پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
719 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی

نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی مجموعه ای شامل برگه های اسکن شده از دو امتحان نهایی تستی طراحی شده برای برگزاری در آزمون نهایی درس مبانی فیزیولوژی گیاهی است.

پاسخنامه ی کلیدی مربوط به هر کدام از این دو آزمون تستی موجود در مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی در یک جدول پس از هر آزمون قرار دارد.

نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی

دانلود نمونه سوال و پاسخنامه درس مبانی فیزیولوژی گیاهی پیام نور

در هر کدام از امتحان های نهایی موجود در مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی، سی عدد سوال تستی چهار گزینه ای وجود دارد.

با توجه به اینکه سوالات مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی تماماً به صورت تستی و چهار گزینه ای هستند زمان شصت دقیقه به عنوان زمان پاسخ دهی به تست های این آزمون ها تعیین شده است.

تست فیزیولوژی گیاهی

برگزاری دو آزمون مربوط به مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی در نیم سال اول سال تحصیلی 1399-1398 و نیم سال دوم سال تحصیلی 1398-1397 انجام شده است.

تاریخ دقیق برگزاری این دو آزمون به روز نهم دی ماه سال 1398 و روز بیست و ششم خرداد ماه سال 1398 بر می گردد.

دانلود نمونه سوالات تستی مبانی فیزیولوژی گیاهی زیست شناسی پیام نور

مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی به منظور استفاده ی دانشجویان رشته ی زیست شناسی با هدف آشناسازی آن ها با سوالات تستی درس مبانی فیزیولوژی گیاهی و آمادگی آن ها برای امتحان این درس گردآوری و عرضه شده است.

تست های چهارگزینه ای موجود در مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی توسط اساتید دانشگاه های پیام نور طراحی شده است.

سوالات درس مبانی فیزیولوژی گیاهی پیام نور

از طریق مطالعه ی تست های موجود در فایل مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی دانشجویان رشته ی زیست شناسی از دانشگاه های پیام نور و سایر دانشگاه های سراسر کشور به درک عمیقی از نکات کلیدی درس مبانی فیزیولوژی گیاهی می رسند.

از جمله ی این سرفصل ها که مطالعه ی نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی به فهم بهتر آن ها کمک می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نمونه سوال رشته زیست شناسی پیام نور

تغذیه، تغذیه معدنی گیاهان، خواص آب، رابطه ی خاک و گیاه، آب در خاک، تعرق، خواصیت موئینگی آوندهای چوب، انتخاب در جذب مواد، انتقال مواد در گیاهان، نقش کوفاکتوری عناصر معدنی، کشیده شدن آب از بالا، تعریق، فتوسنتر و رشد و نمو.

اهمیت مطالعه ی مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی برای آن دسته از دانشجویانی بیشتر است که امتحان نهایی درس مبانی فیزیولوژی گیاهی آن ها به صورت تست های چهار گزینه ای طراحی شده است و یا اینکه از دانشجویان دانشگاه های پیام نور هستند.

نمونه سوالات فیزیولوژی گیاهی کارشناسی

تیم کافه جزوه نیز به منظور کمک به دانشجویان عزیز رشته ی زیست شناسی به خصوص دانشجویان دانشگاه های پیام نور نسخه ی الکترونیکی مربوط به مجموعه نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی را در قالب فایل پی دی اف 10 صفحه ای بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه عرضه نموده است.

امیدواریم مجموعه نمونه سوالات درس مبانی فیزیولوژی گیاهی مورد توجه شما دانشجوی عزیز قرار گرفته و مفید و مؤثر واقع گردد.

دانلود رایگان نمونه سوالات مبانی فیزیولوژی گیاهی

فیزیولوژی گیاهی در غالب یک رشته ی دانشگاهی ارائه می شود و گاهی برخی از رشتاه ها نیز در مقطع کارشناسی باید این واحد درسی را بگذرانند . به هر حال با توجه به این موارد برای درس فیزیولوژی گیاهی انتخاب یک منبع جزوه یا کتاب مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد به گونه ای که شما برای مطالعه ی ان باید برنامه ریزی نماید. برای مطالعه ی بهتر و دقیق تر شما می توانید نمونه سوالاتی را نیز در کنار مطالعه ی این کتاب های درسی یا جزوات موجود مطالعه نمایید.

برای درس فیزیولوژی گیاهی جزوه نمونه سوالات فیزیولوژی گیاهی جمع اوری شوه است تا دانشجویان گرامی بتوانند در کنار مطالعه ی منابع و جزوات درسی موجود برای این درس از مطالعه و حل نمونه سوالات مختلف نیز بهره مند شوند. شما برای تهیه این جزوات نمونه سوال فقط می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده  و سپس وقت کافی قرار دهید تا بتوانید این نمونه سوالات را مطالعه نمایید. این جزوات بسیار کامل و جامع است  و کلیه نمونه سوالات طرح شده برای درس فیزیولوژی گیاهی را به صورت کامل پوشش می دهد. پس این جزوه ی نمونه سوال را حتما خریداری نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف نمونه سوالات فیزیولوژی گیاهی

اگر می خواهید برای درس فیزیولوژی گیاهی در کنار مطالعه ی یک منبع مناسب نمونه سوالاتی را نیز حل نمایید. پس پیشنهاد ما به شما دانشجویان گرامی این است که برای درس فیزیولوژی گیاهی حتما به سایت کافه جزوه سر بزنید و در قسمت نمونه سوالات این جزوه ی نمونه سوال را دریافت کرده و به مطالعه ی تک تک این نمونه سوالات موجود در جزوه ی نمونه سوالات فیزیولوژی گیاهی بپردازید. این سوالات ذکر شده در این جزوه ی نمونه سوال دارای پاسخ تشریحی است.

ادامه مطلب

این بسته شامل نمونه سوالات امتحانات ترم های گذشته درس مبانی فیزیولوژی گیاهی به همراه پاسخنامه تشریحی است. سوالات شامل تست های چهارگزینه ای و تشریحی می باشند.
بله، این بسته می تواند به شما در آمادگی برای امتحان نهایی کمک کند. با مطالعه نمونه سوالات و پاسخنامه ها می توانید با نحوه طرح سوالات و پاسخگویی به آنها آشنا شوید.
نظرات
  1. جیمی

    سوالات خوب بود

  2. صادق شریف

    عالی عالی عالی عالی

  3. بهمن علیپور

    ( خریدار محصول )

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *