پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
792 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1

نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 شامل شمار بسیاری امتحان نهایی مربوط به درس عمومی تربیت بدنی 1 می باشد که به صورت تستی برای دانشجویان دانشگاه های پیام نور برگزار شده است.

هر کدام از این آزمون های نهایی دارای تعداد 30 سوال تستی هستند. پاسخنامه ی کلیدی تمامی این 30 سوال در انتهای هر آزمون و در یک جدول بیان شده است.

نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 با جواب

درس تربیت بدنی 1 به عنوان یکی از دروس عمومی تعریف شده برای تمامی دانشجویان از تمامی رشته های سراسر کشور می باشد که دانشجویان ملزم هستند از بین این دروس تعداد واحد مشخصی را پیش از فارغ التحصیل شدن بگذرانند.

هر چند تربیت بدنی برخلاف سایر دروس عمومی از جمله دروسی است که دانشجویان ملزم به گذراندن آن هستند و نمی توانند به دلخواه این درس را از میان سایر دروس عمومی انتخاب کنند.

سوالات تربیت بدنی با جواب

فارسی عمومی و زبان انگلیسی نیز از سایر این دروس عمومی هستند که نمی توان آن ها را از بین سایر دروس عمومی انتخاب کرد و پاس کردن این دروس الزامی است.

درس تربیت بدنی 1 از دروس یک واحدی عمومی است که در مقطع کارشناسی و به صورت عملی ارائه می شود.

نمونه سوال تربیت بدنی عمومی 1

هر چند که ده نمره از این درس از طریق امتحان کتبی کسب می شود. امتحان کتبی تربیت بدنی 1 معمولاً توسط اساتید به صورت تستی طراحی می شود تا هدف دانشجویان یادگیری عمقی و مفهومی باشد و نه حفظ کردن مباحث.

از همین رو دانشجویان معمولاً برای آمادگی به منظور حضور در امتحان نهایی درس تربیت بدنی از نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 استفاده می نمایند.

نمونه سوالات امتحانی تربیت بدنی 1 پیام نور

از آن جایی که آزمون های موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 توسط اساتید دانشگاه های پیام نور طراحی شده است اکثر مخاطبان آن را نیز دانشجویان دانشگاه های پیام نور تشکیل می دهند.

زیرا از طریق مطالعه ی مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 با نحوه ی طراحی سوالات تستی توسط اساتید آشنا می شوند و طبق آن الگو برای امتحان مطالعه می کنند.

نمونه سوالات و پاسخنامه درس تربیت بدنی 1 پیام نور

علاوه بر آن نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 به دانشجویان کمک خواهد کرد تا با نکات کلیدی و مهم منبع درسی تربیت بدنی 1 آشنا شوند.

تمامی آزمون های موجود در مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 برای رشته های علوم پایه و علوم انسانی طراحی شده اند.

دانلود نمونه سوال درس تربیت بدنی 1 پیام نور

از آنجایی که درس تربیت بدنی 1 از دروس عمومی مشترک بین تمامی رشته ها است و معمولاً امتحان نهایی آن نیز به صورت تستی برگزار می شود، دانشجویان بسیاری خواستار دسترسی به سوالات تستی طراحی شده توسط اساتید از جمله مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 برای مطالعه هستند.

با توجه به اینکه مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 تعداد بسیاری از آزمون های دانشگاه ها را در بردارد با هدف کمک به  تمامی دانشجویان سراسر کشور گردآوری و آماده شده است.

دانلود نمونه سوال درس تربیت بدنی 1 عمومی علوم انسانی پیام نور

سایت کافه جزوه نیز به منظور کمک به این دانشجویان عزیز نسخه ی الکترونیکی مربوط به مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 را در قالب فایل پی دی اف 78 صفحه ای برای استفاده ی عموم افراد عرضه نموده است.

امیدواریم مجموعه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1 مورد توجه شما دانشجوی عزیز قرار گرفته و مفید و مؤثر واقع گردد.

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی تربیت بدنی 1

تربیت بدنی نیز جز واحد های عمومی در تمامی دانشگاه ها می باشد که در طول چند  ترم می توانید تربیت بدنی ۱ و تربیت بدنی ۲ را پاس نمایید. گاهی برخی از اساتید علاوه بر فعالیت های ورزشی به صورت حضوری نمونه سوالاتی را نیز برلی امتحان به دانشجویان گرامی ارائه می دهند و این درس را در دو بخش تئوری و عملی امتحان خواهند گرفت.

برای بخش تئوری تربیت بدنی ۱ جزوه نمونه سوالات تربیت بدنی ۱ به همراه پاسخی کاملا تشریحی ذکر شده است تا دانشجویان به راحتی می توانند با مطالعه ی ان کلیه این مباحث را فرا بگیرند و نمره ی کاملی را از امتحان تربیت بدنی کسب نمایند. اکثرا از همین جزوه نمونه سوال استفاده می کنند زیرا کلیه سوالات مورد نظر د ر این جزوه جمع اوری شده است.

نکته ی مثبت این جزوه ی این نمونه سوال برای درس تربیت بدنی این گونه است که تمامی سوالات ذکر شده در این جزوه نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی می باشد. شما می توانید با دانلود این نمونه سوالات  و مطالعه ی کلیه این سوالات نمره ی بسیار توبی را از درس تربیت بدنی کسب نمایید.

دانلود و خرید فایل پی دی اف جزوه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی ۱

برای درس تربیت بدنی از ان جایی که یکی از دروس عمومی می باشد اصلا لزومی ندارد کل بخواهید یک جزوه ی زا به صورت کامل مطالعه نمایید و وقت بسیار زیادی را صرف مطالعه نمایید بلکه می توانبد تنها با دانلود  فایل پی دی اف جزوه نمونه سوالات تستی تربیت بدنی ۱ کلیه این مطالب را فرا بگیرید. تمامی این سوالات به صورت تستی هستد که برای تمامی این سوالات تستی پاسخ های کاملا تشریحی عنوان شده است تا مورد مطالعه ی دانشجویان قرار‌بگیرد.

ادامه مطلب

این سوالات برای آزمون های کارشناسی و کاردانی مناسب هستند.
بله، این بسته می تواند به شما در آمادگی برای امتحان نهایی نیز کمک کند. با مطالعه نمونه سوالات و پاسخنامه ها می توانید با نحوه طرح سوالات و پاسخگویی به آنها آشنا شوید.
نظرات
  1. جعفری

    نمونه سوالاتش بی نظیر بود

  2. یدالله رنجبر

    ( خریدار محصول )

    عالی همینو بس

  3. محمدحسن صابری

    حتما بخرید از دست ندینش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *