پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مهندس مهران حاجی آقاپور
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
497 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 مهران حاجی آقاپور

پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 مجموعه ی اسلاید های آموزشی تهیه شده توسط استاد مهندس مهران حاجی آقاپور در سال 1399 می باشد که برای تدریس درس مبانی مهندسی برق 1 تهیه شده است.

مهندس مهران حاجی آقاپور طراح پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1، از اساتید مطرح و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند که درس مبانی مهندسی برق 1 را به دانشجویان مهندسی مکانیک و سایر رشته های مهندسی تدریس می کنند.

اسلایدهای آموزشی موجود در پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 به صورت تایپ شده، با کیفیت بالا، صفحه بندی درست، همراه تمامی اشکال و فرمول های درس مربوطه به صورت رنگی و مرتب و منظم می باشد.

پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1

دانلود پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 دانشگاه صنعتی شریف

مواردی که به ترتیب در زیر از آن ها نام برده شده است مباحثی هستند که استاد مهندس مهران حاجی آقاپور در پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 برای تدریس در کلاس درس مبانی مهندسی برق 1 پوشش داده اند.

مبحث اول: معرفی عناصرالکتریکی و روابط آن ها

مبحث دوم: مدارهای معادل نورتن و تونن

مبحث سوم: قوانین جریان و ولتاژ کیرشهف

مبحث چهارم: روش های ولتاژ-گره و جریان-خانه

مبحث ششم: مدارهای مرتبه اول

مبحث هفتم: مدارهای مرتبه دوم

دانلود پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 مهران حاجی آقاپور دانشگاه شریف

تحلیل سینوسی (فازورها)

منبع درس مبانی مهندسی برق 1 که استاد مهندس مهران حاجی آقاپور برای طراحی پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 از آن استفاده نموده است جلد اول و دوم کتاب نظریه اساسی مدار ها و شبکه ها می باشد که توسط ارنست کوه و چارلز دسو نگاشته و توسط پرویز جبه دار ماراالنی به زبان فارسی برگردانده شده است.

از همین رو پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 یک منبع خلاصه وار، جامع و کامل از فرمول ها و مباحث درس مبانی مهندسی برق 1 است که دانشجویان می توانند از آن سود ببرند.

درس مبانی مهندسی برق 1 برای تدریس در مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی مکانیک و سایر رشته های مهندسی به غیر از مهندسی برق تعریف شده است که در 51 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی تدریس می شود.

به همین دلیل هم هست که پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 داوطلبان بسیاری از میان دانشجویان فنی و مهندسی دارد که هدف از عرضه ی آن نیز کمک به دانشجویانی است که به اساتید دانشگاه های برتر کشور دسترسی ندارند.

دانلود رایگان جزوه مبانی مهندسی برق 1 دانشگاه صنعتی شریف

درس مبانی مهندسی برق 1 به ارزش سه واحد می باشد که دروس ریاضی عمومی 2 و فیزیک پایه ی 2 نیز به عنوان پیشنیازهای این درس می باشند.

سیستم های دینامیکی، قوانین حاکم بر سیستم ها (کیرشهف)، روابط حاکم بر سیستم ها، تحلیل گره، اصل بر هم نهی از سرفصل هایی هستند که باید در طول گذراندن درس مبانی مهندسی برق 1 دانشجویان بر آن ها تسلط پیدا کنند.

پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 به این دانشجویان کمک می کند تا در این مسیر به درک عمیقی از مباح درس مربوطه برسند. از همین رو هم اگر دانشجوی رشته های فنی و مهندسی می باشید به شما توصیه می کنیم تا از پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 حتماً استفاده کنید.

پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 به صورت یک فایل پی دی اف 367 صفحه ای بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود رایگان فایل پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1

اگر به دنبال منبع مناسبی جهت مطالعه ی درس مبانی مهندسی برق 1 هستید باید بگوییم که علاوه بر مطالعه ی کتاب های درسی و جزوات موجود برای این درس می توانید از پاورپوینت هایی که به صورت خلاصه به توضیح مطالب لازم پرداخته اند نیز مراجعه نمایید. کلیه مباحثی را که باید در درس ریاضی مهندسی برق 1 فرا بگیرید در پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 ذکر شدهد است و تنها فرقی که با کتاب های درسی مبانی مهندسی برق 1 خواهد داشت این است که مطالب ذکر شده در این جزوه پاورپوینت به صورت حخلاثصه و مختصر می باشد.

تها با اختصاص دادن زمان معینی شما می توانید مطالب موجود در این پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 را مطالعه نمایید. تمامی سر فصل های کتاب درسی به صورت جامع و کامل ذکر شده است تا دانشجویان با تیههی این فایل پاورپوینت برای درس مهلبانی مهندسی برق 1 لازم نباشد که یک منبع یا کتاب دیگر را نیز مطالعه نمایند. چند منبعی سبب کی شود که دانشجویان گرامی هنگام مطالعه ی درس نمبانی مهندسی برق 1 در مقطع کارشناسی ذچار سر در گمی شوند و نتوانند مطالب و مفاهیم موجود را به خوبی فرا بگیرند.

خرید و دانلو فایل پی دی اف پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1

اگر به دنبال مطالعه ی یک منبع خلاصه شده برای درس مبانی مهندسی برق یک هستید باید بگوییم که انتخابتان کاملا درست و صحیح است زیرا مطالعه ی جزوات خلاصه شده یاد گیری مطالب  مباحث درسی مختلف از جله مبانی مهندسی برق یک را برای شما اسان تر خواهد کرد بهتین خلاصه جزوه ای که می توانید برای درس مبانی مهندسی برق یک در مقطع کارشناسی به صورت کامل کطالعه نمایید جزوه پاورپوینت مبانی مهندسی برق 1 به صورت پی دی اف  می باشد.

ادامه مطلب

از داخل سایت سفارش دهید
برای تدریس در مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی مکانیک و سایر رشته های مهندسی به غیر از مهندسی برق تعریف شده است که در 51 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی تدریس می شود.
نظرات
  1. جاسم

    پاورپوینتش بی نظیر بود

  2. اسدالله حیاتی

    ارزش خرید داره

  3. یدالله روزبه

    ( خریدار محصول )

    واقعا میارزه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *