پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
447 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 دانشگاه صنعتی شریف

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی مجموعه ای از ده عدد فایل پی دی اف دستورکار مربوط به درس خواص فیزیکی 1 یا آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 به همراه نمونه سؤالات این درس است که گردآوری و عرضه شده است.  

درس خواص فیزیکی 1 یا آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 مربوط به دانشجویان رشته ی مهندسی موارد و متالورژی می باشد که در دانشکده ی مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف برای دانشجویان مقطع کارشناسی این رشته ارائه شده است.

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی حاصل و دستاورد درس خواص فیزیکی 1 یا آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 است که توسط پرفسور کاظم پورآذرنگ به دانشجویان ارائه شده است.

پرفسور کاظم پورآذرنگ با علاقه مندی به زمینه ی تخصصی خواص فیزیکی و مکانیکی فلزات از اساتید بازنشسته ی مطرح و سرشناس رشته ی مهندسی مواد و متالورژی و از اعضای هیئت علمی دانشکده ی مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف می باشند.

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی

دانلود دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 پرفسور کاظم پورآذرنگ

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی دستور و گزارش کار مربوط به آزمایشاتی که در زیر به ترتیب نام برده شده اند را در بردارد.

آزمایش شماره 1 :آشنایی با متالوگرافی

آزمایش شماره 2: متالوگرافی؛ ارتباط ساختار و خواص ماده

آزمایش شماره 3: بخش اول: الکتروپولیش و الکترواچ

آزمایش شماره 3: بخش دوم: ترشدن (Wetting) سطح جامد در تماس با مایع

آزمایش شماره 4: انجماد شمشهای ریختهگری

آزمایش شماره 5: مطالعه ریزساختار یک سیستم دوتایی با انحالل کامل

آزمایش شماره 6: تحویل یوتکتیک در دیاگرام فازی دوتایی

دانلود رایگان دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 کاظم پورآذرنگ دانشگاه شریف

آزمایش شماره 7: تحول پریتکتیک در دیاگرام فازی دوتایی

آزمایش شماره 8: دیاگرام آهن – سمنتیت

آزمایش شماره 9: دیاگرام آهن – گرافیت

آزمایش شماره 10: نمونه های استاندارد و مقدمه های بر عملیات حرارتی

درس خواص فیزیکی 1 یا آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1 به عنوان درس منبع از درس مهم و تأثیر گذار رشته ی مهندسی مواد و متالورژی است که به دلیل اهمیتی که دارد یکی از درس هایی است که در کنکور کارشناس ارشد مهندسی مواد دارای سؤالات مفهومی است که اکثر دانشجویان با آن مشکل دارند. دانشجویان می توانند از دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی برای اشراف بیشتر بر این درس استفاده نمایند.

تمامی گزارشات موجود در دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی به صورت تایپ شده، منظم و مرتب و در فایل های پی دی اف جداگانه هستند که همه در یک فایل فشرده قرار گرفته اند.

دانلود رایگان دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی 1

پیوند های اتمی و چیدمان اتمی، شبکه های بلوری فلزات و خواص آن ها، نقص های شبکه بلوری فلزات، تهی جا، بین نشینی و جانشینی، نابه جایی، نقص چیدمان، انجماد و جوانه زنی، نمودارهای فازی تعادلی، قانون اهرم ها در نمودارهای فازی تعادلی، تعیین نوع، مقدار، فازهای در حال تعادل و غلظت آن ها، تغییر فازهای حالت جامد، رسوب گذاری، نمودارهای تعادلی آهن ـ کربن، انواع نمودارهای دوتایی سرفصل های درس خواص فیزیکی 1 هستند که دانشجویان باید پس از گذراندن این درس به آن ها اشراف پیدا کنند.

دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی می تواند دانشجویان را در این مسیر یاری کند.

دستورکارهای موجود در مجموعه دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی شامل قسمت های مختلف هدف، مقدمه، نحوه انجام آزمایش و یک سری سؤالات اجباری و امتیازی در انتهای آن ها می شوند. دانشجویان از طریق سؤالات موجود در دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی می توانند آشنایی با امتحان پایان ترم این درس استفاده نمایند.

فایل فشرده ی مربوط به دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی را می توانید با کلیک بر روی خرید محصول دریافت نمایید.

دانلود دستور کار ازمایشگاه متالورژی فیزیکی

دستور کار ازمایشگاه متالورژی فیزیکی یکی از مباحثی می باشد که برای مطالعه ی این درس باید کتاب یا جزوه ی مناسبی را مطالعه نمایید. اینکه په کتاب یا چه جزوه ای را برای مطالعه ی دستور کار ازمایشگاه متالورژی فیزیکی انتخاب می نمایید بسیار مهم و ضروری می باشد. یکی از بهترین جروات گرد اوری شده از میان تعداد زیادی جزوه یا  کتاب جزوه دستور کار ازمایگاه متالورژی می باشد که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی بار گذاری شده است.

تمامی نکات لازم که برلی کار در ازمایشگاه به ان نیاز دارید به صورت کامل و جامع در این جزوه ی دستور کار ازمایشگاه متالورژی ذکر شده است. به گونه ای که جهت یاد گیری کامل مدارک می توانید به مطالعه ی این جزوه اکتفا نمایید. اصلا نگران نباشید برای کار در ازمایشگاه با ایمنی فردی و محیطی کامل لازم است که ابتدا قبل از کار در ازمایشگاه نکات لازم را مطالعه نماید. سپس تمام  تمرکز خود را بگذارید تا این نکاتی را که در جزوهدی دستور کار ازمایشگاه مطالعه نموده اید را رعایت کنید تا در یک محیط ایمن بووانید فعالیت خود در زمینه ازمایش های مختلف متالورژی را به انجام برسانید.

دانلود و خرید فایل پی دی اف جزوه دستور کار ازمایشگاه متالورژی فیزیکی

در این قسمت به معرفی دستور کار ازمایشگاه متالورژی فیزیکی پرداختیم. تا شما بتوانید برای این درس عملی جزکه ی مناسبی را دانلود نمایید. اکثر دانشجویان برای این واحد عملی این جزوه بسیار مفید و کار امد را مطالعه می نمایند.

و از مطالعه ی این جزوه رضایت کامل داشته است. تمامی نکات مهم و ضروری با قلمی رسا و گیرا در این جزوه دستور کار ازمایشگاه بیان شده است که شما دانشجویان گرامی با یک بار مطالعه می توانید مطالب ان را به خوبی درک نماید.

ادامه مطلب

دانشجویان، اساتید و محققان در رشته‌های مهندسی مواد، متالورژی و علم و مهندسی مواد از دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی استفاده می‌کنند.
آزمایش‌های مختلفی در دستورکار آزمایشگاه متالورژی فیزیکی وجود دارد
نظرات
  1. علی

    جزوات دانشگاه صنعتی شریف واقعا بی نظیرن

  2. قربانعلی غفاری

    حرف نداره

  3. حمیدرضا مهرابی

    ( خریدار محصول )

    این محصول بی نظیره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *