مطالعه ی ان می توانند تمامی مفاهیم موجود در این درس را انتخاب می نمایند . تمامی سر فصل های ارائه شده برای کدرس مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد  دقیقا مشابه با سر فصل های اموزشی می باشد پس بهترین کتاب برلی مطالعه ی درس ژنتیک می باشد که می توانید با مطالعه ی دقیق ان به صورت کامل و  تمرکز کافی این کتاب درسی ارایه شده در سایت کافه جزوه را مطالعه نمایید.

خرید و دانلود کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد

کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد یک کتاب رفرنس برای این درس تخصصی محسوب می شود که اکثر دانشجویان ترجیح می دهند از مطالعه کتاب های رفرنس بهره مند شوند و همچنین اساتید بسیار مختلفی هستند که در سر کلاس های خکد به تدریس این کتاب مبانی و مسائل ژنتیک استانسفیلد می پردازند و شما می توانید این کتاب رفرنس را به صورت فایل PDF از سایت کافه جزوه خریداری نمایید و به مطالعه کامل تمامی مباحث مختلف موجود در این کتاب بپردازید.

ادامه مطلب

مولف ✍️

ویلیام استانسفیلد. سوزان الرود

بله، کتاب‌های دیگری مانند "ژنتیک" دکتر هدایت الهی و "اصول ژنتیک" دکتر رنان محمدی نیز به عنوان منبع کنکوری مناسب هستند.
کتاب "مبانی ژنتیک" دکتر صمد ذوالفقاری برای مطالعه ژنتیک در سطح مقدماتی مناسب‌تر است.
نظرات
  1. محمدعلی

    عالی بود

  2. مجید نعمتی

    عالی عالی حرف نداره حتما پیشنهاد می کنم

  3. مجید زمانی

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی نیاز به تعریف نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *