پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
844 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی

گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی در ابتدا مقدمه ای از نحوه کار در آزمایشگاه تشخیص طبی که شامل، مصاحبه با مراجعین به آزمایشگاه، بررسی کردن برگه درخواست آزمایش، راهنمایی بیمار به منظور رعایت شرایط و دستورالعمل های نمونه گیری، ثبت کردن اطلاعات در سیستم پذیرش، در نهایت هم نمونه گیری و درج مشخصات بر روی آن می باشد. درج مشخصات هم به کد گذاری، تعیین زمان تحویل جواب آزمایش اختصاص دارد. همچنین بعد از نمونه گیری ثبت نتایج آزمایش مربوطه بر عهده پذیرش می باشد. بنابراین کیفیت و عملکرد مناسب بخش پذیرش در بهبود کارایی آزمایشگاه موثر است.

گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی

 خرید گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتالوژی PDF

پرسنل بخش پذیرش در یک آزمایشگاه باید توانایی خواندن نسخه های پزشکی را داشته باشند. انجام صحیح احراز هویت و اطمینان پیدا کردن از هویت بیمار از دیگر وظایف آن ها می باشد. پرسنل پذیرش باید تاریخ اعتبار بیمه و تاریخ ویزیت پزشک را چک نمایند. تمام اطلاعات ضروری که ممکن است مورد نیاز باشد را پرسل ثبت می کنند. همچنین پرسنل می توانند راهنمایی های خوبی را به بیمار جهت اخذ نمونه مناسب ارائه دهند. که در گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی تمامی این موارد مفصل و کامل ذکر شده است و مخاطب با خواندن آن اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه کسب می نماید.

         دانلود پی دی اف گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی 

گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی در قدم بعدی مراحل نمونه گیری در آزمایشگاه را شرح می دهد. که به طور مختصر شامل بررسی یک سری از شرایط قبل از نمونه گیری، چگونگی و نحوه ثبت اطلاعات، وسایل و لوازم ضروری و مورد نیاز و غیره می باشد. برای مطالعه تمامی این موارد به صورت کامل پی دی اف گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی را تهیه نمایید. گزارش کار آزمایشگاه تشخیص طبی همچنین در قسمت نمونه گیری نکات مربوط به نیدلینگ و خون گیری، نحوه بستن تورنیکه یا گارو و ظروف مختلفی که برای جمع آوری نمونه موجود است را نیز ذکر می کند.

بهترین گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی

بخش سوم گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی به آنالیز ادراری اختصاص دارد، که در این بخش خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ادرار، ظاهر ادرار، رنگ و بو، وجود خون در ادرار، وزن مخصوص، دفع بیلی روبین، عدم وجود باکتری در ادرار، وجود کریستال ها، وجود گلبول های قرمز و سفید، اپیتلیال ها، بررسی می شود. بخش چهارم این گزارش کار به میکروب ها اختصاص دارد، بخش پنجم سرلوژی نام دارد، ششمین بخش گزارش کار هماتولوژی است. بخش هفتم بانک خون و انگل، بخش هشتم به هورمون شناسی اختصاص دارد و بخش آخر به شرح مفاهیم بیوشیمی می پردازد.

فهرست مطالب گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی

دانشجویان رشته های زیست شناسی سلولی و مولکولی و میکروبیولوژی می توانند این گزارش کار را مطالعه و نکات جالبی کسب نمایند. برای مطالعه کامل تمامی بخش هایی که در مطالب فوق ذکر کردیم باید گزارش کار کاراموزی آزمایشگاه تشخیص طبی را تهیه فرمایید. در ادامه فهرست مفاهیمی که در این گزارش کار آمده است را ذکر می کنیم.

بخش اول: پذیرش

بخش دوم: نمونه گیری در آزمایشگاه

بخش سوم: آنالیز ادراری

بخش چهارم: میکروب

بخش پنجم: سرولوژی

بخش ششم: هماتولوژی

بخش هفتم: بانک خون و انگل

بخش هشتم: هورمون شناسی

بخش نهم: بیوشیمی

دانلود رایگان کتاب گزارش کار کاراموزی ازمایشگاه تشخیص طبی

برخی از دروس هستند که علاوه بر واحد تئوری لازم است که واحد عملی و ازمایشگاه ان را نیز بگذرانید پس باید برای بخش عملی همچین دروسی کتابی نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید کار د ازمایشگاه  را نیز یاد بگیرید. کلیه ی نکاتی را که دانشجویان در ازمایشگاه باید به ان اگاه باشند در کتاب گزلرش کار کاراموزی ازمایشگاه تشخیص طبی ذکر شده است. این کتابی که به شما معرفی کردیم برای گزارش کار ازمایشگاه کتابی بسیار جامع و کامل می باشد که تمامی نکات را می توانید در ان ها یاد بگیربد. پس بهترین و مناسب ترین کتاب یا جزوه را برای گزارش کار ازمایشگاه خود تهیه نمایید.

این کتاب نیز به صورت کامل برای شما مناسب است. امچنین با مطالعه ی این کتاب گزارش کار نی توانید در پایان هر ازمایشی گزارش بسیار دقیق را برای ان نوشته   و فایل گزارش کامل خود را در ازمایشگاه تشخیص طبی به استاد مربوطه تحویل نمایی‌د. دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت کافه به بخش گزارش کار ها برونو در بخش گزارش کار ها گزارش کار ازمایشات مختلف برای دروس مختلف به صکرت کانل در سایت کافه جزکه قرار گرفته است.

خرید و دانلود فایل کتاب گزارش کار ازمایشگاه تشخیص طبی

فایر پی دی اف کتاب گزارش کار ازمایشگاه تشخیص طبی در دسته بندی  گزارش کار ازمایشگاه وجود دارد. این کتاب به صورت کامل نکات مربوط  به ازمایشگاه تشخیص طبی و گزارش های کار را به صورت کامل برا دانشجویان گرامی شرح داده خواهد شد. این فایل پی دی اف را می توانید با پرداخت هزینه کمی برای درس عملی کار در ازمایشگاه تشخیص طبی خریداری نمایید. مطمئن باشید که در این کتاب کلیه نکات به صورت کامل شرح داده شده است و شما می توانید به مطالعه نکات ازمایشگاه بپردازید.

ادامه مطلب

این گزارش کار برای دانشجویان رشته‌های علوم آزمایشگاهی، پزشکی و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی که در حال گذراندن دوره کارآموزی در آزمایشگاه تشخیص طبی هستند، مناسب است.
این گزارش کار شامل شرح وظایف و فعالیت‌های انجام شده در طول دوره کارآموزی، تجارب و یافته‌های دانشجو، و همچنین نکات کلیدی و درس‌آموخته‌ها است.
نظرات
  1. مریم

    جزوه کاملی بود

  2. ابوالقاسم حسین زاده

    حرف نداره عالیه

  3. اسماعیل اشرفی

    خیلی خوب بود

  4. براتزاده

    ( خریدار محصول )

    سلام چ جوری جزوه رو باز کنم بخونم هرکاری میکنم نمیشه لطفاراهنماییم کنید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      مشکل شما در تلگرام حل شد.

  5. Shak

    سلام امکان خرید نیست ؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      فرایند خرید مشکلی ندارد و به راحتی می توانید اقدام به خرید و دریافت محصول نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *