پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
شیخ اجل ابوبکر عبدالله بن محمد بن شاهاور الاسدی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
8 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
630 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب مرصاد العباد نجم الدین رازی PDF

کتاب مرصاد العباد اثر شیخ اجل ابوبکر عبدالله بن محمد بن شاهاور الاسدی ملقب به شیخ نجم الدین رازی است. لیست کتاب هایی که در زیر از آن ها نام برده ایم از سایر کتاب هایی هستند که توسط شیخ اجل ابوبکر عبدالله بن محمد بن شاهاور الاسدی ملقب به شیخ نجم الدین رازی به رشته ی تحریر درآمده اند.

کتاب مرصاد العباد

علاقه مندان به مباحث اخلاق، عرفان و تصوف برای مطالعات بیشتر می توانند به این کتاب ها مراجعه کنند.

  • کتاب آیینه ی دل (گزیده ی مرصاد العباد)
  • کتاب مرموزات اسدی در مرموزات داودی
  • کتاب پاسخ به شیطان، شیطان جواب، رد علی الشیطان، پاسخ به شیطان (سه زبان فارسی-ترکی عربی)
  • کتاب رساله ی عشق و عقل
  • کتاب معیار الصدق فی مصداق
  • کتاب بحر الحقائق و المعانی فی السبع المثانی: المسمی بالتاویلات النجمیه
  • کتاب سیر و طیر از ملک تا ملوک: ترجمه ی منارات السائرین

دانلود pdf کتاب مرصاد العباد

هر چند که قدیمی بودن محتوای کتاب مرصاد العباد زبان آن را از زبان امروزی کمی متفاوت ساخته است اما با توجه به سلیس و روان بودن قلم شیخ اجل ابوبکر عبدالله بن محمد بن شاهاور الاسدی ملقب به شیخ نجم الدین رازی در این کتاب محتوای آن برای خواننده غیرقابل فهم نیست.

با وجود این که مطالعه ی کتاب مرصاد العباد برای افراد مبتدی که با نثر متون گذشته آشنایی ندارند ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید اما متن کتاب به قدری برای مخاطب ارزشمند خواهد بود که تلاش برای فهم عمق مطلب نیز لذت بخش خواهد بود.

خرید کتاب مرصاد العباد

در این کتاب مسیر سیر و سلوک کاملاً تشریح شده است و همچنین به مباحثی همانند عبادت، علم عرفان و علم تصوف نیز پرداخته شده است.

به طور کلی می توان کتاب مرصاد العباد را همچون یک دایره المعارف بی نظیر زندگی انسان دانست که محتوای آن به قدری غنی و ارزشمند است که هر جمله ی آن ارزش یک کتاب کامل را دارد.

خواندن کتاب مرصاد العباد نجم الدین رازی را به تمامی کسانی که به آشنایی با مسیر سیر و سلوک، عبادت، علم عرفان و علم تصوف علاقه مند هستند توصیه می کنیم.

علاوه بر علاقه مندان که مطالعه ی کتاب مرصاد العباد را به آن ها پیشنهاد کردیم، تمامی کسانی که می خواهد خود را به انسان کاملی تبدیل کنند تمایل دارد که به محتوای این کتاب دسترسی داشته باشند.

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها گرایش دارند.

ترجمه کتاب مرصاد العباد

از همین رو سایت کافه جزوه با هدف دسترسی راحت تر این عزیزان به کتاب مرصاد العباد، نسخه ی الکترونیکی مربوط به این کتاب بی نظیر و ارزشمند را به صورت یک فایل تهیه نموده است.  

فایلی که تحت عنوان کتاب مرصاد العباد برای دانلود در این صفحه قرار داده شده است، فایل کامل و جامع از کتاب مرصاد العباد اثر شیخ اجل ابوبکر عبدالله بن محمد بن شاهاور الاسدی ملقب به شیخ نجم الدین رازی است که با فرمت پی دی اف 326 صفحه ای برای استفاده ی عموم عرضه شده است.

برای دریافت این محصول کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید. پس از پرداخت آنلاین، لینک دانلود فعال و نمایش داده می شود.

امیدواریم استفاده از این محصول برای شما مخاطب عزیز مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

دانلود رایگان کتاب مرصاد العباد

در میان کتاب های وجود در سایت کافه جزوه می توان به کتاب مرصاد العباد اشاره کرد. فایل پی دی اف این کتاب را می توانید در دسته بندی کتاب های دینی مشاهده نماییید. در دانشگاه ها گاهی این کتاب به عنوان منبع تدریس دروس عمومی انتخاب می شود. که در این صورت لازم است تا دانشجویان نسبت به خرید این کتاب اقدامات لازم را به انجام برسانند.

علاوه بر دانشجویان که می توانند از مطالعه ی این کتاب بی نظیر بهره مند شوند افراد مختلف به ویژه علاقه مندان به مطالعه ی کتاب نیز می توانند فایل PDF این کتاب را از سایت کافه جزوه دانلود کرده و به مطالعه ی ان بپردازند. زبان شرخ حوادث و وقایع در کتاب مرصاد العباد بسیار صریح و روان می باشد به گونه ای که دانشجویان گرامی در فهم هیچ مطلبی دچار مشکل نخواهند شد.

نویسنده این کتاب همواره سعی خود را کرده است تا مطالب را به اسانی بیان کند تا خوانده از مطالعه ی این کتاب به هیپ عنوانی خسته نشود. با این اوصلف افراد زیادی علاقه مند به مطالعه ی این کتاب دینی هستند و می توانند این کتاب را جهت مطالعه خریداری نمایند.

خرید و دانلود کتاب مرصاد العباد

در قسمت نظرات در سایت کافه جزوه برای کتاب مرصاد العباد نظرات بسیار مختلفی ثبت شده است و این نظرات را افرادی به ثبت رسانده اند که این کتاب را مطالعه نموده اند. اکثر نظریات ثبت شده در سایت از مطالعه ی این کتاب ثبت می باشد که شما عزیزان بعد از مطالعه ی نظرات کاربران مختلف می توانید تصمیم بگیرید که ایا خرید فایل پی دی اف کتاب مرصاد العباد دارای ارزش می باشد و سپس برای خرید به صفحه ی مورد نظر مراجعه می نمایید.

ادامه مطلب

تمامی کسانی که به آشنایی با مسیر سیر و سلوک، عبادت، علم عرفان و علم تصوف علاقه مند هستند توصیه می کنیم.
8900 تومان
نظرات
  1. ali

    بیگ لایک

  2. جواد فرد

    بسیارعالی و کاربردی

  3. خلیل فاطمی

    ( خریدار محصول )

    این محصوله خوبیه خیلی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *