پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
408 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود دستورکار آزمایشگاه حفاری دانشگاه صنعتی شریف

دستورکار آزمایشگاه حفاری مجموعه ای از گزارشات کار دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی نفت است که درس آزمایشگاه حفاری خود را با دکتر سعید جمشیدی گذرانده اند.

این دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف به تحصیل مشغول بوده اند و درس آزمایشگاه حفاری نیز در این دانشگاه و در نیم سال تحصیلی دوم سال 1398 برای آن ها ارائه شده است که دستورکار آزمایشگاه حفاری نیز حاصل و دستاوردهای آن ها از حضور در این کلاس عملی می باشد.

دکتر سعید جمشیدی از اساتید سرشناس و مطرح در رشته ی مهندسی نفت و از اعضای هیئت ‌علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه شریف هستند. ایشان دوره کارشناسی را در رشته مهندسی مخازن نفتی در دانشگاه صنعت نفت اهواز و همچنین مقطع کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده‌ اند.

دستورکار آزمایشگاه حفاری

دستورکار آزمایشگاه حفاری دکتر سعید جمشیدی دانشگاه صنعتی شریف

دستورکار آزمایشگاه حفاری شامل یک مقاله ی مرتبط با درس حفاری به زبان انگلیسی، پاسخ پرسش های مربوط به مقاله توسط گروهی از دانشجویان در قالب گزارش کار، تعدادی از دستور کارهای دانشجویان از آزمایشاتی که برای درس آزمایشگاه حفاری انجام داده اند که به صورت فایل های پی دی اف جداگانه مربوط به اردیبهشت سال 1398 است، نمونه سؤالات امتحانی متشکل از 24 سوال که استاد سعید جمشیدی در امتحان پایان ترم برای دانشجویان خود تعریف کرده است و دو فایل اکسل مربوط به این سوالات می باشد که همه با کیفیت عالی، منظم و مرتب در دستورکار آزمایشگاه حفاری موجود می باشند.

دستورکار آزمایشگاه حفاری به صورت کاملاً تایپ شده و با هدف کمک به دانشجویان عزیزی که به اساتید سرشناس و مطرح از دانشگاه های خوب کشور دسترسی ندارند گردآوری و عرضه شده است.

دانلود رایگان گزارش کار آزمایشگاه حفاری استاد جمشیدی

دستورکار آزمایشگاه حفاری یکی از جامع ترین و کامل ترین دستورکارهای درس آزمایشگاه حفاری موجود در سطح اینترنت است که تمامی کسانی که استاد سعید جمشیدی را می شناسند می دانند که ایشان به بهترین نحو درس مربوطه را ارئه می دهند.

درس آزمایشگاه حفاری به عنوان درس منبع مربوط به دستورکار آزمایشگاه حفاری در دو ترم از مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی نفت با عناوین آزمایشگاه حفاری 1 و آزمایشگاه حفاری 2 به ارزش یک واحد عملی برای تدریس در 34 ساعت در دانشکده ی مهندسی نفت و شیمی ارائه می شود. دستورکار آزمایشگاه حفاری مجموعه ای از گزارشات کار مربوط به این دروس می باشد.

از پیش نیازهای درس آزمایشگاه حفاری که قبل از گذراندن آن باید حتماً به تسلط و اشراف در این درس ها رسیده باشید دروس مبانی مهندسی حفاری و مهندسی حفاری هستند.

کار با دستگاه شبیه ساز حفاری، تخمین فشار منفذی، طراحی هیدرولیک، طراحی هیدرولیک تمام حفره های یک چاه از میادین ایران، طراحی لوله های جداری، حفر مستقیم چاه، مغزه گیری، کنترل فوران از مباحث و عملیاتی هستند که دانشجویان در طول گذراندن درس آزمایشگاه حفاری باید آن ها را آموزش ببینند. مجموعه دستورکار آزمایشگاه حفاری عرضه شده هم در این مسیر می تواند کمک کننده ی آن ها باشد.

دانلود گزارش کار درس آزمایشگاه حفاری استاد جمشیدی دانشگاه شریف

تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی نفت از دانشگاه های سراسر کشور می توانند از گزارشات و نمونه سوالات امتحانی موجود در دستورکار آزمایشگاه حفاری بهره ببرند.

به خصوص دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که درس آزمایشگاه حفاری خود را با دکتر سعید جمشیدی می گذرانند می توانند از طریق دستورکار آزمایشگاه حفاری با نحوه ی سوال دهی استاد جمشیدی در امتحانات پایان ترم و توقعی که ایشان برای دستورکار و آزمایشات این درس از دانشجویان دارد آشنا شوند.

همچنین تعداد زیادی گزارش کار موجود در دستورکار آزمایشگاه حفاری به شما کمک می کند تا با ایده گرفتن از آن ها شیوه ی گزارش کار نوشتن از درس آزمایشگاه حفاری و قسمت های مختلف آن برای شما روشن شود.

به شما توصیه می کنیم که اگر در حال گذراندن درس آزمایشگاه حفاری و یا دواطلب کنکور هستید حتماً دستورکار آزمایشگاه حفاری موجود در این صفحه از سایت کافه جزوه را که به صورت یک فایل فشرده شامل پی دی اف سوالات و گزارشات کار است تهیه نمایید.

دانلود رایگان دستور کار ازمایشگاه حفاری

برای مطالعه ی ازمایشگاه حفاری شما دانشجوی گرامی نیاز تواهید داشت کهیک منبع مناسب را جهت مطالعه انتخاب نمایید. اما نگران نباشید سایت کافه جزوه امواره تلاش خود را کرده است تا بهترین جزوات  و کتاب های درسی و دانشگاهی را د  اختیار شما قرار دهد. برای دستور کار ازمایشگاه حفاری نیز این گونه است.

برای دستور کار ازمایشگاه حفاری جزوه ای به نام جزوه دستور کار ازمایشگاه حفاری گرد اوری شده است که کلیه نکات لازم د  این کتابگنجانده شده است پس شما می توانید با خیال راحت این جزوه را جهت مطالعه ی دستور کار ازمایشگاه حفاری دانلود و مطالعه نمایید. اما نکته ی مهم این است که شما جهت خرید این کتاب کیازی نیست تا هزینه ی بسیار زیادی را پرداخت نمایید بلکه تنها با پرداخت هزینه ی بسیار کم این کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 برای دانلود جزوه دستور کار ازمایشگاه حفاری به سایت کافه جزوه مزاجعه نمایید و با پرداخت هزینه ای فایل پی دی اف این کتاب را تهیه فرمایید. تمامی نکاتی که باید بدانید در این جزوه ازمایشگاه حفاری به صورت کامل و جامع ذکر شده است به گونه ای که هیچ نکته ای در ان جا نیفتاده است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه دستور کار ازمایشگاه حفاری

ممکن اسو کتاب ها و جزوات بسیار زیادی برای دستور کار ازمایشگاه حفاری گرد اوری شده است.

 تما مسئله مهم این است که در میان تعداد زیادی کتاب و جزوه شما بتوانید بهترین جزوه و کامل ترین ان را برای مطالعه ی دستور کار ازمایشگاه حفاری انتخاب نمایید. بهترین کتاب و جزوه ای که برای مطالعه ی ازمایشگاه حفاری به شما پیشنهاد می نماییم جزوه دستور کار ازمایشگاه حفاری می باشد که مطالعه ی ان برای تمامی دانشجویان بسیار روان و گیرا خواهد بود.

ادامه مطلب

منابع مختلفی برای پیدا کردن دستورکار آزمایشگاه حفاری وجود دارد، از جمله: کتاب های درسی: بسیاری از کتاب های درسی مهندسی معدن، مهندسی عمران و زمین شناسی، شامل دستورکار آزمایشگاه حفاری هستند. وب سایت های دانشگاه ها: بسیاری از دانشگاه ها، دستورکار آزمایشگاه های خود را در وب سایت خود منتشر می کنند.
علاوه بر دستورکار آزمایشگاه حفاری، منابع دیگری نیز برای مطالعه این درس وجود دارد، از جمله: کتاب های مرجع: کتاب های مرجع حفاری، منبع اصلی برای مطالعه این درس هستند. دوره های آموزشی: دوره های آموزشی حفاری توسط موسسات مختلف برگزار می شود.
نظرات
  1. ملیکا

    جزوه کاملی برای درس حفاری بود

  2. محمدعلی علوی

    در کل خوبه کار راه بندازه

  3. رحیم توفیق

    ( خریدار محصول )

    واقعا خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *