پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
برایان تریسی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
219 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

pdf کتاب مدیریت بحران برایان تریسی

کتاب مدیریت بحران اثر برایان تریسی، سخنران، مشاور، مدرس و نویسنده ی بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه های توسعه ی فردی و سازمانی است. کتاب مدیریت بحران برایان تریسی را فاطمه محمدی به زبان فارسی برگردانده است.

برایان تریسی پر فروش ترین کتاب ها را در زمینه های موفقیت، اصول فروشندگی، مدیریت و توانایی رهبری نگاشته است. او یکی از نام آشنا ترین افراد سراسر دنیا در حیطه های روانشناسی موفقیت، موفقیت شخصی و شغلی است که سالیانه تعداد زیادی سخنرانی و سمینار را در سراسر دنیا برای کمک به افراد زیادی در جهت هدایت آن ها در مسیر درست برگزار کرده است.

کتاب مدیریت بحران

دانلود کتاب مدیریت بحران pdf

موارد نام برده شده در زیر از سایر کتاب های با موضوع انگیزشی و توسعه ی فردی هستند که توسط برایان تریسی به رشته ی تحریر درآمده اند.

غورباقه ات را قورت بده؛ قدرت جاذبه؛ فوق ستاره شوید؛ آداب معاشرت؛ قدرت جذب؛ رهبری؛ نقطه بحران؛ مذاکره؛ بازاریابی؛ موفقیت شغلی؛ قدرت بیان؛ جادوی انظباط شخصی؛ رسیدن به استقلال مالی؛ 11 تکنیک فروش؛ راه ثروت؛ روانشناسی فروش؛ جذابیت و زبان بدن؛ راه های مؤثر برای ایجاد انگیزه؛ فن بیان؛ فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند.

چیزی که باعث پر مخاطب بودن کتاب های برایان تریسی از میان سایر کتاب های حوزه ی موفقیت و رشد فردی شده است، مختصر و مفید بودن کتاب هایش و همچنین لحن سلیس، روان و قابل فهمی است که او در کتاب هایش به کار می برد.

دانلود رایگان کتاب های برایان تریسی

برایان تریسی در کتاب مدیریت بحران خود، مخاطب را راهنمایی می کند تا چطور با حفظ خونسردی و در دست گرفتن کنترل اوضاع، شهامت استفاده از خلاقیت و قدرت روحی خود را برای بیرون آمدن از دل مشکلات و بحران های زندگی داشته باشد.

زیرا واکنش ما در برابر بحران ها تنها بخش قابل کنترل ما در شرایط بحرانی است.

در صورتی که از قبل، با اعتماد به نفس و قاطعیت، واکنش خودمان را در برابر بحران ها تعیین کنیم، میزان خوشبختی، سلامتی و بقای ما در راه رسیدن به اهداف افزایش خواهد یافت.

دانلود رایگان کتاب مدیریت بحران برایان تریسی

برایان تریسی بیست و یک روش را به عنوان تمام آنچه یک فرد برای مدیریت بحران و تحت کنترل گرفتن شرایط در مواقع بحرانی زندگی نیاز دارد در بیست و یک فصل از کتاب مدیرت بحران خود ارائه نموده است.

فصل 1: خونسرد باشید

فصل 2: به توانایی های تان اطمینان داشته باشی

فصل 3: شهامت حرکت رو به جلو را داشته باشید

فصل 4: کتاب مدیریت بحران: حقایق را بیابید

فصل 5: کنترل شرایط را به دست بگیرید

فصل 6: جلوی ضرر و زیان ها را بگیرید

دانلود PDF کتاب مدیریت بحران برایان تریسی

فصل 7: بحران را مدیریت کنید

فصل 8: پیوسته در ارتباط باشید

فصل 9: محدودیت هایتان را بشناسید

فصل 10: خلاقیت تان را رها سازید

فصل 11: بر بخش های نتیجه بخش تمرکز کنید

فصل 12: بر اولویت ها متمرکز شوید

فصل 13: کتاب مدیریت بحران : ضد حمله

فصل 14: گردش پولی ایجاد کنید

دانلود کتاب مدیریت بحران برایان تریسی

فصل 15: به مشتریان تان اهمیت دهید

فصل 16: فروش را بیشتر کنید

فصل 17: کارها را ساده کنید

فصل 18: انرژی تان را حفظ کنید

فصل 19: ارتباط برقرار کنید

فصل 20: قدرت روحی تعیین کننده شکست یا پیروزی

فصل21: همه راهکارها را با هم اعمال کنید

خرید و قیمت کتاب مدیریت بحران اثر برایان تریسی

کتاب مدیریت بحران برایان تریسی، کتابی درسی و دانشگاهی و یا با موضوعی تخصصی نیست که مخاطبان آن از قشر خاصی باشند.

لحظات بحرانی زندگی و مشکلات غیر قابل اجتناب بوده و برای تمامی اقشار جامعه رخ می دهند.

اما چیزی که مهم بوده و تعیین کننده ی کیفیت زندگی ماست، نوع برخورد ما با این بحران ها است.

مطالعه ی این کتاب به تمامی افرادی که در راستای اهداف، ارزش ها و رسالت خود در حرکت هستند پیشنهاد می شود تا با اقدامی مؤثر در لحظات بحرانی بتوانند استعداد های خود را کشف نموده و به اهداف خود نزدیک تر شوند.

به همین منظور کافه جزوه کتاب مدیریت بحران برایان تریسی را در این صفحه برای دانلود در اختیار عموم علاقه مندان به مباحث رشد و توسعه ی فردی، قرار داده است.

دانلود رایگان کتاب مدیریت بحران رشته ی مدیریت

برخی از رشته ها به ویژه رشته های مدیریت یکی از واحد هایی که باید در مقطع کارشناسی پاس نمایند درس مدیریا بحران می باشد. کتاب ها و جزوات مختلفی را می وواندید در کتاب فروشی های حضوری و اینترنتی برای درس مدیریت بحران انتخاب نمایید. بسته به نظر استاد و کتاب یا جزوه ای که برلی خرید یه شنا پیشنهاد می نماید اقدام به خرید این کتاب نمایید.

یکی از کتاب هایی که برای درس مدیریت بحران وجود دارد کتاب مدیریت بحران ارائه شده در سایت کافه جزوه می باشد که دانشجویان گرامی می توانند از مطالعه ی ان بهره مند شوند. کلیه نکات مهم و ضروری و تمامی مباحثی را که دانشجویان باید فرا بگیرند به صورت کامل در این جزوه صرح داده شده است.

پس این کتاب را می توان به عنوان منبع اصلی درس مدیریت بحران انتخاب نمایید. زبان شرح مطالب و مباحث در این کتاب مدیریت بحران به صورت بسیار ساده و روان می باشد به گونه ای که تمامی دانشجویان با یگ بار مطالعه به راحتی می تانتد مطالب ذکر شده در این کتاب را برای درس مدیریت بحران فرا بگیرند پس باید دررهنگام مطالعه ی این کتاب دقت فراوان داشته باشید.

خرید و دانلود کتاب مدیریت بحران

 یکی از کتاب هاییی که در  سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی بار گذاری شده است و دانشجویان گرامی می توانند از مطالعه ی ان بهره مند شوند کتاب مدیریت بحران می باشد.

کلیه راه حل ها و استراتژی های لازم که در هنگام بحران لازم است تا یک فرد داشته باشد به صورت کامل در این کتاب با زبانی بسیار ساده شرح داده شده است. پس این کتاب را برلی درس مدیریت بحران انتخاب نمایید و فایل ان را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

از داخل سایت کافه جزوه سفارش دهید
8900ت
نظرات
  1. علیرضا

    وری گود

  2. صادق هاشمی

    از همه جهت عالی

  3. ابوالفضل قاضی

    ( خریدار محصول )

    یعنی هر چی بگم کم گفتم دست مریزاد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *