پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
520 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود نمونه سوالات تستی معارف اسلامی 1

سوالات تستی معارف اسلامی 1 مجموعه ای از سوالات تستی طراحی شده از درس عمومی اندیشه ی اسلامی 1 به همراه پاسخ درست تمامی این سوالات تستی می باشد.

پاسخنامه ی مربوط به مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 در صفحات انتهایی و در یک جدول به صورت مرتب همراه دو ستون به شرح شماره سوال و گزینه ی صحیح وجود دارد.

مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 شامل 250 سوال تستی می شود که تمامی سرفصل ها و مباحث درسی اندیشه ی اسلامی 1 را شامل می شود.

عمده سوالات طراحی شده در مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 برگرفته از کتاب معارف اسلامی 1 اثر محمد سعیدی مهر و دکتر امیر دیوانی می باشد.

سوالات تستی معارف اسلامی 1

نمونه سوال اندیشه اسلامی 1 با جواب

از همین رو دانشجویانی که این کتاب به عنوان منبع امتحانی آن ها معرفی شده است می توانند از مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 نیز به عنوان یک منبع نمونه سوال امتحانی نهایت بهره را ببرند.

دروس اندیشه ی اسلامی 1 و اندیشه ی اسلامی 2 از دروس مشترک بین تمامی رشته ها هستند که گذراندن آن ها هر چند انتخابی است اما در میان دروس عمومی ارائه شده قرار دارند که الزاماً برای فارغ التحصیل شدن به دلخواه باید تعدادی از آن ها را گذراند.

درس اندیشه ی اسلامی 1 با هدف انتقال اصول اساسی دین اسلام، حقایق دین و معارف اسلام به دانشجویان تعریف شده است.

دانلود نمونه سوالات تستی معارف اسلامی 1

انسان و ایمان، مفهوم خدا، خدایابی، توحید و شرک، اوصاف خداوند، رستاخیز و جاودانگی انسان سرفصل ها و مباحثی هستند که در طول ارائه ی درس اندیشه اسلامی 1 توسط اساتید به دانشجویان منتقل شده و دانشجویان نیز ملزم هستند تا برای امتحان بر این مباحث مسلط باشند.

مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 در راستای تسلط و اشراف بر این سرفصل ها می تواند کمک کننده ی دانشجویان باشد.

زیرا مبادرت به پاسخ دهی سوالات امتحانی موجود در مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 با توجه به تستی بودن که حاوی نکات کلیدی و مهم درس اندیشه ی اسلامی 1 هستند موجب می شود تا دانشجویان بر مباحث درسی درکی عمیق پیدا کنند.

با توجه به عمومی بودن درس اندیشه ی اسلامی 1، عموم دانشجویان زمان زیادی را صرف مطالعه ی این درس نمی کنند و جزوه ی مناسبی هم از محتوای درسی ارائه شده در کلاس ندارند.

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی معارف اسلامی 1

از همین رو مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 قطعاً می تواند کمک کننده ی این دسته از دانشجویان باشد تا با یک پیش فرضی از سوالات امتحانی در جلسه ی امتحان حاضر شوند.

به خصوص آن دسته از دانشجویانی که استاد آن ها قصد دارد تا امتحان نهایی مربوط به درس اندیشه ی اسلامی 1 را به صورت تستی برگزار کند.

دانشجویان تمامی رشته ها با توجه به این که ملزم هستند دروس عمومی را نیز همراه دروس تخصصی خود بگذرانند خواهان دسترسی به نمونه سوالات امتحانی درس اندیشه ی اسلامی 1 هستند تا بدین طریق بتوانند یک نمره ی خوبی از این درس کسب کنند.

فایل مربوط به مجموعه سوالات تستی معارف اسلامی 1 در قالب فرمت پی دی اف 39 صفحه ای به صورت تایپ شده، با کیفیت بالا، صفحه بندی درست، مرتب و منظم برای این عزیران گردآوری و عرضه شده است.

دانلود رایگان سوالات تستی معارف اسلامی 1

یکی از درئس عمومی که درتمامی دانشگاه ها و برای تمامی رشته ها مشترک می باشد و در طول دوران تحصیل در مقطع کارشناسی تدریس می شود درس معارف اسلامی یک می باشد. برای درس معارف اسلامی یک هم می توانی کتاب های درسی را کطالعه نمایید زیرا کتاب های درسی مختلف یبرای درس معارف اسلامی 1 نگاشته شده است.

هم می تواندی از مطالعه ی خلاصه جزواتی بهره مند شوید که برای درس معارف اسلامی 1 جمع اوری شده است. اما نته مهم این است که شاید مطالعهی کتاب یا جزوه درسی علاوه ب این که وقت زیادی از شما بگیرد سبب شود که نتوانید سوالات پایان ترم درس معارف اسلامی 1 را حل نمایییید. پس لازم است که بریا درس عمویم معارف اسلامی یک هم از مطالعه ی جزوه نمونه سوالات تستی معارف اسلامی 1 بهره مند شوید.

تمامی سوالاتی که جنبه ی امتخانی در پایان ترم ر دارند به صورت کامل در این جزوه نمونه سوال بیان شده است تا دانشجویان بتوانند به مطالعه ی این جزوه نمونه سوال برای درس معارف اسلامی 1 اکتفا نمایند و دیگر کتاب های درسی معارف الامی 1 را مطالعه ننمایند ای گونه در وقت دانشجویان گرامی بسیار صرفه جویی خواهد شد.

خرید و دانلود رایگان پی دی اف سوالات تستی معارف اسلامی 1

اگر می خواهید بدانید که این جزوات نمونه سوال دارای پاسخ تشریحی خستند یا خیر باید به شما بگوییم که جواب این سوال مثلت هست. و تمای سوالات ذکر شده در جزوه سوالات تستی معارف اسلامی 1 دارای پاسخی کاملا تشرحی می باشد تا دانشجویان به راحتی بتوانند برای درس عمومی معارف اسلانمی 1 این جزوه نمونه سوالات را مطالعه نمایند. فقط کافیذ است که در ابتدای ترم نسبت به خرید جزوه نمونه سوالات تستی معارف اسلامی 1 اقدام کنند.

 

ادامه مطلب

این کتاب به مبانی دین اسلام، خداشناسی، انسان‌شناسی، نبوت، امامت، معاد و اخلاق می‌پردازد.
سوالات امتحان معارف اسلامی 1 به صورت تستی و تشریحی است.
نظرات
  1. ملیکا

    لطفا سوالات معارف 2 را هم بذارید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      چشم در اولین فرصت قرار خواهد گرفت

  2. ی ح

    پسورد میخواد چی باید وارد کنیم؟

    • کافه جزوهمدیر سایت

      cafejozve.ir

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *